vrijdag 6 december 2013

Rust…… zij wel..

 

 

We hebben weer met de donkere dagen voor kerst te maken, en dan met die wind, regen en wat natte sneeuw verlang ik er naar om gewoon in mijn bed te blijven. Maar helaas gaat iedere ochtend om half zeven de wekker, en ga ik er toch maar uit.

Nadat Man- en zoonlief het huis hebben verlaten is het nog donker als ik de vaatwasmachine uitpak en de was uitzoek. De was gaat in de machine en stel hem in zodat hij klaar is als ik thuiskom van mijn werk. Ik kom slecht op gang vandaag, dus na het was ritueel bekijk ik eens wat ik aan zal trekken, en ga na enige tijd het huis uit.

De auto doet raar, en heeft pas een beurt gehad en is voorzien van de winterbanden. Waarvan ik overigens vorige week één lek heb gereden op iets met spijkers. Ik stop onderweg, want het zal toch niet weer, nee gelukkig niet maar ik merk dat hij wel vreemd blijft doen.

Na het werk maar meteen naar de garage, pfff… iets van een motorprobleem en dat in de decembermaand.. Word er niet vrolijk van, maar ja zelf kan ik het niet maken.

Nadat ik thuis ben gebracht ga ik maar meteen boodschappen doen, want dan hoef ik niet meer weg, want ik ben het zo zat vandaag.

En als ik dan thuiskom, wie ligt er dan op bed? 

Juist…..

 

007

003

Nadat ik de camera gepakt heb, kijken ze mij alle twee aan of ze willen zeggen “Wij liggen hier best en staan niet op”.

Tikkeltje jaloers ga ik maar verder met wat ik allemaal nog moet doen. Stoffen, zuigen, bak schoonmaken, toch nog naar buiten want ik ben de slager vergeten.

En ik wil nog een krans maken, en een gordijn, en een boom kopen (toch maar wel ;-)) Bedenken wat ik verder met de kerst doe, kadootjes kopen enz enz. Morgenavond hebben we een feest, volg week is onze jongste zoon jarig.

Heb ook al veel gedaan waarover ik nu niets kan zeggen, voor het geval er iemand meeleest.  En ik wil klaar zijn met van alles als mijn kleinzoon geboren gaat worden. Officieel nu nog drie weken, dus het word spannend.

Ik probeer me te ontspannen, maar als ik nu dus even doorga met van alles, dan red ik het wel (hoop ik), en kan ik straks nog even heerlijk op de bank zitten en een film kijken, of bij jullie langs komen.

Maar als ik eerlijk ben, wil ik gewoon nu liggen net als die andere twee.

 

009

Ssssttt, zal jullie niet verder storen…

Fijn weekend allemaal.

56 opmerkingen:

  1. O die donkere dagen.. en als er dan ook nog rare tegenvallers bij komen dan wil ik ook gewoon in winterslaap! Liefst tot het voorjaar ;-) Maar jij houdt de gang er toch goed in, ik moet eerlijk zeggen dat er bij mij alleen het hoogstnoodzakelijke gebeurt momenteel..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,
    O ik kan me dit zo goed voorstellen. Het is koud, nat en guur buiten... Vandaag de hele dag de labradorpup van dochter hier en aan het eind van de middag komen dochters en schoonzoon hier voor ons kerstfeestje... Ja, weer heel vroeg maar tijdens de kerst moeten wij allebei werken... En dan is er op zo'n dag ook nog van alles te doen om maar niet te spreken van de rondjes met de hond tussen de hagelbuien door...
    Zou eigenlijk ook stiekum met een deken op de bank willen, lekker warm...
    Fijne middag verder nog,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk...zo herkenbaar. Wat een prachtige poezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat balen van je auto Lia en inderdaad dat ik de dure decembermaand.....
    Ik lees dat je het nog heel druk hebt en kijk die twee dan eens liggen hihi nou zo zou ik ook wel willen liggen hoor......dus begrijp je volkomen.....
    Het gaat opschieten Lia.....nog 3 weekjes......bijzonder....spannend......warm gevoel......
    Ik hoop dat je gauw je rust mag pakken........voor nu....een heel fijn weekend!
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog drie weken!!! hoe spannend moet dat zijn! ik zou er gewoon een paar minuutjes naast gaan liggen hoor...wordt een mens zó rustig van ;).
    fijn weekend!

    liefs,
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar maar wel vervelend zo'n dag waar alles eigenlijk niet zo lekker gaat...
    Gelukkig mag je uitkijken naar iets heel bijzonders over ongeveer 3 weken :-)

    Geniet van de komende maand, de voorbereidingen naar kerst, de verjaardag van je zoon en de geboorte van je eerste kleinkind!!

    Fijn weekend
    X Els

    ps: Ik zou er ook wel bij willen komen liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's! En dan die blikken van: mij krijg je hier niet weg, komisch hoor.
    Ja deze maand is extra druk maar vooral voor jou. Spannend is het om op een kleinkind te wachten hè. Bij ons staat de vierde in maart (op mijn verjaardag) te wachten om op de wereld te komen en ik verzeker je: zelfs dan is het weer spannend!
    Maar ook genieten hè.....er zijn ook zoveel leuke dingen in december. En die donkere natte dagen vergeten we dan gewoon maar even. Doe maar lekker de kaarsjes aan en stuur die dekselse katten van je bed......dan komt het wel goed!

    fijn, rustig weekend gewenst!
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dag heb je achter de rug zeg. Ja je hebt van die dagen(weken) dat alles tegen zit. Wij hebben ook zo'n rot week achter de rug. Mijn computer die kapot was en het maken in prijs erg tegen viel en we hebben 4 dagen in de kou gezeten. Omdat het water meteen als de combiketel gevuld werd weer leeg liep. 3 x een monteur erbij geweest bleek er een lek in de keuken te zitten. In de vloerverwarming zat een lek. En inderdaad juist in deze dure maand. We houden ons hard vast voor de rekening. Maar nu iets positiefs hoor. Wat een gezelligheid op dat bed bij jouw. Het zijn zulke prachtige beesten als ik dan naar onze aanloopkat kijkt die is zo lelijk als de nacht (zeg ik alleen achtjes tegen jouw hoor) Hij denkt dat hij een prins is hi hi. Wat een spannende tijd he? Oma worden. Och Lia iets mooiers bestaat niet. Misschien wordt het wel een Kerstkindje. Ben je al met wat leuks bezig voor de kleine? Wij gaan lekker met de Kerst naar het bos voor 2 weken. Daar krijgen we ook genoeg aanloop hoor. Ik ben al druk bezig om inkopen te doen. Het is een hele organisatie he? Nou meisje ik hoop echt van harte dat het meevalt met de auto en dat het lukt met je krans, je gordijn en je boom. En veel plezier met de verjaardag van je zoon. Maar nu even rustig aan.
    Een fijn weekend, Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van een heerlijk weekend...enne je kan toch heel even ernaast gaan liggen......ik zeg gewoon doen !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het toch oneerlijk verdeeld, zij rust en jij maar rennen en vliegen...ik heb
    met je te doen. Neem wel je rust hoor.

    xxEefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tsja, die decembermaand blijft een hectische maand met dingen die we willen of moeten, maar ook één die heel veel gezelligheid met zich meebrengt.
    Ik wens je sterkte/succes met de dingen die nog op je program staan en ben reuze benieuwd naar jullie aanstaande kleinkind !!!!
    Wens jullie alvast een knus weekend toe .
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh, herkenbaar...
    Er zijn van die dagen dat je het liefst in je bedje blijft...! Doe net als jij, eerst alles afmaken en dan toch maar uitpuffen..!
    Hoop dat je een fijn weekend hebt!
    Liefs,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is ook écht weer om lekker binnen te blijven, ik stelde het moment om naar buiten te gaan vandaag ook telkens maar uit. Gelukkig zijn nu de boodschappen toch binnen. Ik hoop dat je je inmiddels lekker op de bank hebt genesteld, niet verkeerd om daar gewoon eens aan toe te geven. Het goede voorbeeld heb je van Joep en Yoris al gehad.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lia
    Ik lees anoniem mee .En ik geniet het meest van die prachtige poezen .Wat zijn ze prachtig
    Fijn weekend .Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lijkt wel of ze altijd de lekkerste plekjes opzoeken. Ze praten weleens over een"hondenleven", maar onze hond ligt heerlijk op z'n bontdekentje op z'n eigen plekje op de bank. En je bent echt niet de enige, in deze donkere dagen voor kerst, blijf ik ook het liefst in m'n warme huisje (bedje). Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik Yoris en Joep zo zie dan is het altijd of ik naar de foto's kijk van mijn Joris en mijn Sam, die kleuren zo samen, Vooral die laatste foto Lia, die is zo eigen.

    Heerlijk stel en wat kun je soms jaloers zijn op die tevredenheid.

    Fijn weekend

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahhhh wat liggen de heren daar lekker zeg ! Wat een lekker stel. Hier ook 2 luiwammesen in de mand haha.
    Geniet van je weekend.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja Lia er zijn van die dagen hè dat alles niet zo lekker loopt , en dat herken ik hoor en dan wil je maar èèn ding in je bed blijven !
    En dat van je auto is dan ook balen zeker als die net een beurt heeft gehad en nu weer raar doet maar tja we kunnen niet zonder hè ik helaas wel pfff en dan met dit weer ben vandeweek al een paar keer flink natgeregend .Maar goed we moeten verder en als je dan die twee lieverds ziet liggen zo heerlijk op je bed tja wat een leven hè !
    En wat leuk dat al weet dat je een kleinzoon krijgt wat een heerlijk vooruitzicht !
    Nou Lia geniet van het weekend je verdient het !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia, wat een drukte zeg. Ik was al moe, maar als ik lees wat jij allemaal gedaan hebt.... pffff.
    Ik zou ook wel een hele lange winterslaap kunnen houden.
    Mooie foto's van de poezen. Wat een heerlijk leventje hebben die toch he.
    Ik wens je een heel fijn (rustig) weekend toe.

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog 3 weken zooo spannend en bijzonder .. geniet na je rust van de mooie tijd die komen gaat ...
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Herkenbaar Lia, zoveel willen (en moeten) doen maar als ik dan naar Guusje kijk die de bank weer eens in beslag heeft genomen, dan zou ik toch ook eens aan zijn soort of 'mindfullness' moeten doen. Spannende en drukke tijden voor jou dus, maar vergeet jezelf niet hoor! Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi beschreven,Lia.
    En als je klaar bent met alles,zou ik maar heerlijk bij die twee gaan liggen.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel herkenbaar, soms willen we teveel voor de uren die in een dag zitten. Wat een spannende tijd gaat het worden, geniet ervan. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo herkenbaar! Aan zulke dagen lijkt vaak geen eind te komen. Dan is het ook nog koud en guur buiten en wil je je het liefst verstoppen in je huis. maar ja, de plicht roept. Een beetje rust heb je nu wel verdiend. Dus beentjes lekker omhoog en even genieten van de rust.
    Het loopt inderdaad geweldig met alle volgers, heel erg leuk.
    Een heel fijn weekend, liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Lia,

    Soms heb je van die dagen dat alles een beetje tegen zit. Wat een pech met je auto. En dat soort dingen komen altijd in de duurste en drukste maand van het jaar.
    Wat spannend dat wachten op je kleinkind. Bij ons kwam ons eerste kleinkind 13 weken te vroeg. Zo'n klein mannetje van amper 1000 gram en maar 35 cm. Als je nu naar hem kijkt is het nog steeds een smal ventje van inmiddels 7 jaar erg pienter en ontzettend vrolijk. Het gaat erg goed met hem en heeft aan zijn vroeggeboorte gelukkig niets overgehouden.
    Je hebt weer mooie foto's gemaakt, die koppies, geweldig. Daar zou je toch zo naast gaan liggen. Ik hoop dat je vanmiddag nog even een rustpuntje voor jezelf hebt gehad, want als ik het zo lees ben je erg druk geweest.
    Ik wens je een fijn weekend,

    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heeerlijk zo… oooh Lia je hebt soms van die dagen, maar gauw vergeten en verder gaan, Morgen weekend.
    Met de deken over je hoofd gewoon wat langer in bed blijven liggen :)
    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja herkenbaar zo'n gevoel dat alles tegenvalt, pas ook nog zo'n dag gehad. Niets ging zoals het moest of vooruit en op een bepaald moment zat mijn haar gewoonweg tussen de autodeur! Toen heb ik even 'aaaaaarg' geroepen en de rest van de dag hebben ze me met rust gelaten :p hihi
    Wat heerlijk liggen die 2 scheetjes daar te ronken zeg! Jaaa, om jaloers op te zijn he.. moest erg lachen, herkenbaar, hier is het een hondje maar ook hij kan zo heerlijk liggen soezen dat ik ook mijn bed in wil.. :-)
    Fijn weekend! En probeer je toch maar eens even te ontspannen!
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wens je een fijn, maar vooral relaxed weekend Lia!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat ontzettend spannend Lia een kleinkind! Dat heb ik de afgelopen weken even gemist. Ik wens jullie morgen een heel fijn verjaardagsfeest toe en een goed weekend!

    liefs van madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Drie spannende weken en misschien wordt het wel een kerstkindje. en poezenlijfjes zijn heerlijk zacht hoor dus kruip er bij.
    Het lijkt me dat het een binnenzit weekend wordt dus RELAX.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja als ik hier onze opa zo altijd zie liggen.......om jaloers op te worden....
    Maarre.....had wat gemist volgens mij.........Van harte! Je wordt oma....GAAFF!!!!! Oh bijzonder moet dat zijn.
    Gaan we vast nog veel over lezen...

    Enne...mooie dekbedhoes ;)

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Onze poezen liggen ook maar al te graag zoals die van jullie. Wat een heerlijk leven toch? Wij vrouwen willen ook zoveel tegelijk doen he? Rustig aan hoor, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hahaha ze liggen er heerlijk bij lijkt onze hond wel maken zich nergens druk om doen wij wel hahahaha.... ach maar goed dat ze daar even liggen vrouwtje kan jij even gewoon je werk doen .... spannende weken komen eraan weet er alles van geniet er maar lekker van .... wens je een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Soms kan ik stiekem best een beetje jaloers zijn op het kattenleven. Als voor ons de werkdag weer begint, draait onze beer zich nog een paar keer om. En met dagen als vandaag zit hij lekker achter het glas naar de vallende druppels te kijken. Dat is een echt luizenleventje.....

    Heel fijn en ontspannen weekend toegewenst! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leven hebben die twee toch he?
    Je hebt weleens van die dagen dat je alles tegelijk hebt en dat het ook nog niet loopt zoals je wilt, dan wil je het liefst zo min mogelijk de deur uit en dan moet je toch weer door die wind en regen heen.
    Ik sloot me vanochtend buiten, toen ik de hond uit ging laten. De overbuurvrouw heeft de sleutel, maar was natuurlijk niet thuis, liep ik daar in een hagelbui met een rillende hond. Gelukkig mocht ik schuilen bij een buurvrouw twee huizen verderop, ik was door en door koud. Tegen half 1 kwam de overbuurvrouw thuis, ik had intussen ook nog mn dochter lopend uit school gehaald, ooh wat was ik het zat zeg en ik dacht toen ook aan Skipper van ons, die prinsheerlijk boven lag te slapen, maar hij kan helaas niet de deur voor me opendoen.
    Ik moest daarna ook nog alle boodschappen in huis halen, bah, bah en nog eens bah!!

    Ja er komen drukke weken aan, maar ook leuke weken, je zal wel niet kunnen wachten om je eerste kleinkind in je armen te kunnen houden, zooo schattig!!
    Fijn weekend en succes met alles!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O wat hebben we het allemaal toch druk. Ik zou lekker tegen de katten aan gaan liggen,knus en warm. Spannend, bijna opa en oma. Heerlijk toch deze tijd,niet vergeten ook nog een beetje te genieten hoor!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is inderdaad heerlijk weer om binnen te blijven, maar ook hier gaat de wekker vroeg en komen we thuis als het weer donker is. Maar die duisternis is niet erg als de kaarsjes branden, en binnen kort de lichtjes van de boom :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Lia, ken dat "rust-gevoel"…. snakken naar een beetje rust maar tot de conclusie komen
    dat eerst nog 100 dingen gedaan moeten worden…. bah…. en als ik dan mijn 7 puppy's onder
    de rode lamp rustig zie liggen slapen….. zou ik wel eventjes puppy willen zijn…..
    zalig jouw poezen…..
    fijn weekend
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoe herkenbaar zo'n dag! Wat kunnen ze genieten die heerlijke poezen beesten ;-) Volgens mij heb ik het leuke 'oma' nieuws gemist, wat leuk! En wat een spannende tijd .....

    Wens je een rustiger weekend!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wie wil er nu niet op zo'n mooi opgemaakt bed leggen, ik geef ze geen ongelijk hoor!

    Hier lijkt het soms ook wel eens dat alles in één dag komt, maar dan denk ik altijd: morgen is deze dag voorbij en keert de rust weer terug in huis, hoop ik dan hahaha....

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat kunnen de poezen ook genieten van het niks doen. Onze hond en katten kunnen er ook wat van hoor. Terwijl wij soms aan 24 uur in een dag niet genoeg hebben. Dus af en toe even pas op de plaats maken en tijd voor jezelf nemen. Wat heerlijk dat je over een paar weken oma wordt. Was het maar vast zover he! Geniet van het weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een dag was dat voor jou. Pech met de auto én nog zoveel te doen. Maar wat zijn er ook leuke dingen; die lieve schatten op jullie bed en natuurlijk het nieuws van het oma worden. Geloof dat ik dat nog niet wist, maar wat een leuk nieuws.
    't Is nu zaterdagavond en ik wens je een hele gezellige en rustige avond toe !!
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je hebt inderdaad van die dagen dat het even tegenzit, druk.. druk... druk.
    Maar wat een gezellig stel zo samen zeg!
    Spannend hoor bijna oma!

    Fijn weekend verder.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat ziet dit er heerlijk ontspannen uit! Kan mij voorstellen dat je dan best de neiging hebt om er even lekker bij te kruipen...

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ach..wat een plaatje die twee bij elkaar..tja konden wij altijd maar zo toegeven aan onze slaapbehoefte...herkenbaar hoor...goed weekend gewenst! Groeten,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dat is soms echt om jaloers op te worden :-) en ze kiezen steeds het beste plekje in huis. Een poezenleven hmmmmm. Hier liggen er ook 2 te snoezen.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ach...kijk ze daar nou liggen op je mooie beddengoed.
    Ja...druk...druk...soms zou je willen dat een dag uit meer uren bestond....en zeker in deze tijd.
    Hoop dat het met je auto mee gaat vallen...
    SPANNEND....nog drie weken...misschien wordt het wel een Kerstkindje...
    Fijne Rustige Zondag Lia.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  48. O Lia toch...hadden wij ook maar zo'n kleine hersenpan zoals de poezen:-)
    Niks piekeren over alles wat nog moet en zal, maar lekker urenlang dutten als je zin hebt, beetje rondhangen en naar je bak slenteren.
    Maar nee hoor...wíj moeten zo nodig van alles en nog wat....
    Dan vraag je je toch af wat we met die grotere herseninhoud doen, he:-)
    Spannend, dat wachten op je kleinzoontje, he?
    Hier is die van mij nét weer naar huis na een oppasdagje en -nachtje.
    Ik mis hem nu al, ha, ha.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nog maar 3 weken wachten op je kleinzoon. ...wat is dat snel gegaan! Spannend hoor!
    Onze hond heeft net zo.n leven als jullie katten. ...nou ja hij mag niet boven komen maar de bank is wel voor hem. ..meent tie zelf dan hè :-))
    Je hebt het behoorlijk druk deze dagen , misschien heb je deze zondag een beetje kunnen relaxen.
    Wij hebben vanmorgen een eind met de hond gewandeld en zitten we nu aan een kopje thee om uit te rusten van het opzetten van de kerstboom....
    Nog een fijne zondag!
    Gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Nog 3 weken, spannend. heerlijk genieten van je kleinzoon.

    Er zijn nou eenmaal dingen die je moet doen, maar ik zou ook zo willen ruilen met je katten, heerlijk nergens aan hoeven denken en niks doen. Maar och zo is het ook wel goed ;-)

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat hebben jullie toch prachtige katten. En dat zeg ik niet snel ;)
    Ze kijken zo lief. En dan samen zo op bed, te schetig!
    Ja het is op dit moment vermoeiend weer. Alles wat je doet en moet doen kost meer energie, zo voel ik het tenminste. In de zomer is alles toch wat vrolijker he. Al is de kerstperiode wel een gezellige tijd.
    Spannend een kleinzoon. Dat is ook wel een hele leuke periode die eraan komt!

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Lia,

    en .... heb je net als de katten zo goed kunnen, toch al een beetje je rust gevonden?
    Ik wel afgelopen weekend , heerlijk gerelaxed in een bronnenbad en elke keer
    neem ik me voor om vaker te gaan maar dat komt er dan niet van ...

    Wat leuk dat je oma wordt, een spannende tijd dus ...
    Weer een heel andere fase in jullie leven.

    Ik wens je deze week veel rust toe en ben benieuwd of
    de boom al staat ;-)

    Heel hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ha Lia; Wat een prachtige katten zijn t toch! Wat fijn dat ze zo goed met elkaar kunnen opschieten! Wij hebben ook al een aantal keren geprobeerd een 2e kat te nemen, maar onze Jara wil er niets van weten! Nu hebben wij al bijna een jaar een boerderijkat geadopteerd, maar nog steeds blijft het blazen en grommen...hoop dat ze ooit ook eens samen zo lief naast elkaar slapen! groetjes Fleur in de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel herkenbaar Lia! Hopelijk heb je inmiddels al wat rust gevonden net zoals de katten ;-) Ik leef ook helemaal naar de kerstvakantie toe, want ik vind het in het donker opstaan én naar huis gaan helemaal niks. Maar eenmaal thuis is het natuurlijk wel extra gezellig met de kaarsjes overal aan en de mooie boom die in huis staat.

    Nog 3 weken.. spannend zeg. Nog even wachten en dan is het genieten van je kleinkind.

    Fijne week!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Prachtig zijn ze! Gewoon eeeeeeeeventjes naast gaan liggen ;-)

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia