zondag 12 januari 2014

De kast…..

 

 

Nu is het dan tijd om jullie nieuwsgierigheid te bedwingen.

Op de plaats waar eens de servieskast stond, staat nu een simpele stoere tweedeurskast. We wilden al heel lang een andere kast en er staan genoeg kasten te koop hoor, maar we wilden nu eenmaal niet zomaar een kast hebben. Hij moest echt iets hebben waar wij blij van werden. En nu heeft Jan gelukkig heel veel geduld om op internet te speuren naar datgene wat we zoeken.

En van deze kast werden we meteen blij, ook al was de kast geverfd in spierwitte krijtverf. Dat paste natuurlijk niet bij ons, maar daar kunnen wij wel doorheen kijken. Eenmaal thuis ging onze kast op marktplaats en hij werd bizar vaak bekeken, en er was heel veel animo voor. Uiteindelijk komt onze kast ook te staan bij iemand die bij binnenkomst meteen verliefd werd op de kast. En dat vind ik eigenlijk ook wel weer heel fijn.

De “nieuwe” oude kast werd geschuurd en geverfd in de kleur Palladio van Carte Colori. En het is voor mij ook veel makkelijker om de benodigde spullen nu te pakken.

 

035

Het was erg moeilijk foto’s maken omdat het een vrij donkere hoek is, en gisteren kwam de zon via de keuken op de kast waardoor ik meer licht had, maar wat de kast wel weer witter maakt dan dat hij echt is.

 

069

006 

Hij heeft een leuke aparte lijst, waarvan we eerst even dachten dat er nog een aantal planken bovenop gemaakt waren, maar na onderzoek bleek dit echt de bovenkant te zijn, en maakt het wel weer bijzonder en niet alledaags. De deuren bestaan gewoon uit simpele planken die aan de binnenkant geklampt zitten. En doordat er een deur wat naar buiten staat heeft de vorige eigenaar een stukje uit een sierlijst gehaald en er een klosje hout op gemaakt zodat hij dicht bleef zitten. . We hadden alles wel kunnen herstellen, maar ik vond het eigenlijk wel wat hebben en dus gewoon zo gelaten, alleen hebben wij daar een echt oud klosje voor in de plaats gezet, en een oude deurkruk waar het slot zit.

 

011

En tja, die tweede kruik waar ik het in de vorige post al over had, heeft dus hier een plek gekregen. Hij staat hier nu op een zuil die van mijn zus is. Handig als je even wat kunt lenen om te bepalen of het echt is wat je wilt. Heb er gewoon een grote tak opgelegd en klaar.

Oh, dat gele ding onder de pot ligt daar omdat de pot aan een kant wat afgesleten is en daardoor wankel staat, en dat willen we natuurlijk niet hebben. Moet nog even wat anders bedenken, maar nu ben ik benieuwd of jullie nog meer veranderingen zien…

 

Fijne week….

76 opmerkingen:

  1. Ja, de vloer is veranderd...als ik het goed heb...het viel gelijk op.
    Je kast is prachtig Lia...helemaal jou stijl.
    En ik vind de zuil met pot ook heel mooi.
    Fijne Zondag nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kast Lia en je zuil met je pot staat super! ik zie het al, jullie hebben de vloer opgeschuurd:-) mooi zeg.

    Fijne dag verder.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,

    Jullie nieuwe kast is prachtig en de pot op de zuil is ook erg mooi. Hebben jullie de vloer geschuurd of is het een nieuwe vloer? Ik vind het schitterend mooi staan. Helemaal de goede sfeer.

    Wens je nog een mooie zondag en de groetjes,

    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kast en helemaal passend in jullie sober interieur !

    Ik dacht gelijk te zien dat de vloer ook anders is ...
    is dat de verandering waar je het over hebt ?
    Nu ben ik alweer benieuwd naar je volgende post , dan vertel
    je dat vast .... ;-))

    Fijne dag verder , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kast Lia, en dat klemmetje boven het deurtje....!
    Nog een fijne zondag, maar dat zal wel lukken met zo'n kast!

    De Meidenmuts; Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je kast, helemaal in jou stijl. Geweldig!

    Het lijkt wel of je vloer opgeschuurd is of heb ik het mis??? Misschien ligt het aan de foto, maar ik had zomaar het idee dat hij lichter lijkt.
    Pot ook heel erg mooi en die zuil helemaal perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,

    Práchtig! Echt supermooi!
    En volgens mij is je vloer geschuurd, kaler of in ieder geval iets.... klopt dat?
    Zo ja, dan ben ik een oplettende kijker... haha!
    Zo nee, dan ben ik heel benieuwd wat t wel is.

    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je kast, past helemaal in je geweldige interieur!

    Het lijkt wel of je vloer opgeschuurd is of heb ik het mis? Het kan ook aan de foto liggen, maar hij lijkt lichter.

    Pot en zuil ook prachtig mooi! Wat heb je het toch allemaal mooi voor elkaar, telkens weet je me weer te verbazen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kast is prachtig! Geduld wordt in deze echt beloond. Of we ook iets anders zien? Nieuwe kleur kalkverf op de muur?

    Fijn weekend en groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al vond ik de vorige kast ook heel mooi in dit hoekje staan, deze kast is ook weer een plaatje. Je hoeft nu minder op te letten hoe het er allemaal in staat, zonder het glas in de deuren. Mooi ook om de pot er op een zuil naast te zetten.

    Mijn oog viel meteen op de vloer, al voordat je het gevraagd had. Daar is absoluut iets aan gedaan, ook heel mooi! Ik ben benieuwd waarmee je de vloer behandeld hebt!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kast!! Staat helemaal goed daar en die pot tja... super!!! En ik zie dat je de vloer geschuurd hebt, toch? Ik vind h'm heel gaaf geworden..

    Liefs Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige kast gekregen! Wat staat dat daar mooi, het geeft veel meer ruimte zo en die zuil maakt het helemaal af. De pot is ook wel heel stoer, leuk met alleen die takken erop. Enne ... Volgens mij hebben jullie wat met de vloer gedaan. Heb je hem helemaal kaalgeschuurd? Het staat in ieder geval wel heel erg mooi. Fijne zondag nog. Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal mooi Lia!!
    En de zuil is een mooie toevoeging..vooral met die mooie pot erop!
    Als je nog eens zo'n mooie pot spot mag je me bellen..;-))

    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Lia, deze kast past beter bij jullie. Jij houdt echt van sober en met een servieskast heb je toch gauw dat het druk wordt. Die heeft hier ook gestaan, maar ik vond het ook te. Ik heb een kik wat oude kasten betreft, dus vind hem geweldig! Je kruik staat daar ook heel mooi, misschien een viltje van de stoelen eronder?? Fijne week alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kast.
    Proficiat met deze aanwinst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super stoer geheel! Heel mooi te zien op de tweede foto, de stoere kast, de sfeervolle zuil & kruik en de mooie stoere vloer!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het mag dan een donkere hoek zijn, maar wat is het toch weer mooi geworden met je nieuwe oude kast en die pot zo op een zuil. En ondertussen dus heel je vloer al af of lijkt dat maar zo? Het is weer een stoer geheel, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kast..zuil ..pot ...en vloer! !!
    Past perfect bij elkaar en bij jullie! !
    Heel Stoer! !
    Gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De kast is prachtig !! De kleur is ook héél mooi !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat me gelijk opviel toen ik deze pos via mijn tablet bekeek was de vloer, maar ik kon het niet goed zien, ...dus de laptop erbij...het lijkt op je vloer geschuurd is??? Prachtig in ieder geval.
    Je kast is echt een aanwinst, mooi met die details, leuk dat je ook gelijk het goede gevoel had bij de kast, dan is hij echt passend bij jullie.
    Een mooi plaatje zo met de pot op de zuil, lekker groot en stoer.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Niks meer aan doen! Behalve dan een viltje onder de pot..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De kast is prachtig hoor...en ook ik zag gelijk je vloer is gedaan !!! toch ???...fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jullie hebben een prachtige kast uitgezocht. Hij staat daar prachtig op die (opnieuw geschuurde) vloer?
    Ook je nieuwe pot is heel mooi. Simpel met die tak erop, meer heeft ie niet nodig!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie, oude en unieke kast.
    Ik snap dat je daar meteen verliefd op bent geworden.
    Je pot is ook prachtig.

    Groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vond je vorige kast ook erg mooi staan maar nu hebben jullie een mooie vervanger geplaatst. Het oogt wat rustiger nu he? Mooi ook die zuil met pot ernaast. Ik denk zo te zien dat je iets met je vloer hebt gedaan? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat is je kast geweldig Lia......en wat staat de zuil met stoere pot er mooi bij.....
    Je vloer is geschuurd lees ik bij de reactie's.......mooi ziet het eruit zeg.....
    Fijne avond Lia....
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Werkelijk waar prachtig, die vloer, de kast, de pot, echt Lia!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia, heb een tijdje achter je blog gezeten want ik ben zo lang niet bij je geweest dat ik me diep schaam:-(
    maar....ben weer bij en vind je kast hier echt een plaatje!! Zo wie zo deze hoek zo mooi met dat balken plafond en de houten vloer, als je niet wist dat dit een rijtjeshuis was dan waan je toch echt in een boerderij!!

    Bij jullie sneuvelt dus ook wel eens wat door de poezenbeesten, helaas bij ons is een mooi glazen stolp gesneuveld. Heb nog geen vervanging maar goed ik loop vanzelf nog wel eens tegen iets aan. Ik vind je nieuwe kruik prachtig stoer, past echt bij je!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lia, wat hebben jullie hard gewerkt :-) en wat mooi!! (dit even vooruitlopend op wat ik stiekem al weet...)

    En wat een geweldige kast..... Stijlvol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg mooi allemaal! Wat leuk dat klosje om dicht te houden, net iets anders. En je vloer is super, maakt het compleet! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja ook zag het .
    het is de vloer.
    Heel mooi geworden.
    Vond je kast ook heel erg mooi en stoer.
    En ook nog een klein verhaal erbij.
    Helemaal leuk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja ik zie de verandering meteen je vloer. Geweldig Lia. Dat zouden wij ook moeten doen. Onze vloer wordt gelig. En dan de kast wat geweldig is die. En je pot ook geweldig. Ik denk dat jij op dit moment een gelukkig mens bent. En onder die pot zou ik een zelfklevend viltje plakken. Fijn dat je zo leuk geslaagd bent.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartstikke mooi zeg,geweldige kast..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is jullie vloer prachtig geworden, de kast de zuil en de pot staan heel mooi daar. Ik had een andere kast in gedachten....deze is ook super mooi. Wat een eer van jullie werk!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat mooi jullie kast en de kleur prachtig ....en ja je vloer daar is wat mee gedaan erg mooi ,ik zag het meteen ! De tweede kruik ook zo mooi met de stronk lekker stoer !
    Jij ook fijne week !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jazeker, nou ja zeker.......Maar ik denk dat de vloer een make over heeft gehad :-) Klopt dat?
    Groetjes Margreet
    gertjanenmargreet@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi hoor de kast, ik vind dat klosje juist hartstikke leuk, dat geeft iets stoers.
    Dus nu moet Jan nog een zuil maken? Of mag je deze houden van je zus? Staat heel mooi met die kruik erop.
    Gaaf hoor de vloer!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kast, stoer ook! Noemen ze dit soort kasten geen broodkast?
    En je vloer, het voel me meteen op, wat een verschil!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Haha het moet de vloer dan wel zijn lijkt mij. Wat heb je een prachtige kast staan. Heel mooi. Deze oogt inderdaad een stuk rustiger dan die met het glas erin. Geniet van het mooie hoekje zo! Groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. MOOIE KAST EN MOOI SFEERPLAATJE.

    DE KAST VIND IK EEN SCHOONHEID IN EENVOUD.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Kast, vloer en pot, allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Al voordat je het zei dacht ik wat is er met doe vloer, die is mooi! Dat moet het wel zijn toch? Je kast is echt prachtig. Dat klosje maakt het juist af.

    Moet de zuil weer terug of mag ie blijven staan ;-)

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Lia,
    Wat een mooie kast. Ik vind je oude kast al heel mooi, maar deze is zo lekker stoer. En het voordeel van een dichte kast is dat alles erin niet zo netjes uitgestald hoeft te worden...
    Ik had alleen oog voor je kast, dus je vloer viel me nog niet op, maar gezien de reacties... Ja, moet de vloer zijn...
    De zuil met pot is prachtig...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  44. De moeite waard geweest dat je zo hebt gespeurd..ik heb dat geduld meestal niet zo:)
    De kast is prachtig en vooral de mooie details!
    Fijne week♥

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je vloer is geschuurd en geboend??

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik wist natuurlijk dat je de vloer gedaan had. Dus die viel me als eerste op. Echt geweldig goed gelukt, zeg. Je gaat ons vast nog eens vertellen hoe je hem zo mooi vergrijsd hebt gekregen.
    Je kast is ook mooi, al vond ik de vorige ook erg mooi. Maar ik begrijp dat jij geen kast meer wilde met glas. Ik vind dat juist erg leuk.
    En die pot is mooi en herken ik:-) Wij hebben een soortgelijke, hij staat op mijn lage erkervensterbank. Maar zo'n zuil geeft wel iets extra's aan de pot mee. Alleen heb ik daar nu jammer genoeg geen ruimte voor.
    Veel plezier van deze mooie aanvullingen/veranderingen in je huis!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  47. De vloer! Wat is die geweldig mooi geworden. Het lijkt meteen een heel ander huis.
    Ook jullie nieuwe/oude kast vind ik prachtig. Mooi model en leuke details.
    Daar zou ik ook zeker blij van worden :-)
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind je kast heel mooi maar je vloer vind ik super geworden. Jeetje wat een ander gezicht zo, hele andere sfeer.

    Fijne dag

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nou, Lia, de vloer viel me ook al direct op op de foto's, maar schonk er nog niet teveel aandacht aan, totdat ik je stukje las of ons iets is opgevallen.
    Ja, dus. Volgens mij is het de vloer! Wat hebben jullie er mee gedaan? Het is prachtig geworden!
    En, de kast... die is ook erg mooi. De vorige kast vond ik ook al heel mooi... kan me voorstellen dat er veel animo voor was. Zo'n kast is gewoon tijdloos... Maar de nieuwe ook! Het lijkt nu net alsof je meer ruimte hebt gekregen in dat hoekje he? Je cloche bovenop de kast vind ik ook erg mooi en is ook echt Lia! :-)
    Geniet er maar van, liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw wat een super gave kast!! Als ik dat zo bij jou zie dan zit ik heel hard te twijfelen of ik mijn meidenkast niet eens een lichter kleurtje kan geven! zegt zij die van het donkere hout is! ahahahhaha Moet zeggen dat sinds ik de keuken heb geschilderd en dat zo super goed bevalt het wel begint te kriebelen!
    Je pot is ook een plaatje hoor
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo Lia,
    Ik heb je blog doorgelezen, echt helemaal te gek!
    Ik heb een vraagje, welke kleur kalkverf van welk merk heb je gebruikt op de muur op de foto? ik vind hem supermooi!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achter de zuil zit Lino van Carte Colori op de muur, en op de tweede foto waar de spiegel aan hangt is Piombo van Carte Colori, en beide is kalkverf...

      Verwijderen
    2. Super Bedankt!!

      Verwijderen
  52. Wat is het allemaal weer mooi geworden. Mooie stoere kast en je vloer is helemaal geweldig! Hoe hebben jullie dat gedaan? Dat vraagt wel om een beschrijving nu je ons zo nieuwsgierig hebt gemaakt! :-)

    Dank je voor deze post. Geniet er iedere keer weer van en het geeft mij zoveel inspiratie!

    Groetjes Gea Westrik

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtige stoere sobere kast, heel mooi ook met dat klosje geeft inderdaad iets speciaals, de zuil met pot staat er dan ook heel mooi naast...En wat is je vloer mooi.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik moet wel even wennen aan deze kast maar dat neemt niet weg dat ik het een mooi exemplaar vind. Ook de grote stoere pot met tak is helemaal mijn ding. En je vloer ja ik zag het gelijk. Mooi geworden hoor!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Schattige kast en vloer enorm veel beter! En de pot met zuil, superleuk! Een heerlijke sfeer!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Poging 2 om een reactie te plaatsen, ik liep even vast. Je kast is erg mooi, staat mooi bij de rest van je interieur. En de kruik op de zuil is ook heel gaaf! Altijd handig als je mensen om je heen hebt waarmee je dingen kan ruilen, of van kan lenen. Er gaat regelmatig wat van mijn moeder vandaan naar mij en andersom.

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Geduld wordt altijd beloond!! Wat een stoere aanwinst...die zou hier thuis, ondanks dat onze stijl verschillend is ook geweldig staan! Ik vind 'm echt super mooi!!
    De vloer is anders, vernieuwd of hebben jullie 'm geschuurd? In ieder geval, het totaalplaatje is prachtig. Maar dat zijn we wel gewoon bij jou :-)

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik volg al een poos anoniem je blog en daarnaast ook op Pinterest. Je hebt een mooie woonstyle en prachtige foto's van je interieur en de katten. Wat een andere kast al niet kan doen...het geeft rust! De zuil met kruik is een mooie blikvanger geworden! Geniet ervan.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lida, ik zag dat je verschillende reacties had geplaatst. Maar ze komen niet automatisch op het blog, maar ik moet ze toevoegen als ik ze gelezen heb.
      Leuk om af en toe ook wat van anonieme volgers te horen.

      Groetjes Lia

      Verwijderen
  59. Wat een supergave kast heb je vind hem écht heel mooi !
    Daar kan je trots op zijn en van genieten !
    Vind je hele entourage inclusief je schitterende vloer een plaatje !
    genieten maar zou ik zeggen :-)

    Liefs Johanna (Elfies Home )

    http://myfinestcountryhome.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Schitterende kast, Lia! Echt een prachtexemplaar! Net als de kruik trouwens!
    Fijne avond!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Lia
    Ik wil je een groot kompliment geven, allereerst voor je prachtige blog, waar ik bijna elke dag op kijk!
    En ten tweede voor de vele vele posten die je er op zet, wat ben je daar actief in......dank je wel......ik geniet er enorm van.
    Vriendelijke groet Margreet Heidstra (stille volger) gertjanenmargreet@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een mooie, stoere kast! Ben nieuwsgierig hoe het er aan de binnenkant uitziet: veel of weinig planken. Vast wel genoeg ruimte voor je om alles in kwijt te kunnen. En dat klosje....super!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een KAST! zucht...prachtig!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Prachtige kast en ook wel veel ruimte erin,je 2e kruik is een plaatje,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Je kast is prachtig hoor altijd mooi zo aankoop stuk kleiner dan de ander dus weer ruimte voor andere mooie dingen ...je vloer is prachtig geworden geniet er lekker van want daar doe je het voor om te genieten in je eigen huis ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gave kast! Staat erg mooi. En natuurlijk is de verandering de vloer.
    Mooi hoor. Maar we zijn natuurlijk ook niet anders gewend van jou.
    Dit is genieten he.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wow.....dat is de moeite van het zoeken dubbel en dwars waard geweest Lia, wat een pracht-exemplaar. Ik zag deze gisteren bij je Pinterest plaatjes al voorbij komen. Had deze post bijna gemist.
    Een mooi hoekje zo met de oude kruik op de zuil er naast. Mooi van eenvoud en helemaal jij.
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Lia,

    Het ziet er weer schitterend uit allemaal, heerlijk om eindelijk je vloer in DE goed kleur te hebben.

    Groetjes
    Monique van

    www.moniques-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Beste Lia, wat maakt u mooie foto's en wat heeft u een prachtig interieur! Nu ben ik zelf al heel lang op zoek naar zo'n kruik pot. Heeft u tips voor mij waar ik zo'n pot kan kopen? Ik woon zelf in de omgeving van Nijmegen. Alvast hartelijk bedankt! Groetjes Niki

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste kruiken vind je in zaken waar ze een beetje hoffz stijl verkopen. Hier in de buurt bij Seizoen &Stijl, De Potstal, De Stamkamer. Maar deze heb ik gekocht bij Teak en Terras in Elst.

      Verwijderen
  70. Super mooi gedaan en ook super foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia