vrijdag 31 januari 2014

Stil van….

 

 

 

give away (1)

Ik ben echt stil van al die lieve reacties op mijn vorige post en de give away, en wil jullie daar hartelijk voor bedanken. Zoals jullie zien ligt het boekje klaar voor de winnares. Het werd wel steeds moeilijker voor me om te bepalen wie dat boekje zou krijgen en hoe ik het zou verloten. Want ik zou het jullie echt allemaal gunnen, maar dat zou een behoorlijk gat in mijn budget slaan.

En er kan maar één winnaar zijn…. dus de generator erbij, getallen invullen, en kijken welk nummer eruit komt… dan hoef ik alleen nog maar te tellen tot ik bij nr 92 ben en dan….

 

002 003

 

…..dan kom ik uit bij Lotte.

En uit al die 128 gegadigden vind ik het toch wel weer leuk dat jij nr 92 bent Lotte, want ik weet nog dat jij mij destijds ook altijd volgde in de picasa tijd. Helaas heb jij geen blog, maar je wilt me vast even laten weten wat je ervan vond.

Ik zag dat er ook weer nieuwe blogs bijzaten, en ik doe mijn best om jullie allemaal een keer te bezoeken. Maar ik had een drukke week, waarbij ik onder andere een gezellige blogdag had. En mijn boekje moest natuurlijk af en besteld….

Het is een klein boekje, en helaas kon er bij dit album niet gekozen worden voor platliggend. Er staan foto’s in van de afgelopen 5 jaar.

 

give away (2)

give away (3)

Lotte het boekje komt zo snel mogelijk naar je toe, en als troostprijs kunnen jullie even hier kijken, Klik....

En natuurlijk ga ik door met mijn blog, en morgen ga ik dan toch echt de vloer laten zien.

47 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lotte met je prijs!
    Ik heb net even gebladerd en het ziet er prachtig uit Lia!
    Fijn weekend!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer..heb ik de vorige post gemist:(
    Maar van harte voor jou Lia met je 5e verjaardag, wat bijzonder dat je ons nog steeds weet te boeien en te verrassen met mooie posten en mooie foto's!
    En van harte voor de winnares, wat krijgt zij een mooi kado:)
    Fijn weekend♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stil ben ik van je boek...zo leuk om er door heen te kunnen bladeren. Het ziet er fantastisch uit, gefeliciteerd Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Lia, dan hebben we in ieder geval de troostprijs nog :). Maar kun je het boekje niet voor de liefhebbers verkopen via je blog?
    En ik kijk nu al weer uit naar de blog van morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit, hoor. Nogmaals van harte en blijf aub heel lang bloggen!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met het boek Lotte. En jou wens ik alvast een fijn weekend Lia.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je boek mooi geworden...ik had het graag willen winnen. Lotte gefeliciteerd met het boek! Ik gun het je van harte!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blij verrast ben ik Lia, wat leuk om te horen! Ik heb zojuist al gereageerd op je mailtje en kijk ernaar uit om het boekje door te bladeren. Om de spanning er nog even in te houden, klik ik maar even niet door bij de link hierboven... ;)
    Wat een bofkont ben ik, dank je wel! Liefs, Marlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat voor Lotte en heel mooie boek van Lia.Een fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor Lotte mijn hartelijke felicitaties, ze krijgt een prachtig boek Lia. Wat ziet het er allemaal mooi uit, ook de vloer heeft een fraaie metamorfose ondergaan. Mijn vloer is zoals die bij jou was. Je weet mij wéér te inspireren, al weet ik bijna wel zeker dat ik mijn enthousiasme niet over kan brengen naar manlief ;-).

    De vele reacties op je mooie give away zeggen genoeg, je bent een topper in blogland (en daarbuiten natuurlijk ook ;-))!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het boekje ziet er mooi uit Lia. Erg leuk om door te bladeren.
    Lotte, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere give-away.

    Fijn weekend, groetjes
    Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd voor Lotto het is haar gegund .Mooi boek Lia heb even gekeken prachtig !
    Fijn weekend !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Lia, heb je post toch echt gemist, op 1 of andere manier!
    Wat een leuke give-away heb je georganiseerd! Van harte met je vijf-jarig jubileum! Op naar de tien toch?? :-)
    Lotte, gefeliciteerd met je prijs!

    Fijn weekend, Lia, liefs, Marjolijn.

    P.S. Ben razend benieuwd naar je vloer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Lotte! Een boekje om heerlijk van te genieten dankzij de prachtige foto's van jou Lia! GEWELDIG mooi gedaan!!!!!
    Misschien kun je het wel uitgeven......??

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helaas loopt de link niet goed en kan ik je fotoboek niet bekijken zo jammer......arme ik ...en hoera voor Lotte !!!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kom nog even terug.....heb door het boekje gebladerd............wat is je vloer PRACHTIG geworden, je ziet het verschil zo goed op pag 8/9! Wat zul je daar blij mee zijn!!!!!

    Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat wij 'niet-winnaars' toch ook door je boek kunnen bladeren! En gelukkig kom ik zelf ook in het echt regelmatig sfeer bij je proeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ahh...maar van harte hoor Lotte!! Prachtig boekje..geniet er zelf ook van he. Het is zo ie zo leuk misschien om elk jaar een klein boekje te maken? Voor jezelf dan..ik zou niet durven! hihi
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is het een leuk boekje geworden!
    Van harte Lotte!

    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ben een stille volger en geniet altijd van alles wat je post je tweede foto boek is prachtig heb de vloer gezien in het boek ziet er mooi uit vraag me af wat je er mee gedaan heb? ( pfff moet wachten op nieuwe post)
    groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb even door je boek gebladerd, wat ziet het er ontzettend mooi uit! Je huis is ook echt boekwaardig, prachtig. Ook leuk om de subtiele veranderingen te zien en wat leuk dat de katten er ook een plekje in hebben gekregen. Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lia, je boek is prachtig.....enne , Lotte van harte en veel kijkplezier !!
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Chips waarom heb ik nu niet het nr. 92. Ik had hem heel erg graag gehad. Maar natuurlijk leuk voor Lotte. Ik ga nu snel eens je boekje bekijken. Ik vind het zo'n leuk initiatief van je.
    Fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat boft Lotte met het winnen van dit prachtige boek. Maar het is haar van harte gegund!
    Wij doen het wel met 'klikken', snik...hihi.
    Maar eh Lia, 128!!! Dat zegt toch alles...dus gewoon lekker doorgaan met je mooie posten!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Proficiat voor Lotte...ik ben jaloers....ik had het ook wel willen winnen.
    Nou ben ik toch echt benieuwd naar de vloer hoor Lia.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Lia,
    Mijn felicitaties voor Lotte! Ik heb je fotoboek bekeken en ik vind het werkelijk prachtig... Lotte zal hier heel blij mee zijn...
    Ik wens je een heel fijne avond en een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig boek om door heen te bladeren, Lia. Zo kunnen we toch nog heerlijk meegenieten. En Lotte gefeliciteerd. Fijn weekend. Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,

    Ik heb net je boekje online bekeken en wat is t mooi geworden!!!
    Lotte, van harte gefeliciteerd. Je hebt een prachtig fotoboek gewonnen.
    En ik blijf je volgen hoor, want je hebt zo'n heerlijk huis en tuin. Ik geniet altijd van je foto's.

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk voor Lotte, en zeker omdat ze je al zo lang volgt..;-)
    Ik heb lekker even kunnen ' klikken' was ook de moeite waard !
    Fijn weekend!
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt een fantastisch boek met typerende foto's. Proficiat aan de winnares, en nu genieten van het mooie geschenk.
    Vele grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat voor Lotte !!!! Hij is echt wel héél mooi (jaloers) dit is een héél mooi woonboek !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lia, wat leuk voor Lotte, zal ze superblij mee zijn en héél veel inspiratie kunnen opdoen !!!
    Fijn weekend
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Lia,

    Van Harte Gefeliciteerd met je vijf jarig blogjubileum! Wat een mooi boekje is het geworden. Misschien moet ik dat ook maar eens met mijn foto's doen. De Hartelijke Felicitaties voor Lotte! Ze boft ontzettend met het fotoboek.

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk voor Lotte!...... had het boekje stiekem toch ook wel willen winnen :-) maar gelukkig kunnen we het boekje online bekijken en het is super mooi geworden Lia!

    Fijn weekend.

    Lieve groet, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Chips chips chips.......ben ik een paar daagjes of line.......en nu dit! Heb deze topper gemist....chips chips.....
    Dit had ik natuurlijk graag gewonnen.....fan van bijna het 1e uur.......trouw fan........heel trouw fan.....
    chips chips.........

    oh ja....Lotte.....chips....toch een beetje van harte..........

    blijft chips......

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Lia

    Wat fijn voor Lotte dat ze het boekje gewonnen heeft.
    En wat een leuke manier om te bepalen wie het boekje gewonnen heeft!
    Misschien is het een idee om het boekje onder een uitgever uit te brengen,want dan kunnen er veel meer mensen van ge nieten en dan ga ik hem zeker kopen.

    Liefs Vittoria en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lotte gefeliciteerd!! Je hebt er een prachtig boekje van gemaakt, fijn dat ook wij hier online van mee mogen genieten.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lotte gefeliciteerd! Je hebt een prachtige give away gewonnen!
    En Lia bedankt voor de troostprijs! Ik heb genoten! Je hebt er een prachtig boek van gemaakt.
    Fijn weekend! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat leuk voor Lotte, zeker ook omdat ze je al heel lang volgt.
    Wat heb je dat leuk gedaan zeg, een prachtig boekje zo!!

    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Je boek is erg mooi geworden, ik geniet altijdvan de mooie foto,s van je huis
    en de leuke tekst erbij, maar het allermooist vindt ik toch je prachtige
    poezen, wat zijn Britjes toch fotogeniek!
    Fijn weekend.Groetjes Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtig boek Lia en wat leuk dat we ook even mochten mee bladeren. Een mooie sfeer.
    Lotte van harte met deze mooie prijs.
    Fijn weekend en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lotte gefeliciteerd met deze geweldige give-away :-)
    Ik heb je boek doorgebladerd op Al.belli....prachtig Lia.....ik heb ervan genoten :-)
    Ben heel benieuwd naar je vloer....
    Fijn weekend en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie prijs voor Lotte en wat heen leuke troostprijs dat wij op deze manier mochten meegenieten van je fotoboek. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat Lotte,
    wat heb jij een prachtig boek gewonnen.

    Gelukkig hebben wij er ook van kunnen genieten. Heerlijk.
    Bedankt Lia.

    Fijne zondag toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lotte boft met 'deel 2'! Ik heb alleen al van het online doorbladeren genoten en zij heeft 'm straks gewoon in huis, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. gefeli hoor Lotte!
    leuk dat je dit hebt gedaan, mag je vaker doen!!!!! :)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh Lotte, geluksvogel gefeliciteerd! Stiekem ben ik wel jaloers :) maar ik was veel te laat... Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia