vrijdag 27 december 2013

Opruimen….

 

 

2013 (20)

 

Bij deze foto en de titel van de post denk je vast dat ik de kast aan het opruimen ben. En dat klopt, maar ik ben niet alleen de binnenkant van de kast aan het opruimen. Maar ik bied de kast te koop aan.

Ik heb nl al bijna 33 jr een servieskast in huis staan, en ik wil eigenlijk heel graag een andere kast. We waren al heel lang aan het kijken, maar steeds was de kast die we mooi vonden verkocht. En vandaag hadden we geluk, en daarom gaat deze kast dus op MP.

Omdat er in het verleden een aantal lezers van mijn blog interesse getoond hebben voor deze kast wil ik het hier ook even vermelden. Kijk HIER even voor verdere info.

De komende dagen gaat er waarschijnlijk ook het een en ander van het servies op de kraam van MP.

En in het nieuwe jaar laat ik jullie uiteraard de andere kast zien.

 

Fijn weekend.

28 opmerkingen:

  1. Na zoveel jaar een servieskast wil je wel eens iets anders. Ik ben benieuwd welke kast er voor in de plaats komt!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lia, die zal wel zo verkocht zijn, prachtige kast.
    Fijne dag verder en alvast een goed weekend
    liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zet hem maar op de boot!

    Ik denk dat er wel snel iemand komt die er nog vele jaren plezier van zal hebben want het is een prachtige kast; maar ik kan me voorstellen dat jij na al die jaren wel eens wat anders wilt!

    Alvast een prettige jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht kast,helaas te groot voor hier,maar deze ben je zo kwijt,succes,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijd voor iets nieuws.....ben heel benieuwd naar je nieuwe kast Lia.....fijn weekend...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lia,
    Nou ik denk ook niet dat het lang zal duren voor je deze kast hebt verkocht. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de 'nieuw' kast. Zal vast een heel andere look zijn...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je was m al een tijdje zat he?
    Ik ben erg benieuwd wat er in de plaats gaat komen, leuk!
    Succes met de verkoop, je bent m waarschijnlijk zo kwijt!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben benieuwe welke kast je gekocht hebt. Ik heb al wat in mijn gedachten, nou afwachten of ik gelijk heb. Deze kast vind ik ook mooi...maar je wilt wel eens wat anders. Zelf ben ik ook al een tijdje op zoek....ben nog steeds niet tegen gekomen wat ik wil. Geduld hebben dus...dat is soms wel moeilijk.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lia, zoals alle anderen…reuze benieuwd naar je nieuwe kast …:-)
    Fijne avond en leuk weekend
    Lieve groeten Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kast hoor, die ben je zo kwijt !
    En natuurlijk benieuwd naar de nieuwe kast !
    Fijn weekend !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kast maar helaas kan hij hier niet staan. Iedergeval je bent hem zo kwijt dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben nu al benieuwd naar je nieuwe kast... zal vast een stoer exemplaar zijn.
    Succes met de verkoop van deze kast !
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ontzettend veel mooie posten van je gemist de laatste tijd. Maar de mooiste post is toch wel dat je oma bent geworden! Gefeliciteerd met jullie kleinzoon Daan! Wat een prachtige kereltje!
    Je rustige en sobere kerstversiering vind ik ook weer erg mooi! En je kast vind ik nog altijd prachtig staan in je kamer. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat je nieuwe aanwinst minstens zo mooi zal zijn. Ik ben erg benieuwd!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die ben je binnen de kortste keren kwijt, hoor. Ik houd wel van servieskasten. Heb zelf een heel grote en ben hem nog lng niet zat. Ik heb wel een beetje een idee wat voor een kast bij je terug komt. Eens kijken of ik dat goed inschat. Veel succes, hoor!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben ook wel benieuwd naar je nieuwe kast :-) ik heb een tijdje geleden de ruitjes van mijn servies kast vervangen voor houten panelen en ben daar erg blij mee.
    Je bent deze waarschijnlijk zo kwijt!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes met de verkoop.
    En net als de andere benieuwd wat er voor terug komt.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die ben je vast zo kwijt!

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  18. jammer de kast is te breed voor onsplekje, succes met de verkoop, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Lia,

    Iets nieuws in huis geeft altijd een goed gevoel vind ik. En ik kan me voorstellen dat je wel eens iets anders wilt.
    Ben erg benieuwd naar je nieuwe kast, heb het gevoel dat het een donkere kast wordt en een dichte. Ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's. Zag dat je de oude kast al kwijt bent maar dat was ook wel te verwachten, hij is erg mooi.

    Groetjes, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben benieuwd naar je nieuwe kast, wordt vast een stoer exemplaar..

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben benieuwd naar je nieuwe kast!

    Fijne zondag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is ook echt een super kast! Succes met de verkoop en ben al nieuwsgierig naar je nieuwe kast!!
    Bisou, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Las dat je kast al verkocht was nou kan niet anders toch ...altijd weer leuk wat anders in huis ..... even je posten bijgelezen en zoals altijd een heerlijk sfeertje ....zou zeggen geniet lekker van je nieuwe kast en natuurlijk zien we de nieuwe foto's wel voorbij komen ... en geniet lekker van je kleinkind ...wens je een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mijn servieskast is ook de kamer uit. Er staat nu een piano!
    Ben benieuwd naar je kast.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tuurijk was je deze zo kwijt...kBen zoo benieuwd naar je nieuwe kast,,of had ik dat al gezegd..;-))

    Heel fijne jaarwisseling Lia, en tot ziens in het nieuwe jaar!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

    Happy New Year!

    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je vindt vast en zeker een geinteresseerde voor je prachtige kast Lia! Ik wens jou en je gezin een mooi, gezond en gelukkig 2014 toe.

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wens jou en de jouwe een goed 2014, vol gezondheid en gezelligheid, inspiratie en creaties, maar vooral Liefde en Licht!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia