vrijdag 24 januari 2014

24 Januari 2009…

 

 

 

Nee, ik ben niet in de war met de datum. Maar 24-01-2009 was de datum dat ik mijn eerste post plaatste op dit blog. Na een poosje op picasa actief te zijn geweest, en lang rond gekeken te hebben op diverse blogs wilde ik zelf die stap hier ook eens maken, maar zouden ze mijn blog wel leuk vinden, en mij accepteren. Nou, ik kan echt zeggen dat het vanaf dag 1 een warm bad is geweest voor mij, en nog steeds…

Mijn huis is altijd al belangrijk voor mij geweest, het is de plaats waar je rust vind na een drukke dag, een plaats waar je jezelf kunt zijn, en bovendien een plaats waar het gezellig en warm is, en waar je kinderen graag naartoe komen.

Ja, ik kon eigenlijk wel zeggen dat ik hier in huis mijn thuis gevonden had, en zo dus ook de naam voor mijn blog.

I FOUND MY HOME

 

In het begin was het allemaal heel anoniem, en eigenlijk vond ik dat ook wel heel fijn. Niemand wist wat ik deed, want ik sprak er met niemand over. Het was mijn ding, totdat ik het toch deelde en iemand het vertelde en toen ging het in een rap tempo verder… In Okt 2010 werd mijn blog benoemd in de Ariadne, en kwamen de eerste reacties van mensen die zelf geen blog hadden. En later werd ik er zelfs op aangesproken, maar toen er in Aug 2011 een reportage van ons huis in de WLS stond, was het spreekwoordelijke hek van de dam. Het is soms niet normaal hoe vaak mijn blog word bekeken, en voel me er soms een beetje onzeker door…, want wie ben ik nou…

Er is in die 5 jaar al veel de revue gepasseerd. Verhalen en foto’s over mijn huis en tuin, gewoon een foto, of van de natuur waar ik ook veel van houd. En niet te vergeten mijn poezen. En nog steeds krijg ik hele leuke en lieve reacties. Het is toch de kers op de taart, en maakt het extra leuk om te doen.

Ook is het blog al een aantal keren veranderd van kleur en header, en ik ben blij dat ik het nog heb, want weten jullie nog dat het per ongeluk verwijderd was… pfff, wat een schrik was dat. Het is eigenlijk best wel een apart iets, dat blogland…. het is of je elkaar al heel lang kent, en eigenlijk ken je elkaar helemaal niet, op uitzonderingen na…  Gewoon met elkaar je passie delen, mooier kan het toch niet, en niet alleen delen maar ook leren doen we van elkaar. Alhoewel ik ook een tijd heb gekend wat niet zo fijn was, maar dat hoort nu ook gewoon bij die 5 jaar bloggen.

Er zijn de laatste tijd heel veel nieuwe woonblogs bijgekomen, maar in die 5 jaar heb ik er ook veel mee zien stoppen. Zelf volg ik trouwens ook wel diverse blogs die een totaal andere inrichting hebben dan ik, want ook daar kan ik van genieten, net als van blogs die gewoon hun verhaal vertellen.

In September 2012 ben ik voor Seizoen & Stijl een blog gaan bijhouden, wat ook bijzonder leuk is om te doen.

Ik kan zo nog uren doortikken over van alles en wat, maar laat ik het nu eens hebben over mijn jubileum, want dat is het toch wel… En bij een jubileum hoort een kado, vind ik. En dat kado wil ik graag aan een van jullie geven.

Maar toen kwam natuurlijk weer de vraag, wat ga ik dan voor kado geven? Er is van alles door mijn gedachten gegaan, maar ik ga gewoon in de herhaling van mijn vorige give away (weet je nog Colin), en ik ga een boekje maken over 5 jaar I found my home. Want ook dat hoort namelijk bij mij, het maken van albums.

 

Knipsel

Dit is even een een voorbeeld van de kaft, want het boekje is nog niet af.

Wil je graag in aanmerking komen voor deze give-away, plaats dan een reactie hieronder. En volgende week vrijdag laat ik weten wie de winnaar is geworden.

En ik hoop dat jullie mij blijven volgen natuurlijk. Er zal nog wel het een en ander verbouwd gaan worden in huis. Want onze jongste zoon gaat volgend jaar ook het ouderlijk nest verlaten en dan gaan we proberen om van onze kleine doucheruimte iets moois te maken. En er zal best nog wel het een en ander gebeuren wat blogwaardig is…

Ik was van plan om de vloer te laten zien, maar dit vond ik op deze datum eigenlijk leuker.

Dus geduld, en voor nu een heel fijn weekend

131 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 5 jaar bloggen. Ik doe heel graag mee met je give-away!

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia, gefeliciteerd met je vijf jarig blogjubileum! Ik ben een stille volgster maar doe graag mee met je give away! Groetjes Helen van Deijl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zeg !! je blog bestaat al weer 5 jaar, gefeliciteerd !!

    Heerlijk even weg dromen in iemand anders zijn huis, en vooral ideeen op doen.
    Ik lees je blog dan ook met veel plezier.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Lia,
    Gefeliciteerd! Ook ik ben één van die stiekeme volgers......... Gaat geen dag voorbij waarin ik niet even klik op de "I found my home" blogspot. Gewoon even genieten van je mooie interieur en bij jou zijn het vaak de kleine dingen die het doen waar ik zo van kan genieten. Ik hoop dat ik nog jaren je mooie verhalen mag lezen.
    Groeten, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lia, van harte gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum! Het is inderdaad een warm bad, blogland! De vele reacties geven je moed en lef om steeds iets meer van jezelf te laten zien! (Ik spreek voor mijzelf, maar misschien ervaar jij het ook zo) Ik geniet van je blogposten, zowel over je huis als over je katten. Ik hoop dat je er nog een tijdje mee doorgaat! En natuurlijk doe ik ook graag mee met je give away!
    Inmiddels heb ik ook al aardig de weg gevonden naar Seizoen en Stijl en doe er een hoop inspiratie op!

    Fijn weekend!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben ik blij dat je ooit die stap hebt gezet, want je hebt een prachtige blog, die absoluut bij mijn favorieten hoort. Daarbij vind ik het ook nog eens heel leuk dat we elkaar kennen, de keren dat we elkaar zagen waren ook elke keer weer bijzonder en gezellig. Blogland is inderdaad een bijzondere wereld, meestal een hele mooie. Zelf blog ik nog veelal anoniem, hoewel ik dat steeds lastiger ga vinden. Ik twijfel om openheid van zaken te geven, de stap lijkt zo groot, vooral na ruim vier jaar bloggen.

    Natuurlijk doe ik héél graag mee met je give away!! Op voorwaarde dat jij nog heel lang blijft bloggen, oké ;-)?

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia, ik reageer eigenlijk nooit maar nu maak ik een uitzondering omdat ik je blog altijd graag lees en bijzonder geniet van je mooie huis. Ik volg sinds een jaar denk ik blogs via bloglovin' en die van jou was een van de eerste.
    Groetjes,
    Odilia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jajajaja, 5 jaar wonen à la Lia, dat wil ik ook wel vastgelegd zien ;-)
    Dus behalve dat ik je natuurlijk wil feliciteren met de verjaardag van je blog mag je me ook noteren voor de give-away!
    En wat vind ik het fijn dat wij elkaar via onze blogs hebben gevonden!! Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wordt nog maar wat verlegener...maar voor mij ben jij Blogger nummer 1...;-)
    Je stijlgevoel is onnavolgbaar, en ik wordt nog vaak door je geïnspireerd! Ga vooral nog even door, want genieten doe ik altijd!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik volg je al jaren in stilte. Voor mij het mooiste blog. Ben altijd weer benieuwd naar wat nieuws van je!
    Het mooiste ervaar ik de eenvoud, maar toch zo uitgedacht. Je kleurstelling en altijd bezig!
    Ik hoop dat je nog jaren doorgaat! Ik krijg tenminste inspiratie van je huis en tuin!

    Groeten Alien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow zeg, alweer 5 jaar aan het bloggen...gefeliciteerd !! Lees iedere keer weer met veel genoegen je posten.
    Wil héél graag meedoen aan jouw give away, want wie zou niet dolgraag in het bezit komen van zo'n mooi fotoboek ;)
    Goed weekend en lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia
    Jij hebt een héél mooie blog en ik begrijp héél goed dat jij veel leescijfers hebt , ik heb het je al gezegd maar als ik even geen inspiratie heb kom ik even bij je langs en dan volgt de inspiratie vanzelf , ik vind jou kleurenpalet héél mooi en ik ben helemaal weg van je stoer tafel .... ik hou ook van de andere stijl woonblogs kan er ook van genieten om er naar te kijken ...
    En ik wil ook wel graag in aanmerking komen voor je give-away !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!! Ik wil heel graag meedoen..heerlijk lijkt me dat om zo'n mooi boekje in mijn boekenkast te hebben staan.
    Leuk om te lezen wat een blog allemaal niet kan doen..daar hoop je toch op he dat je blog andere mensen blij maakt en inspiratie geeft!! Dat doet jouw blog zeker..ga door!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van Harte gefeliciteerd met je 5 jarig blog jubileum. Je hebt een mooi oprecht verhaal geschreven, echt vanuit je hart en heb het met veel aandacht gelezen. Ik wil je dit toch even zeggen en ik dus geen reactie plaats omdat ik in aanmerking wil komen voor de give-away. Ik ben nog maar net begonnen en vind dat ik hier nog geen recht op heb. Ik wist niet eens dat jullie dit onder elkaar deden.

    Op naar de volgende 5 jaar!

    Fijn weekend,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie Give Away, daar wil ik heel graag aan mee doen!
    Jouw blog staat in mijn top tien! zo mooi hoe jij een sfeer weet neer te zetten, dus ga voorlopig nog maar door hoor:-))
    Fijn weekend.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou wat leuk !! 5 jaar,...en dat boekje wil ik wel winnen hoor graag zelfs !!!....liefs fijn weekend van mij...x !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al 5 jaar Lia, wauw, dat is al een heel eind. Ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen, want ik geniet hier altijd volop! Ik doe graag mee met de give away, want zo'n exemplaar zou hier niet misstaan natuurlijk....
    Proficiat en nog vele jaren blogplezier.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia,

    Proficiat met je 5-jarig blogjubileum. Goed dat je ooit met bloggen bent begonnen. Jou blog geeft veel inspiratie en mooie verhalen. Jij bent zeker mijn favoriet om elke dag even te kijken of er nog nieuws of mooie foto's zijn.
    Ik kan daar erg van genieten. Ik ben ooit op jou blog gekomen door het kopen van WLS, waar jou reportage in stond.
    Ik zou het erg leuk vinden om zo'n mooi boek te winnen en doe dan ook graag mee met de give-away!
    Ik wens je een fijn weekend,

    Groetjes Hanny ( Hanny Volker, Anna Paulowna)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia gefeliciteerd!!!! Jou blog staat bij mij echt in de top tien hoor, word er altijd blij van als jij een nieuwe post hebt geplaatst.
    Ik wil heel graag meedoen met je give-away.

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Lia.
    Toen ik begon met bloggen was jij één van de eerste die mij volgde. Ik was altijd een anonieme volger van je. En wat keek ik mijn ogen uit op je blog. Je hebt me zoveel inspiratie gegeven. Je hebt me geleerd om met andere ogen naar mijn huis te kijken. En we delen dezelfde passie. Ik feliciteer je met je 5-jarige blog en ik doe heel graag mee met de give away.
    Een heel fijn weekend,
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia,
    Gefeliciteerd! Ik ben een stille volger maar wil ook graag mee doen met je Give-Away! Ik hoop dat je nog lang doorgaat met bloggen en ook voor Seizoen en Stijl want ook die is super! Ik blijf het leuk vinden om je stukjes te lezen. Fijn weekend, groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,
    Van harte gefeliciteerd met je blog. Ik ben een stille volger maar geniet iedere keer weer van je stukjes.
    Ook van je blog Seizoen en Stijl. Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat en ik wil graag mee doen met je Give-away.
    Een heel fijn weekend, Groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Lia, alweer 5 jaar aan het bloggen, gefeliciteerd! Daarvan heb ik er dus ong. 4 jaar van gemist, omdat ik via Martine (Impression lifestyle) pas op de hoogte was van jullie "wereldje", ha,ha. Ik geniet elke keer weer van jou en anderen medebloggers, die zulke mooie posten schrijven en vooral erg mooie foto s laten zien. Tranen in mijn ogen toen je vertelde dat je de kat moest laten inslapen, weer een glimlach wat je katten allemaal uitspoken en zo nieuwsgierig zijn en allemaal mooi in beeld gezet. Ga alsjeblieft nog een tijd door zodat we nog meer kunnen genieten! En graag wil ik graag mee doen aan je give-away. Fijn weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lia ,ik volg je al heel wat jaren en doe dat met veel plezier .Mijn eerste web-log was in 2007 begonnen en toen volgde ik je anoniem ,daarna bij blogspot en inderdaad heel fijn en inspirerende blog land zo noemen we dat hè!
    Ik hoop nog heel lang en met veel plezier mag genieten van je mooie blog , en bij deze zou graag aanmerking willen komen van je give -away!
    Fijn weekend !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je 5 jaar bloggen.
    En wat een leuke give away.
    Wil graag mee doen.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat geweldig mooie boek staat hier nog altijd (echt waar!) op een speciale boekstandaard in de boek-en-zo kamer samen met dat mooie hart wat ik van Corine kreeg! Nou zou ik daar natuurlijk heel graag een 2e deel van willen, maar ... het is zoveel leuker als er bij iemand anders weer zo'n mooi boek terecht gaat komen. En dat is dan ook echt de enige reden dat ik dan maar niet mee doe met je give-away (maar kost moeite hoor haha ...)

    Je weet dat je bij mij een heel speciaal plekje hebt, want je was mijn allereerste volger. Ik geniet altijd zo ontzettend van je mooie blogjes, van de sfeer in je huis, van je katten en natuurlijk van jou, de blogster. Gefeliciteerd dus met je 5-jarig blogfeestje en wat mij betreft hoop ik dat je nog héél lang blijft bloggen en er nog heel wat blogfeestjes komen. Geniet even van dit moment, want het is toch best bijzonder. Fijn weekend, liefs Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd met je 5jarig blogjubileum. Wat een tijd alweer. Ik hoop dag je nog een hele tijd doorgaat want ik geniet altijd enorm van je mooie posten over je huis, de natuurlijk en de prachtige katten die je hebt. De boefjes. Ik doe ook heel graag mee aan je give away. Ik wens je een heel fijn weekend. Ben benieuwd of we nog sneeuw krijgen. Het is hier nu min 2. Eindelijk een beetje winter. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd met je 5-jarig jubileum! Jij bent één van mijn inspiratiebronnen geweest om ook te gaan bloggen. Ik vergaapte me aan je mooie foto's en prachtige verhalen. Er straalt altijd een heerlijke rust van jou blog. Niets overdreven, ingetogen en daardoor indrukwekkend. En met een paar close-up foto's zet jij de sfeer neer. Prachtig!
    Ik zou het dan ook geweldig vinden om deze give-away te winnen en doe graag mee.
    Op naar nog eens 5 geweldig mooie blogjaren. Ja toch!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Lia
    Van harte gefeliciteerd met 5 jaar I Found My Home.
    En inderdaad ben ik je met heel veel plezier gaan volgen na het lezen en bewonderen van het artikel in de Wonen Landelijke Stijl.
    Je huis is voor mij een inspiratie en je verhalen zijn altijd weer leuk om te lezen.
    Ik hoop nog vele jaren te genieten van je verhalen en foto's van huis en haard en katten...
    En dankzij jou zijn we natuurlijk ook terecht gekomen bij die fantastische winkel Seizoen en Stijl zowel in het echt als virtueel.
    Ik wens je een heerlijk weekend
    Heel veel lieve groetjes Marion Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Lia, wat een originele Give Away, ik doe mee! En ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lia,

    Ook ik ben een stille volger. Wat wel leuk was dat wij elkaar tegenkwamen bij de Stamkamer en in gesprek raakten. Hierbij kwamen een aantal overeenkomsten naar boven. Waarbij opvallend is dat onze beide mannen schilder zijn. Ik lees je blog altijd met veel plezier en haal er ook inspiratie uit. Zo'n kans op een mooi boek over je huis laat ik natuurlijk niet voorbijgaan. Blijf nog maar fijn bloggen want zoals je merkt worden er veel mensen blij van.

    Groetjes,
    Marjan van den Broek

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Lia, van harte met 5 jaar prachtige en inspirerende blogposten. Hoewel ik zelf niet zo actief ben, volg ik jou (en anderen) nog wel trouw. Ik zou dan ook graag mee willen loten voor je mooie give-away!
    Fijn weekend, groeten Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Lia,
    Voordat ik begon met bloggen, was ik al ruim 1 jaar een stille volger van je blog...ik keek m'n ogen uit, en nog steeds vind ik jou blog een van de allermooiste.
    Proficiat met je 5 jarig blogjubileum...en graag doe ik mee met je give away.
    Fijn Weekend Lia.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Lia,
    Natuurlijk wil ik in aanmerking komen van jouw boek 5 jaar I found my home.
    Dat is toch genieten als je zoiets mag winnen.

    Helaas ik heb zelf geen blog maar volg jou allang.
    Hoop dan ook dat jij nog lang niet al stoppen want dan zouden wij al dat mooie moeten missen.

    Fijn weekend.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd Lia, ik heb altijd veel op je blog gekeken. Maar 5 jaar dat is super, wonen is echt jou passie. Wauw wat een super idee voor jou give away. Ik doe heel graag mee. Wat zou ik jou boek graag winnen. Ik denk dat iedereen dat wel wil. Succes met de jaren die volgen in blogland!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Lia,

    Van harte gefeliciteerd met je jubileum. Ik hoop dat we nog heel lang van je prachtige foto's en verhalen mogen genieten. Als stille volger, volg ik je blog al een poos met veel plezier. Zo'n mooi boek dat je tig keer door kunt kijken en er dan ook tig keer van kunt genieten zou ik graag winnen. Ik doe dus mee.
    Fijn weekend!

    Groet van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Lia, ik heb je vanaf het begin gevolgd en nu kom ik nog steeds heel graag bij je langs!! Je bent een inspiratiebron voor mij.. Heerlijke stijl...
    Gefeliciteerd!! Ik laat heel graag een reactie hier achter!

    Liefs Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Lia,

    Hartelijk gefeliciteerd met je jubileum.
    5 jaar. Da's al een hele tijd zeg.
    Ikzelf ben bijna een jaar bezig nu.
    Ik volg jouw blog altijd met heel veel plezier een ook het blog van Seizoen & Stijl is prachtig.
    Mede door jou zijn wij rond de kerstdagen vanuit Brabant naar deze prachtige winkel gereden.
    Eerder had ik nog nooit gehoord van deze winkel.
    Ik hoop dat je nog lang doorgaat met het delen van jouw woonbelevenissen met ons.
    Ik doe dan ook graag mee met de give-away.

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Lia,

    Ik ben één van je stille volgers en doe graag mee met je give-away!

    Lieve groet,
    Judith vd Acker

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Lia
    Allereerst gefeliciteerd met je 5 jarig jarig blog jubileum. 2 maanden geleden via bloglovin I found my home en seizoen en stijl gaan volgen en via jou meerdere bloggers. Wist niet eens van bestaan af maar wat geweldig. Vele avonden lees plezier en ideeën opdoen. Ik wil graag meedoen met de give away. Succes ik kijk uit naar je volgende stukjes.
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Lia
    Proficiat! 5 jaar bloggen, ik moet het nog maar zien..... je blog is steeds weer prachtig en inspirerend. Je foto's, kleurgebruik, in één woord prachtig!
    Leuke give-away, graag doe ik mee......

    een heel fijn weekend....straks dan toch echt je vloer....:-)

    Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi Lia,

    Ik lees je blog altijd met veel plezier. De inspiratie die ik elke keer weer op doe verspreidt met een magische bezem door het huis! Dus ja, moge er nog vele jaren van gratis online advies komen! ;)

    Love,
    Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zelf blog ik 4 jaar maar lees al veel langer net als jij deed....bij jou dus! Natuurlijk gefeliciteerd en wat mij betreftnog vele blogjaren. Ik doe graag mee aan deze leuke give away. En ik wil je bedanken voor je trouwe en lieve reacties, want dat maakt het bloggen extra leuk. Fijn weekend en lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd met je jubileum! Fijn dat je nog steeds plezier beleeft aan het bloggen, want ik hoop dat je nog lang doorgaat met het plaatsen van mooie en inspirerende posten.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Lia,

    Mede door jouw blog zijn wij in blogland gekomen. Wat leuk wat dat bloggen allemaal te weeg brengt. En wat een leuk idee voor de give away! Wij willen graag kans maken op het boekje ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Lia,

    Ik kom nog maar net kijken hier in 'blogland', dan ben jij al echt een 'rot in het vak' zeg! Gefeliciteerd!
    Vind het allemaal zo geweldig leuk! Ik ben nog een stille volger en moet nog een beetje mijn weg vinden, maar wat een inspiratie krijg ik hiervan zeg. Super! Hoop dat je het nog heel lang vol mag/kan blijven houden.....!

    Ook ik doe heel graag mee met de give away!

    Fijn weekend,

    Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. van harte gefeliciteerd Lia! via jou blog ben ik ook andere blogs gaan lezen en volgen, en ik kan wel zeggen dat ik inmiddels verslaafd ben! wat kan ik genieten van jou blog, geweldig, ik hoop dat je nog lang lekker door gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik heb het je al wel vaker verteld, dat ik door jou begonnen ben met bloggen. Jij was de eerste blog die ik tegenkwam en laat dat nou net een blog zijn met helemaal mijn stijltje. En inderdaad, wat brengt het wat teweeg dat bloggen en wat haal je er een voldoening uit, mensen die net zo'n passie hebben als jezelf. Doe graag mee met je give-away, maar dat had je al wel in de gaten :). Fijn weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Er zijn nogal wat stille volgers, lees ik. Daar hoor ik ook bij. Met veel plezier verlustig ik me aan jouw mooie foto's. Altijd inspirerend en ook zo prettig geschreven, complimenten hoor. En felicitaties natuurlijk, van harte en vooral doorgaan, hè. De give-away winnen zou ik fantastisch vinden!
    Hartelijke groet Emie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat Lia met je mooie blog en supermooie sfeervolle huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow Lia, vijf blogjaren! Maar dat verbaast me niets. Toen ik jouw blog ontdekte heb ik bijna alle posten teruggelezen. Krijg er zoveel inspiratie van dus ga vooral zo door hihi. De afgelopen tijd heb ik helaas niet echt kunnen reageren, maar je weet waarom dat was/is. Maar ik heb ze allemaal met veel plezier gelezen en bekeken hoor, net als altijd. Beetje bij beetje pak ik de draad weer op en hoop morgen weer wat foto's te schieten. Maar ik wens je nog heel veel leuke blogjaren toe, maar dat gaat vast goedkomen. En uiteraard doe ik graag mee met deze prachtige give away.

    Ik wens je een fijn weekend!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Lia,
    De reportage van jouw huis in de WLS is voor mij de kennismaking geweest met de woonblogs.
    Er ging een wereld voor me open! Ik heb toen je héle bloggeschiedenis gelezen en door dóór te klikken kwam ik in nog veel meer mooie huizen terecht.
    Voor mij echt een "eindelijk! mensen met dezelfde passie, interesse, liefhebberij...."
    Je was de eerste in mijn lijst met favorieten, en daar sta je dus al vanaf augustus 2011 lees ik nu....
    Gefeliciteerd met je jubileum maar vooral bedankt voor al die tijd binnen mogen kijken, geïnspireerd raken.
    En ja, natuurlijk wil ook ik heel graag meedingen naar dat prachtige overzicht van 5 jaar "I found my home".
    Lieve groet,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik volg je pas een dag....
    Mijn eerste pot staat in de muurvuller heb ik er lelijke kleur crème opgesmeerd. Wil m oud bruin hebben. Morgen aan de gang met schoen smeer en koffie prut kijken wat er nog van te maken valt

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Nou 5 jaar is toch wel een echt jubileum he? Gefeliciteerd hoor.
    Je gaat vast heel veel reacties krijgen op je give away, wat een origineel idee en natuurlijk wil ik ook graag meedoen.
    De kaft spreekt me al meteen aan, met de pot met het beroemde touwtje hihi ;-)
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw, 5 jaar al zeg! jouw blog was 1 van de eerste die ik tegenkwam en er ging een wereld voor me open...
    Nog steeds is jouw blog 1 van mijn favorieten want ik geniet van jouw zeer eigen stijl. 1 foto (tje) van jou en ik weet dat het van jou is, zo eigen en dat vind ik knap want er zijn er maar weinig die een zó kenmerkende eigen stijl hebben ( ik noem hierbij ook even een Gea van G-Style en een Rozmeen van Pastels & Whites bijvoorbeeld)
    Ver weg van de kudde zeg maar ;-)
    Ik doe graag mee aan je Give Away en ik wens je nog heel veel jaren blogplezier toe want dan geniet ik mee...

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lieve Lia, gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum van je prachtige blog! O, zo herkenbaar hoe je je onzekerheid omschrijft hoe je er in stond toen je begon. Maar inderdaad zo fijn en warm. En wat heb je in die 5 jaar leuke dingen gedaan en bereikt! Ik kom graag bij je langs en hoop nog lang van je blog te mogen genieten.Je huis is een plaatje en de poezen...ja, daar geniet ik toch ook enorm van. Ik wil jouw bedanken voor je mooie posten en lieve reacties. Ik doe nooit mee aan Give Away's omdat ik ze zelf niet organiseer. Maar diegene het gaat winnen boft maar!

    Ik wens je een heel fijn weekend!!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Proficiat met dit eerste lustrum.
    En het omslag van het boekje ziet er heel veelbelovend uit.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve Lia,
    Ook ik ben een stille volger en geniet van je verhalen en prachtige foto's en heb indertijd contact met je gehad over je vorige album. Ik heb nog nooit gereageerd op een give away maar nu doe ik graag mee.
    Dat we nog maar lang mogen genieten van je blog.
    Lieve groeten, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lia, amai al 5jaar ben je aan het bloggen, ik ben pas sinds september gestart en dan vraag je je af na enkele maanden, vind ik nog iedere keer weer inspiratie om iets te plaatsen…maar blijkbaar zal dat lukken aangezien je
    al zolang bezig bent…het is telkens opnieuw met plezier een post van je te lezen en de prachtige foto's te bekijken en uiteraard inspiratie op te doen… ik zou zeggen ….doe zo verder !!!
    Bij deze neem ik uiteraard ook graag deel aan de give-away ik plaats eventjes op mijn blog een linkje ….
    Fijn weekend
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hier ook een stille volger die bijna dagelijks even op je site kijk. Je geweldige blog, leuke schrijfstijl, prachtige foto's over je huis en tuin wat zo'n enorm mooi geheel is..... Ik geniet. Ik doe inspiratie op, kortom het is ook voor een meelezer thuiskomen op jou blog!
    Gefeliciteerd met je jubileum en ook ik zou graag een kansje maken op het boek!!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Profciat lia, ook ik doe graag mee met je mooie give away ! Wat heb je toch een supergezellig huis ! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Van harte met zo'n mooie mijlpaal....ik lees je blog erg graag en geeft mij ook weer inspiratie.
    Ik doe heel graag mee met je give-away, je foto's vind ik super...ik hoop dat je nog lang blijft bloggen!
    Fijn weekend,
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Lia,
    Gefeliciteerd met je blog-jubileum. Vijf jaar alweer, zelf blog ik nu tweeenhalf jaar en ik vind het heerlijk. Jouw blog volg ik al van voor ik zelf blog en ik ben groot fan. Het mooie van het bloggen zit hem voor mij in het delen van lief en leed, van alle moois en geluk dat in kleine dingen zit, en dat alles binnen je eigen grenzen... Ik hoop nog heel lang van jouw blog te mogen blijven genieten...
    Ik doe graag mee met je give-away Lia, ik zet straks even een linkje op mijn blog...
    Ik wens je een heerlijk weekend Lia,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo Lia,
    Gefeliciteerd! Ik ben een anonieme volger maak kijk steeds weer uit naar je volgende blog kan er echt van genieten.
    Natuurlijk zou je me heel blij maken met je give-away.
    fijn weekend,
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Van harte gefeliciteerd!! Ik kijk altijd heel erg graag naar je blog, want wat een inspiratie! En wat een prachtige sfeer!
    Ook de blog van seizoen en stijl bekijk ik regelmatig...om bij weg te dromen... steeds weer genieten.
    Ik wens je nog héél veel blogplezier en natuurlijk doe ik ook graaf mee met je give away :)
    Fijn weekend, en straks eet ik een stukje taart op je 5-jarige-blogverjaardag!
    groetjes, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Van harte met je 5-jarig blogjubileum Lia. We zijn ongeveer gelijk gestart met een blog.
    Ik volg je blog in al die jaren met veel plezier, zo leuk om al die veranderingen mee te maken en je rustige stijl spreekt mij heel erg aan.
    Een heerlijke inspiratiebron.....iedere keer weer en ik hoop dat we hier nog lang van kunnen genieten.

    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar je boek, de kaft ziet er al heel mooi uit!
    Fijn weekend!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Lia,
    Al jaren geniet ik van je mooie foto's en inspiratie op je blog. Ik heb zelf een poosje anoniem geblogd maar toch gestopt...Ik hoop dat je ons nog lang zal inspireren met je blogs. Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Van harte met je jubileum, 5 jaar alweer. Jij hoort tot een van mijn favorieten, ik zal geen blog van je overslaan. De stijl die jou zo eigen is, heb ik sinds kort "overgenomen". Alles maar volzetten met prutjes etc deed ik tot afgelopen jaar. Maar doordat de woonkamer er nu heel anders uitziet door de nieuwe verf op de wanden ben ik gelijk begonnen met mijn motto, less is more. En als ik dan een item in mijn woonkamer wil dan zal het een groot stoer item worden. En wellicht ga ik dan naar Seizoen & Stijl want uiteraard volg ik dat blog ook. Ga alsjeblieft nog een hele tijd door want ook voor mij ben je een enorme inspiratiebron. En ik doe natuurlijk heel graag mee met je give away.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Beste Lia,

    Voor mij is wonen een droom... In mijn huurhuisje kan ik rondkijken en best tevreden zijn, maar in mijn dromen zie ik een kleine jaren-30 woning in mooie natuurtinten waar je de rust en warmte voelt. Ik volg (stil) het blog i found my home en zie de plaatjes die ik in mijn dromen ook zie. Bedankt voor alle mooie foto s en ooit hoop ik geinspireerd door de foto s mijn eigen droomhuisje in te richten.

    hartelijke groetjes Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Van harte gefeliciteerd Lia! Jouw blog is keer op keer genieten! Ik hoop dat je ons nog lang laat genieten, van je originele 'Posts' over nieuwe aanwinsten, de veranderingen in je huis en natuurlijk over de lieve poezebeesten ;-)

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Gefeliciteerd met je blog jubileum! Ik lees je blog altijd met veel plezier en hoop dat je nog heeeeeel veel jaren blijft bloggen. Kunnen we nog lekker meegenieten van je mooie huis. Mede door jouw blog heb ik de stap gewaagd om zelf een blog te beginnen. Wat ben ik je nog steeds dankbaar dat je mijn blog hebt geïntroduceerd. Iedere keer weer van die leuke reacties daar wordt je blij van. Graag doe ik ook mee met je give away en ik wens je nog een fijn weekend. Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Van harte proficiat met je vijfjarig jubileum! Ik geniet altijd enorm van je posten! Ik doe graag mee met je give-away...zo'n mooi boek is natuurlijk altijd welkom!

    Fijn weekend!

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ha Lia,

    Ook ik ben een stille volger! Je inspireert me altijd enorm mrt je verhalen, gevoel voor kleur en stijl!! Dus voor deze x een reactie.. want ik doe graag mee met je give away!

    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je jubileum!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Beste Lia, wat een heerlijke blog heb je om te lezen en een prachtige foto,s! Ik ben deze week per toeval op je blog terecht gekomen en heb alles gelezen :) Gefeliciteerd met je jubileum en ga zo door!!! Groetjes uit Gouda

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Lia. Van harte gefeliciteerd. Ook ik ben een stille volger en reageer nooit. Weet niet wat ik dan moet schrijven maar deze keer wilde ik toch tegen je zeggen dat ik ontzettend geniet van je prachtige blog. En ook ik wil heel graag meedoen met je give-away
    Een heel fijn weekend. Groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Van harte gefeliciteerd.
    Ik kijk altijd met veel plezier op je blog.
    Het boekje gaat vast mooi worden.
    Groetjes,
    Petra (puck)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum graag kijk ik naar je foto`s geweldig ik kan er echt van genieten, en graag doe ik ook mee aan je give-away want zo`n boek wil iedereen toch wel, met al je mooie foto`s en de verhaaltjes van je ik zeg ga zo door. groetjes van anita

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Van Harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je blog. Ben denk ik al wel vier en half jaar een lezer van je blog en altijd met veel plezier......De wls waar jullie huis in staat bewaar ik zorgvuldig
    Zodat ik hem bijdehand heb al we ooit aan het klussen gaan.:-)
    Dus dat boek wat je gaat weggeven zou zeker ook goed van pas komen om ideeën uit te halen.
    Ik hoop dat we nog lang plezier van je blog mogen hebben
    Hartelijke Groet Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hoi Lia,

    Zoals velen volg ik je heel graag en ben ik altijd weer benieuwd wat je weer met ons gaat delen. En nu je zo'n persoonlijk boek gaat verloten, doe ik heel graag mee! Ik natuurlijk hoop ik dat je nog heel lang door gaatmet bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd Lia met je 5 jarig jubileum. via picasa ben ik je blog ook gaan volgen. Jouw stijl spreekt mij heel erg aan... En ik wil ook graag meedoen en een kans maken op je boek

    Fijn weekend!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Van harte Lia. Blij dat je nooit bent gestopt want jouw blog is een van de fijnste op het gebied van woonblogs. Je "less is more" filosofie vind ik benijdenswaardig. Heb al eens verteld dat ik dat bewonder maar dat het niet echt bij mij schijnt te passen. Ik vond het ook leuk om je eens in het echt te ontmoeten. Je hebt gelijk: we kennen elkaar helemaal niet maar er is toch een soort van verbondenheid. Dat is ook wat ik er leuk aan vind.
    Proficiat met je jubileum. Ga nog héél lang door en blijf ons inspireren!
    Je boekje wordt vast en zeker ook weer heel mooi! Ik doe dus graag mee.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gefeliciteerd Lia en natuurlijk doe ik graag mee met je give away. Ik volg je al jaaaaren en bekijk je foto's altijd met een zucht van, whow wat mooi.
    Ga lekker door hoor dan blijf ik je volgen;))

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hoi Lia,
    Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum! Keer op keer geniet ik weer van je prachtige blog! Je staat al vanaf het begin op nummer 1 en het is elke keer weer genieten! Hoop dat je het nog lang vol mag houden!
    Hartelijke groeten, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wauw 5 jaar!
    Gefeliciteerd Lia......ik volg je graag want jouw stijl spreekt mij erg aan....
    Ik doe graag mee met je give-away :-)
    Wat origineel trouwens....
    Fijn weekend...
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Felicitaties voor alle mooie plaatjes en leuke tips die we de afgelopen 5 jaar met jou mochten delen!
    Het boekje lijkt me écht een hebbeding dus doe ik ook graag mee!
    Hopelijk mogen we nog lang genieten en wegdromen met wat je ons laat zien!
    Lieve groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een mooie post Lia, na vijf jaar weet je de mensen nog te boeien dus je doet het goed!!!
    Complimenten voor je altijd mooie posten, de inspiratie die ik opdoe is iedere keer welkom, dus wat mij en vele andere lezers betreft, mag je natuurlijk heerlijk doorgaan.
    Een prachtige, persoonlijke give- away zeg, ik doe dan ook graag mee!!
    Ik wens je een mooi weekend.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Van harte gefeliciteerd met alweer 5 jaar bloggen. Altijd als ik in mijn leeslijst kijk en een nieuwe blogpost van je zie,denk ik : jippie, er is weer een nieuwe blogpost van Lia. Waar je ook over schrijft, je interieur, de katten, de natuur, leuke en soms minder leuke dingen, je weet het altijd heel mooi te verwoorden in een schrijfstijl die me bijzonder aanspreekt. En die foto's , ik word jaloers als ik die mooie foto's zie die jij elke keer weer weet te maken :)

    Ik weet dat je nu heel verlegen wordt, maar eigenlijk ben je een bn -er in blogland. Soms spreek ik wel eens mensen met dezelfde woonsmaak en als dan over blogs gaat, is jouw naam altijd de eerste die ze roepen. Ik ben stiekem best benieuwd hoeveel stille volgers je hebt,want dat zijn er echt heel veel.
    Net als alle andere volgsters hoop ik nog heel lang van je blogposten te kunnen genieten.
    een fijn weekend, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  90. ook ik kijk er op een afstand naar je blog en wat geniet ik er van, maar niet alleen van je in richting maar van je poezen wat een pracht.Maar ook hoe je zelf in het leven staat en dat zo neer zetten wat mooi zo"n bescheiden vrouw je hebt de kracht om met jou blog een mens zo op te vrolijken. In ieder geval lukt dat bij mij en vast bij meer mensen daar voor wil ik je erg bedanken. En ja gefeliciteerd en ga zo door het is mijn uitlaat klep dankje groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oh Lia, maak ik nog een kansje na zoveel lieve reacties..... Wat een warm bad he! je bent echt een inspiratiebron voor velen. Ga maar gewoon door hoor!!
    Fijne zondag,
    Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Lia! Al sinds Picasa een volger, ga vooral zo door met je mooie blog. Uiteraard doe ik graag mee met je verloting.
    Hartelijke groet, Marlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Beste Lia,
    Van harte proficiat met je eerste lustrum! Alweer 5 jaar. Ik ben een stille, trouwe volgster die wekelijks geniet van je mooie foto's, gezellige berichtjes en natuurlijk van je stoere landelijke interieur. Erg inspirerend.
    Wat zou het een eer zijn als ik in het bezit zou komen van een boek met jouw foto's erin om lekker in te bladeren en ideeën op te doen. Maar ja, ik ben vast niet de enige haha.
    Een heel fijn weekend en ga vooral zo door met mensen te inspireren. Groetjes Petra Kappeyne.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum en hoop dat er nog vele jaren gaan volgen.
    Natuurlijk wil ik ook graag een kans maken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Gefeliciteerd lieve Lia, jouw woonblog is mijn favoriet. Ik geniet van je prachtige plaatjes en je verhalen. En je bent een inspiratiebron voor mij betreffende je interieur. Ik ben van het zoete lieflijke overstag gegaan naar het stoerdere.
    Ook Seizoen en Stijl meerdere malen bezocht en vorig jaar die open huizen route. Wat heerlijk allemaal. Jammer genoeg ben ik niet in de gelegenheid om alles radicaal om te gooien en te veranderen in huis, maar iedere keer iets veranderen geeft ook veel voldoening. Lieve groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Van harte gefeliciteerd! Ik heb al veel inspiratie opgedaan op je blog en vond het dus nu de hoogste tijd om officieel volger te worden. (Eigenlijk verbaasde het mij dat ik geen melding kreeg dat ik dat al was want de meeste voorgaande posten had ik wel gelezen) Nog veel blogplezier! En ik doe graag mee.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Van Harte Gefeliciteerd met het eerste lustrum. Ik hoop dat we nog heel lang mogen meegenieten van je prachtige blog.Je bent een inspiratie voor velen.
    Ik denk dat er met recht gezegd kan worden dat jij de sobere stoere woon stijl en het bloggen op kaart hebt gezet.
    Het zou dan ook fantastisch zijn om een echt "i found my home" boek op mijn tafel te hebben liggen.
    Een fijne zondag nog toegewenst.
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik ben al een poosje een stille volger van je blog en ben sinds kort ook mijn eigen blog begonnen (mariekekromme.blogspot.nl - What I love most). Ik lees altijd met plezier je verhalen, prachtig met al die mooie foto's erbij. Heb bewondering voor hoe je alles aanpakt! Gefeliciteerd met je 5-jarige jubileum, ga zo door zou ik zeggen!

    P.s: Ik zou graag meedingen naar de give-away, wat een prachtig cadeau!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Beste Lia,

    Ook ik ben een stille volger en geniet enorm van de twee prachtige blogs die jij maakt ,
    Alles is hierboven al gezegd en daar ben ik het volledig mee eens, ik hoop dat je nog lang doorgaat!!!
    Met vriendelijke groet , Nel Delfgou.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wauw 5 jaar!! Proficiat Lia. Ik doe graag mee want dat boekje is een aanwinst!!
    Ik wens je alvast een fijne week
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je blog. Dit was het eerste blog wat ik ging volgen en sindsdien lees ik er steeds meer (je raakt van het ene blog naar het andere).Leuke ideeën en inspiratie opdoen. Graag doe ik mee aan je give away en ik hoop dat je nog lang blijf bloggen. Ook je katten vind ik prachtig. Heb zelf ook een Brit dus weet hoe leuk ze zijn. Groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van je blog. Dit was het eerste blog wat ik ging volgen en sindsdien lees ik er steeds meer (je raakt van het ene blog naar het andere).Leuke ideeën en inspiratie opdoen. Graag doe ik mee aan je give away en ik hoop dat je nog lang blijf bloggen. Ook je katten vind ik prachtig. Heb zelf ook een Brit dus weet hoe leuk ze zijn. Groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Dag Lia, gefeliciteerd met je lustrum en ja ook ik ben een stille volger van je heerlijke woonblog. Ik geniet iedere keer opnieuw van alle moois waarmee je ons verblijd. Nu weer een nieuwe kast (fantastisch) en ben stiekem benieuwd hoe andere woonbloggers hierop reageren. Zou het een trend worden, net als je rammen, je mooie oude potten, je tafel en stoelen, de kleuren in je huis, etc.... Jammer dat je bladerboek niet meer oproepbaar is, ik mocht er bij tijd en wijle graag even inkijken. Iedere keer breng je ons wat nieuws in een voor mij al prachtig af huis. Misschien wacht ik nog op de zolderverdieping met de 'raamwens'. Ik hoop dat je nog lang doorgaat met ons/mij te inspireren. hartelijke groet Tjitske Boersma.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest meteen even kijken of hij echt niet meer werkte. Maar ik kan hem nog steeds zien hoor.

      Verwijderen
  104. ingrid uit Ingenjanuari 26, 2014

    Hoi Lia,
    Wat gaat die tijd toch snel. Wekelijks volg ik je krijg er zelf weer genoeg inspiratie van. Blijf zo door gaan dan kunnen wij blijven genieten van al dat moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Gefeliciteerd... met je 5 jarig bestaan van je blog! Ik lees ook met plezier je blog...en ik geniet
    van je foto's en je verhalen...ik hoop dat ik nog lang bij je mee mag kijken/lezen!

    Groetjes Willianne
    ps: wauw wat een reacties...jij heb er een dag taak om ze allemaal te lezen..geweldig toch:)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Jajaja! Ik doe heel graag mee met je boekloting want je hebt van je huis zo'n mooie thuis gemaakt. Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  107. VAN HARTE MET JE 5 JAAR!!
    IK HOOP DAT ER ZEKER NOG 5 JAAR BIJ KOMEN.

    IK VOLG JE AL BIJNA 4 JAAR EN HOOP HET NOG LANG TE MOGEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hoi Lia

    Wat een mijlpaal 5 jaar bloggen. Gefeliciteerd.
    En wat een leuk idee om die 5 jaar vast te leggen in een mooi boek.
    Dit is een hele mooie inspiratiebron.
    Mij inspireer je zeker met al je mooie verhalen en mooie foto's.
    Wat mij betreft mag je nog heel lang door gaan met bloggen.

    Liefs Vittoria

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Tjeetje!! Ik ben nr. 109!! Hoe krijg je het voor elkaar!
    Nou ja, dat weet ik natuurlijk wel: je laat zulke mooie dingen zien met verhalen en foto's. Je bent een trendsetter in blogland natuurlijk.
    Gefeliciteerd en ik hoop dat je er nog aan toekomt om mijn reactie te lezen! Misschien over 14 dagen of zo!

    groet Trijnie ( en voorlopig nog niet stoppen hè!)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Goedemorgen Lia, je hebt gelijk deze versie van je boek kan ik ook inzien, maar ik bedoelde eigenlijk het eerste bladerboek waar je elke pagina zag. Eigenlijk maakt het ook niet uit de meeste foto's kan ik immers op je blog vinden met tekst. Fijne dag, hartelijke groet Tjitske.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Hoi Lia

    5 jaar wow, een dikke proficiat!!! Dat er nog veel jaren mogen bijkomen, ik zal je zeker blijven volgen!!! Ik ben echt fan en geniet van je foto's!!! Ik zou zeggen doe zo voort!!!

    Veel groetjes Joke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Het is echt 'the story of your life' geworden zeg. Grappig, ik ben nu ruim anderhalf jaar bezig maar heel weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik een blog heb. Misschien moet ik ook eens uit de kast komen.
    Graag wil ik mee doen met je Give-Away. Maar als ik zie hoeveel reacties er op dit bericht zijn.... dan maak ik weinig kans, vermoed ik.
    Maar oké, ik doe mee!! En natuurlijk blijf ik je volgen.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Nog van harte gefeliciteerd met je jubileum.
    Ik heb je leren kennen destijds via Picasa en sindsdien volg ik je blog met heel veel plezier!!
    Ook al hebben we een totaal andere stijl, je weet me altijd op de 1 of andere manier te inspireren! Je bent zelf ook een ontzettend leuke vrouw met een warm hart, en dat zie je ook terug in jullie geweldige huis :-)
    Ook ons mailcontact wat we af en toe hebben waardeer ik enorm!!

    Ik doe heel graag mee met je giveaway!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Waaauw 5jaar, das een hele tijd! Maar ik ben er zeker van dat de volgende 5 ook weer gaan voorbij vliegen! Ik wil ook graag mijn kans maken op dat prachtige boek van je en ik kan alleen maar naar je opkijken! Zo veel volgers en jaren zal ik niet halen denk ik ;-)
    Veel liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Hartelijk gefeliciteerd met je jubileum! 5 jaar is een hele tijd en toch kijk ik iedere keer weer uit naar een nieuw blogje van je, ze blijven mooi, leuk en inspirerend. Dus ik hoop dat je er mee door blijft gaan! Ooit heb ik je eens iets gevraagd over verfkleuren en ook antwoord gekregen, heel lief, want ik kan me voorstellen dat je van al die vragen wel eens moe wordt, ik was vast niet de enige!
    Ik doe aan geen enkele give-away mee, niet omdat ik ze niet leuk vind, maar ik heb zelf geen blog en dan vind ik het niet gepast om mee te doen. Maar voor dit boek maak ik wel een uitzondering!

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Lieve Lia

    Ik heb in vogelvlucht van ander half uur je 5 jarige blog gelezen.
    Wat is het mooi om te lezen met hoeveel plezier en passie jij over je mooie huis schrijft.
    En dat dan na 30 jaar je mooie stulpje kunt kopen dat is toch een kroon op je passie!
    Wij hebben na een aantal jaren huren ook onze woning kunnen kopen en zijn er nog elke dag heel blij mee!
    Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe jij je passie voor wonen heb kunnen combineren met je kinderen!
    Bij mij/ons is het beneden helemaal zoals ik het graag wil, maar dan kom ik boven op de eerste verdieping waar e kinderen slapen dan is het niet naar mijn zin!
    Wij hebben nl drie pubers in huis twee jongens van 19 en 17 jaar en een meisje van 14 jaar, en je raad het als.....het is altijd een bende op die kamers.
    Ze zijn wel leuk ingericht, maar die troep, ik wordt daar zo onrustig van!
    Verder ga ik je dit jaar met heel veel plezier weer volgen!
    En je raad het al.... ik kan niet wachten op je volgende post.

    Liefs Vittoria. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha..., moet zeggen dat ik het geluk heb dat mijn jongens net zo opruimerig zijn als Jan en ik. En vinden het ook heel fijn om gezellig te wonen. Toen ze nog een jaar of 15, 16 waren baalde ik ook weleens van een helm of rugtassen hoor... Maar voor je het weet is die periode ook weer voorbij.

      Verwijderen
  117. Kom ik nog zo laat aankakken met m'n reactie, maar uiteraard wil ik ook kans maken op deze mooie GiveAway! Dus bij deze';-)

    Vijf jaar bloggen... dat is al een hele tijd en in vergelijking met jou ben ik nog een broekkie. Ik geniet altijd enorm van je mooie posten en de sfeer die je in huis hebt... Maar dat is voor jou geen nieuws!

    Ik hoop dan ook nog lang te mogen genieten van 'I found my home'!!!

    Liefs Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wat ben ik blij dat ik deze blogwereld heb leren kennen en in het bijzonder jouw mooie blog en inmiddels het blog seizoen & stijl ook. Mijn man beweert dat het inmiddels op een verslaving begint te lijken en mijn 3 andere mannen (lees zonen) verklaren mij voor gek. Maar ik kan allen maar genieten. IK volg je als anonieme volger en vaak denk ik, ik begin ook een blog, Maar foto's maken is nog tot daar en toe en een verhaal erbij lukt ook nog wel, maar om het in zo'n mooie vorm te gieten....petje af! Ik blijf je volgen en er van genieten. Dank je wel!
    Liefs Jootje

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ook ik ben een beetje laat met mijn reactie. Maar ik probeer weer een beetje bij te lezen (en dan ook vooral mijn favoriete blogs waar jij natuurlijk bij hoort!). Gefeliciteerd met je 5 jarige blog jubileum! Je houdt het al een hele tijd vol en ik hoop dat je nog lang doorgaat. Net als jij vind ik het ook een heel bijzonder wereldje. Maar vooral de warmte onderling maakt het steeds de moeite waard.
    Ik doe ook heel graag mee met je give away! Je hebt een super cadeau bedacht.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Sedert enige tijd blogland ontdekt en dan vooral brocante.
    Via bloglovin volg ik jou mooie blog.
    Prachtig en inspirerend!
    Ik waag dus maar eens een kansje en doe graag mee aan je give away.
    Groetjes Yenntl

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Gefeliciteerd met je 5 jaar blog en altijd zo mooi blog.Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Volg je blog alweer ruim een jaar en lees het met veel plezier, doe ook leuke ideeen op voor in huis.
    Groet Monique Klunder

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Gefeliciteerd met je blog jubileum. Ik heb al 5 jaar kunnen genieten van al je mooie foto's, En gelukkig het je nog verander plannen, dus hopelijk kunnen we nog langer genieten van je blog,
    groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  124. hallo Lia, ik heb jouw blog gevonden via de blog van mijn dochter Mirjam. wat een mooie foto`en verhalen erbij kan jij maken, heel boeiend. Ik ga je nu zeker blijven volgen, en zou ook graag een kansje wagen voor je Give away. Ik ben ook nog niet zo lang een blogster, kom je ook eens bij mij kijken? Fije week nof en groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  125. allereerst gefeli! en je weet wel dat ik al heel lang je blog volg(als 1 van de eersten, als stille volger...) en je blijft inspireren, ga dus aub niet stoppen! een boekje dat is wel een heel leuk idee zeg! wauw ....
    en ik zou zeggen op naar de vlg 5 jaar!


    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wahah ... wat een reacties lieve Lia en zo helemaal terecht!
    Ik ben (denk ik) zo ongeveer de hekkensluiter ;-)
    Vijf jaar bloggen en HOE geweldig! Het is hier altijd weer genieten: gefeliciteerd !!!!
    En ja ieder heeft zo zijn eigen "huisstijl" Dat maakt het juist zo leuk.
    Dank je wel ook voor je altijd lieve leuke en hartverwarmende reacties op mijn blog.
    Groetjezz lfs mij XX


    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oh ik loop vreselijk achter door het drukke bestaan met mijn twee kleine kindjes en lees nu pas dit.. Ik ben waarschijnlijk veel te laat, maar zo niet dan zou ik nog ontzettend graag mee willen doen. Vind jou blog en inrichting altijd zo mooi! Lijkt me super dit in boekvorm te hebben tussen mijn andere woonboeken. Heerlijk om af en toe even mee te ontstressen met een kop thee op de bank (als de kindjes op bed liggen haha) Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Karin, ja je bent te laat.... Maar niet getreurd, je kunt als troostprijs online kijken.

      Verwijderen
  128. Ah dat is balen! Kunnen we hem ook kopen? Het is zo heerlijk om je foto's te bekijken. Je hebt het zo prachtig! En ga zo door met bloggen. In m'n iPhone sta je op m'n beginscherm.. En toch gemist... Grr druk druk haha

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia