maandag 30 december 2013

Op naar 2014….

 

 

 

Waren het nog de laatste dagen van het jaar,

Straks zijn het alweer de laatste uren van het jaar die langzaamaan wegtikken.

En ik wil jullie in dit oude jaar nog even bedanken.

Bedanken voor al die lieve reacties die ik keer op keer krijg

Reacties hier of per mail, van volgers of stille volgers, ze zijn me allemaal dierbaar.

Wil ook alle nieuwe volgers graag welkom heten.

Ik verheug me weer op een mooi blogjaar, waar vast weer een hoop zal gebeuren.

 

Bij mij begint het meteen al met een verandering in huis.

Want de kast is verkocht, en daardoor hebben we opeens weer

een totaal andere kamer gekregen.

 

Heb intussen ook heel wat servies verkocht,

Maar lang niet alles gaat weg, want sommige oude schalen geven zo’n sfeer,

en zeg nou zelf…..

 

030

 

Op deze schaal liggen de oliebollen & appelbeignets toch veel mooier.

 

Wens jullie een hele fijne jaarwisseling

En graag tot ziens in 2014.

 

Liefs Lia.

53 opmerkingen:

  1. Lieve Lia.....ik wens jou en je familie ook een heel gezellig en vooral gezond nieuw jaar toe.....ik vond het leuk je in 2013 te ontmoeten...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm lekker, ziet er zeker leuk uit in dat schaaltje, maar voor hoelang?? Ben benieuwd naar je kast, we zien hem vast in het volgend jaar voorbijkomen. Voor jullie alle goeds in 2014!! Gr. Jac.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Lia,

    Je blog is dit jaar weer een bron van inspiratie geweest en ik hoop ook in 2014 weer volop van je posten te mogen genieten, over je nieuwe kast maar uiteraard ook over Joep en Yoris. Ik vond het erg gezellig je bij de Potstal te hebben gezien, het was lekker bijpraten onder het genot van een warm drankje.

    Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende sfeerplaatjes,ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor in 2014,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou..appelbeignets en oliebollen liggen hier niet lang in een schaal....ze zijn zoooooo lekker.
    je bent snel van je kast af...ik ben benieuwd wat er voor in de plaats komt...

    Ik heb het afgelopen jaar genoten van je posten...bedankt daarvoor.

    Ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2014.
    En op naar het volgend blogjaar.

    Groetjes,
    Inge, my choice
    p.s. die schaal is nu toch wel leeg...hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jullie een fijne jaarwisseling toegewenst en alle goeds voor 2014.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jullie ook een goede jaarwisseling en een mooi en gezond 2014 toegewenst!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lia, ook voor jouw en je familie al mijn beste wensen voor 2014,
    wat leuk dat je kast al verkocht is…maar ja was ook een mooie hé,
    reuzebenieuwd naar wat in de plaats komt, voor jouw begint het nieuwe
    jaar alvast goed !!
    Prettig eindejaar
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,

    Jou blog geeft veel inspiratie en heeft bij ons thuis de afgelopen tijd de nodige interieurveranderingen teweeg gebracht. Ben daar erg blij mee. Ik geniet elke keer weer van je mooie verhalen en foto's. Dank je wel daarvoor.

    Ik wens jou en je familie een goede jaarwisseling en veel geluk en gezondheid voor 2014.

    Liefs en groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel meis voor het afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lia,
    Dit is geheel wederzijds hoor, want ik heb heel erg genoten van jouw blog dit jaar... Dus jij bedankt voor je inspirerende stukjes, je prachtige foto's en natuurlijk ook voor je lieve reacties op mijn blog..
    Ik wens jullie een mooie jaarwisseling en een prachtig, maar bovenal gezond 2014!
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jullie is 2013 een bijzonder jaar, opa en oma word je namelijk maar echt 1x in je leven ;-) als ik mijn ouders mag geloven ;-) Geniet van je gezin en veel goeds voor 2014! En tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh..moeten we echt wachten tot het nieuwe jaar.......voor we je nieuwe kast zien.....?
    Ben zo ongeduldig......:).....Nu ja.......ga maar even bij je zitten er staat toch wat lekkers op tafel......
    Blijf ik gewoon wachten bij je.......

    Hmmmm.....ze zijn heerlijk hoor..........;)

    WISHING YOU A HAPPY NEW YEAR.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel goed nieuwjaar gewenst, ik was een tijdlang stille volger, maar nu ik een eigen blog heb, ga ik reageren. Bedankt voor je inspiratie van het afgelopen jaar.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie sfeervolle foto's weer. Een heel jaar heb ik mogen genieten van al je mooie blogposten, en in 2014 kom ik gewoon gezellig weer bij je langs! Ik wens je een gelukkig, gezond en liefdevol 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij ook bedankt voor je inspiratie en lieve reacties Lia. Alle goeds voor 2014 en veel blogplezier.
    Liefs, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zien die appelbeignets er heerlijk uit. Ik wens jullie ook een hele gezellige jaarwisseling toe en alvast een gelukkig en gezond 2014.
    Dankjewel voor jouw inspirerende binnenkijkjes in jouw huis. Ik verheug me alweer op het nieuwe jaar en op veranderingen zal ik wel niet lang hoeven te wachten als je foto's laat zien wat er in plaats van de kast komt.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Lia,

    dank je voor je mooie logjes en prachtige foto's die je postte het afgelopen jaar.
    Heb met veel genoegen gelezen.
    Jullie allen een gezellige jaarwisseling en al het goede voor 2014 toegewenst

    Groet
    Marrian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lia, jíj bedankt voor een heel jaar "binnen-mogen-kijken"!
    Goede jaarwisseling en ik wens jou met je dierbaren een heel goed, gezond en liefdevol jaar toe.
    Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook jij bedankt voor een mooi blogjaar Lia en ik wens je een hele fijne jaarwisseling en veel geluksmomentjes voor het nieuwe jaar!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lia, ik wens jou ook een fijne jaarwisseling toe en veel geluk in 2014 !
    Lees altijd je mooie posten.
    Stille volger uit Belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb het afgelopen jaar genoten van je mooie blog posten en hoop dat in het nieuwe jaar dit zeker weer te mogen doen !
    Ik wens jullie Lia en en Jan fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014 !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele gezellige jaarwisseling voor jouw en je gezin, en tot gauw in 2014! Want we zijn natuurlijk reuze nieuwschierig hoe de nieuwe kast er uit ziet!
    Groeten Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lia, voor iedereen die je lief is ook de beste wensen voor 2014! En de kast al verkocht is een goed voorteken!
    Liefs Kirsten en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook fijne jaarwisseling en op naar een mooi nieuw blogjaar! Lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een fijne jaarwisseling en voor 2014 alle goeds..
    Lieve groet♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele fijne jaarwisseling Lia. Ik heb genoten van je mooie posten dit jaar.

    Veel liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook voor jou en je familie een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014!!!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja zo,n oude schaal heeft wel wat , vooral met dat lekkers erop ;-)
    Fijne jaarwisseling en een heel goed nieuw jaar gewenst .

    Bedankt ook voor al je inspirerende blogposten .
    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heb dit jaar niet altijd bij je gereageerd maar wel altijd meegelezen. (ik lees jouw blogjes graag). Ik hoop daar komend jaar weer verandering in aan te brengen. Ik wens jou een hele fijne jaarwisseling en tot volgend (blog) jaar.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel veel goeds voor in het nieuwe jaar Lia!
    Lieve groet!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook voor jou en Jan een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014.
    Op naar een nieuw blogjaar!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 geniet van de laatste momenten van dit jaar ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jullie ook een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014. Heel benieuwd naar de veranderingen in je woonkamer dus blogstof genoeg; op naar een heel mooi nieuw (blog)jaar! Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook ik heb genoten van je blogposten,
    Altijd zo mooi door zijn stoere sobere eenvoud!
    En Joep en Yoris zijn altijd zo gezellig en soms ondeugend!
    Volgend jaar heb je ons vast weer vanalles te vertellen .....in de eerste plaats je nieuwe kast maar ook vertel je vast wel een keer over je kleinzoon......;-))
    Voor 2014 veel gezondheid, geluk en gezelligheid en genieten van Daan!
    Hartelijke Groet Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fijn dat je kast verkocht is, weer plek voor iets anders en voor een nieuwe post daarover:)
    Bedankt voor al je mooie, inspirerende posten, ik heb genoten.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een nieuw jaar voor de boeg en veranderingen in huis, ik ben benieuwd...

    Gezellige jaarwisseling gewenst en voor 2014 veel geluk en gezondheid.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond nieuwjaar.
    Ik heb genoten van je posten en graag tot volgend jaar!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie foto! Ik geniet steeds weer opnieuw van je posts.
    Ik wens je heel erg graag een mooi en sfeervol nieuw jaar toe met al wat je maar mag wensen...
    lieve groet,
    Leen , WoonDroom

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb ( ook als stille volger) steeds genoten van je mooie posts! Ik ben ook elke keer zo benieuwd waar je het over zult hebben wanneer ik het bericht zie dat je weer iets verstuurd hebt, ik hoop dat in 2014 weer vaak te mogen doen!
    Ik wens je, samen met allen die je lief zijn, een heel goed 2014 toe!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Happy New Year!
    Faithful reader

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Voor jou en je gezin een fantastisch nieuw jaar gewenst vol liefde, geluk en goede gezondheid! Op naar een volgend inspirerend blogjaar :-)

    Ben zo benieuwd naar je nieuwe kast!!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik wens je een Goed & gezond 2014 toe! Een Nieuw jaar, Nieuwe start, Nieuwe momenten, hoogtepunten, dieptepunten en ervaringen.
    Weer een jaar om te genieten, te leren, te vallen en op te staan.

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Happy New Year!!! Zie al uit naar de foto's van de vernieuwde kamer!!!
    Nu trouwens ook hele mooie foto, het water komt mij in de mond!!!

    Groetjes Joke x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Lia, De beste wensen voor een mooi en gezond 2014. Ik hoop dat jullie een gezellige kerst en oudjaarsavond hebben gehad!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nogmaals de beste wensen voor een mooi en gelukkig 2014! Ben benieuwd naar je kast, hoewel ik een vermoeden heb hoe hij er uit ziet. Je hebt gelijk: niet alles wegdoen hoor. Oud serviesgoed kan zó mooi zijn!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  47. I found your blog by Chance. It's nothing unusualy but this what I can see here is unusual. Texture, colour and to say nothing about cats ;) Unfortunatelly I can't understand even one word... what a pity

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik geniet elke keer weer van je mooie posten Lia......
    Dat het weer een inspirerend blogjaar mag worden :-)
    De beste wensen voor 2014!

    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi lieve Lia,

    Ik wens je voor het nieuwe jaar, samen met allen die je dierbaar zijn, heel veel geluk en gezondheid...

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  50. E' tutto straordinariamente incantevole!!!!
    Happy New Year!!!
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Haha Lia dat klopt was erg gezellig en zo grappig toen ik vertelde dat ik een blog had vroeg ze meteen oh dan ken Lia vast ook wel van i found my home, natuurlijk ken ik die.... We hebben het nog even over je mooie huis en gevoel voor smaak gehad hoor dat vind je toch niet erg?
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  52. LIA, IK WENS JOU EEN TE GEK 2014!!

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Beter laat dan nooit hihi. In de vakantie komt er zo weinig van bloggen. Dan moet ik de laptop zo ongeveer reserveren met die pubers hier in huis. Stiekem dus wel lekker dat alles weer gewoon is.
    Ik heb afgelopen jaar erg genoten van je blog en kijk enorm uit naar een nieuw blogjaar! Fijne week.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia