zaterdag 2 augustus 2014

Met een dubbel gevoel….

 

 

Vakantie!!!

Wat heb ik daar naartoe geleefd, vooral als ik berichten las van mensen die al vakantie hadden. Ik denk eigenlijk dat het iets is wat tussen je oren zit, want van de een op de andere dag heb je totaal geen puf meer en wil je maar een ding, en dat is vakantie….

Maar in de laatste werkweek is mijn zus opgenomen in het ziekenhuis en na een langdurig ziek zijn overleden.

Ze was een trouwe lezer van mijn blog, en genoot steeds van de foto’s die ik daar plaatste, vooral de foto’s van Joep en Yoris. Ik heb ze vaak een foto als kaart gestuurd, zo stuurde ik haar op de laatste dagen van haar leven een kaart met onderstaande foto. Ik bedacht steeds weer woorden vol goede moed, maar op een gegeven moment weet je het niet meer.

 

011

Wat is er dan beter dan de woorden “IK HOU VAN JE….”

En die vakantie, die gaan we alsnog vieren. Al is het met dubbele gevoelens, want het leven gaat door.

99 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het overlijden van je zus, Lia...wat moet het heftig zijn dat jullie haar als familie moesten loslaten. Op een gegeven moment ben je zonder woorden, alles lijkt dan al zo vaak gezegd. Maar die vier woorden doen het gelukkig altijd goed, ze is met liefde omringd van jullie heengegaan.

    Ik wens haar gezin, jouw gezin en allen die haar dierbaar waren veel sterkte toe. De vakantie zal inderdaad dubbel zijn, maar denkend aan je zus zul je ook beseffen dat elke dag kostbaar is.

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah....wat een vervelend bericht. Nu staat de wereld even stil voor jullie.
    Heel veel sterkte met dit groot verlies!

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het overlijden van je zus en veel sterkte de komende tijd.
    En toch ook een fijne vakantie. Tenslotte moet je weer wat energie opdoen om verder te kunnen.
    Probeer te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeemie heftig Lia maar wat mooi dat ze zo kon genieten van je blog je mooie plaatjes het kan zoveel betekenen voor diegene ... Soms krijg ik ook wel eens berichten van mensen die ik niet ken dat ze zo genieten van me plaatjes en dat ze een zware tijd achter de rug hebben maar dat mijn plaatjes hun door die tijd hebben geholpen , voor ons zo gewoon maar voor hun zo speciaal .... een mooi plaatje heeft geen woorden nodig Lia jou zus wist dat jij het uit heel veel liefde naar haar toe stuurde zodat zij ervan kon genieten...Ga proberen wat van je vakantie te genieten met je gezin je kleinzoon ze zou niet anders willen dat weet ik zeker heel veel sterkte en ondanks alles een fijne vakantie xxx Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Lia, wat een verdriet! Gecondoleerd met het verlies van je zus. Vakantie vieren zal dit jaar zo anders zijn, maar hoop dat jullie er toch een beetje van kunnen genieten. Dikke knuffel, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, Lia wat een trieste post.......wens jullie heel veel kracht toe !!!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach lieve Lia, wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd met dit verlies en uiteraard veel sterkte.
    Enneh, probeer inderdaad toch maar wat van die vakantie te genieten, want je hebt het vast nodig...
    Een warme en lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd met het verlies van je zus. Ik kan mij indenken, vakantie met een heel dubbel gevoel.
    Sterkte voor de hele familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gecondoleerd vrouw... ik weet verder ook even niets te zeggen :-(

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vreselijk begin van je vakantie. Ik condoleer je met het verlies van je zus....wat pijnlijk. En ik wens jou en je dierbaren veel moed de komende tijd.

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte van een trouwe volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte Lia, dat zal er, ondanks dat ze al lang ziek was, er behoorlijk inhakken!

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach Lia wat triest. Gecondoleerd met t overlijden van je zus. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je troost vindt bij jouw geliefden (en de poezebeestjes) en in alle mooie herinneringen. Zulke droeve gebeurtenissen doen je beseffen dat je t leven moet vieren zo goed en zo lang je kunt, dat geldt ook voor de vakantie. Neem echter ook de tijd om te rouwen en om je verdriet te verwerken.
    Rust lekker uit in je vakantie.
    Liefs,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lia,

    Gecondoleerd met het overlijden van je zus. Inderdaad, dat zijn dan bijna de enige woorden..........Ik heb mijn zus 9 jaar geleden verloren, ik voel met je mee......

    Lieve groetjes
    Monique
    www.moniques-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lia, wat erg...ik vind er geen woorden voor..woorden voor wat nu door
    je heen gaat en wat jij nu voelt, maar ik wens je héél veel sterkte !
    Dikke knuffel
    Liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik voel heel erg met je mee, ik wil het me niet voorstellen mijn zus te verliezen .
    Ik begrijp heel goed dat je nu met een zwaar en dubbel gevoel aan je vakantie begint.
    Maar ondanks het gemis van jouw lieve zus en trouwste Bloglfan, hoop ik dat je echt kan genieten van jouw vrije dagen.
    Liefs en sterkte
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och wat doet dat toch zeer! Veel sterkte en goed van je dat je toch op vakantie gaat ..hoe dubbel ook.
    Lieve groet
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel sterkte met het verlies van je zus.
    Een mooie gedachte aan je zus is dat ze zo genoten heeft van jouw foto's.
    Groetjes bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, Lia wat triest, en met die laatste woorden zeg je alles. Maar het leven gaat inderdaad gewoon door en daar moet je zelf zolang mogelijk van genieten. Dus maak er ondanks je verdriet een mooie vakantie van. Sterkte en liefs,
    Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel veel sterkte met dit verlies.

    Lieve groet van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lia gecondoleerd met je zus. Het is vreselijk iemand te moeten verliezen waar je zoveel van houd. Geen woorden voor...sterkte de komende tijd!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel sterkte met dit verlies, en hopelijk voor jou heb je toch een beetje een fijne vakantie.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gecondoleerd Lia en familie, wat erg.
    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd

    XX Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Lia, heel veel sterkte met het verlies van je zus, wat erg en ook zo dubbel inderdaad, heel herkenbaar alles komt nu zo hard aan, allles maar nu zonder mijn zus.
    Dikke knuffel X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lia,
    Gecondoleerd met het verlies van je zus!
    Ooit eerder heb je wel eens geschreven dat je zus ziek was, en ik heb er wel vaker aan gedacht hoe het met haar zou zijn nu.
    Nu dus afscheid moeten nemen, zij van jullie, jullie van haar.
    Heel veel sterkte gewenst.

    Lieve groet,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach Lia, wat vreselijk!
    Gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte met het verwerken van dit verlies!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lia, wat een naar bericht. Gecondoleerd met het verlies van je zus.
    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte. Al zal de vakantie een ander tintje hebben, probeer er toch nog iets van te maken en je rust te pakken.

    Lieve groetjes,

    Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O Lia, wat ontzettend verdrietig! Gecondoleerd met dit verlies.
    Ik wens je veel sterkte de komende tijd om dit te verwerken...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh lieverd......dan ben ik even helemaal stil........
    Met je blog gaf je haar en vele anderen keer op keer een beetje liefde en warmte........
    Heel veel sterkte

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Lia, wat een vreselijk en triest bericht. Heel veel sterkte en kracht van deze trouwe en stille volger.
    Lieve groeten, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel veel sterkte met dit grote verlies, blijf de mooie herinneringen koesteren

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gecondoleerd Lia. Heel veel sterkte.

    Liefs, Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lia, heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gecondoleerd Lia. Wat moet het ontzettend verdrietig zijn om je zusje te verliezen. Wat fijn dat je haar met je mooie blogposten zo'n plezier hebt kunnen doen en dat ze omringd door jullie liefde is heen gegaan. Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat je toch door het gemis en verdriet heen van je vakantie kunt genieten. Zo zal je zusje het vast ook gewild hebben. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lia,

    Heel veel sterkte met dit grote verlies! Denk aan de mooie momenten samen en put hier je kracht uit om door te gaan...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gecondoleerd met dit moeilijke verlies! We wensen je heel veel kracht en sterkte in deze moeilijke periode!

    Liefs,

    Jeannette en Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat heftig Lia....gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst...

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Goedemorgen Lia

    Wat een vervelend bericht. Kan me heel goed voorstellen dat jij nu een dubbel gevoel hebt bij je vakantie!
    Ik wens je heel veel sterkte toe de komende dagen!

    Liefs en een knuffel Vittoria.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De doornen van het leven.....steken ons zo af en toe
    soms een heel klein beetje.... maar soms heel hard en hoe!
    Heel veel sterke gewenst de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Och Lia wat een triest bericht. Heel veel sterkte toegewenst voor de hele familie.
    En inderdaad: die vakantie moet je gaan houden en ervan proberen te genieten, ondanks alles. Al was het alleen maar omdat we weten hoe kort een leven kan zijn en hoe snel dingen kunnen veranderen.
    Dikke knuf, hoor.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Lia, ik heb tranen in mijn ogen bij het lezen van je bericht en het zien van die prachtige foto...

    Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie in deze moeilijke tijd.

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Stil word ik van je bericht ....
    Dan wil ik jou alleen heel veel kracht en sterkte wensen en herinner je de mooie dingen die jullie samen ongetwijfeld gedeeld hebben tijdens haar leven ...dan schieten woorden te kort ...en wil ik zeggen geniet van ELK moment van de dag want het leven is TE kort ...hopelijk krijg je op vakantie de rust om alles een plekje te geven ...
    Dikke knuffel
    Johanna Elfies home xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Lia,
    Wat een triest bericht...gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens jullie veel sterkte en kracht de komende tijd. Misschien dan toch wel lekker dat je nu vakantie hebt, maar de dagen nemen zoals het komt en toegeven aan je verdriet. Je hoeft even niks en dat is dan wel zo fijn. Nogmaals heel veel sterkte!!
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Petra de Jongaugustus 03, 2014

    Wat vreselijk om je zus te verliezen. Heel veel sterkte Lia!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lia, gecondoleerd met het verlies van je zus. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gecondoleerd met het verlies van je zus, wat zal je ze missen! Ik hoop dat je kracht kan putten uit de mooie herinneringen samen. Heel veel sterkte, lieve groet Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jeetje Lia vreselijk.......wat heftig.....heel veel sterkte hoor met het verwerken....dikke knuffel van mij...x.,!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gecondoleerd Lia met je zus , Wens je sterkte de komende tijd !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gecondoleerd met het verlies van je zusje.
    Ik wens je veel sterkte.
    En toch........ een fijne vakantie.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Heel veel sterkte Lia!! Wat ontzettend erg.......... We wensen jou en je fam veel kracht en sterkte toe.

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel veel sterkte de komende tijd, fijn dat je haar toch kon plezieren met je blog en foto's. De vakantie zal anders voelen als anders maar lekker even niets is ook zo belangrijk....sterkte...
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  52. lieve Lia,

    gecondoleerd met het verlies van je zus. Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe de komende tijd.

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een woord van troost
    een warme gloed
    wil ik je
    bij deze sturen
    Zodat je weet
    dat ik aan je denk
    in deze droeve uren

    Slechts weinig woorden
    passen in deze tijd
    van droefheid en pijn
    Moge dit berichtje
    een teken van medeleven zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  54. lieve Lia, ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je zus.

    Dat je vakantie een dubbel gevoel heeft kan ik me voorstellen. Ik wens je een rustige mooie vakantie.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een triest bericht.
    Gecondoleerd en veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lieve Lia,

    Wat erg, gecondoleerd met je zus! Veel sterkte en ik hoop dat je ondanks dit toch nog een beetje kan genieten van je vakantie..

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een triest bericht. Ik wil jou en overige familie condoleren met het verlies van je zus. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van de vakantie.
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh, joh... meissie toch.... Dikke, dikke kus en knuffel voor jou. Wat een verdriet..!! :-(
    Ik denk aan je!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve Lia, wat een triest bericht. Ik wens je heel veel sterkte samen met je familie, samen zijn is in dit soort dagen altijd fijn. En ondanks alles of juist daarom, toch genieten van een beetje vakantie. Het leven is maar zo kort....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ach, is ze al overleden.. Gecondoleerd meis. Wat moeilijk om haar los te moeten laten en een weg te zien vinden om weer voorzichtig het leven op te pakken. Ik wens je heel veel sterkte toe, neem je tijd om te rouwen. Kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gecondoleerd, lieve Lia, met dit verlies. Wat een verdriet is dit zeg. Heel veel sterkte gewenst. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. LIEVE LIA,

    IK WIL JE HEEL VEEL STERKTE WENSEN EN JE GEZIN OOK.
    DAT JE ONDANKS DIT VERLIES VAN DE MOOIE ZONNESTRALEN MAG GENIETEN.
    JE ZUS ZIT IN JE HART. GAAT OVERAL MET JE MEE OOK ALS JE OP VAKANTIE GAAT.
    LIEFS MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een groot verlies om je zus te moeten verliezen. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte.
    Liefs Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ohhh......................ja wat kun je dan nog zeggen..............
    Wij houden van jou Lia...sterkte meis...

    Heel veel liefs

    Dicky Marie

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Lieve Lia,

    Gecondoleerd met het verlies van je dierbare zus. Helaas spreek ook ik uit ervaring, en voel zo goed wat jullie als familie nu moeten doorstaan. Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.

    Lieve groet,
    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Lieve Lia,

    Ik schrik erg van je blogpost. Jeetje. Gecondoleerd met het overlijden van je zus. Wat een groot gemis. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe. Ik hoop dat jullie ondanks alles toch nog een beetje van de vakantie kunnen genieten.

    Liefs Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Lieve Lia,

    gecondoleerd met het overlijden van je zus, veel te jong nog…
    Ik wil je langs deze weg dan ook heel veel sterkte wensen
    om dit verlies te dragen.

    Hopelijk zijn er ook momenten van ontspanning in de vakantie.
    Dat ben je natuurlijk ook nodig om weer op te laden.

    Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een triest bericht....gecondoleerd met het overlijden van je zus.
    Wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met dit enorme verdriet.

    Mensen van wie we houden en die wij verliezen
    zijn nooit meer waar ze waren
    maar altijd waar wij zijn.

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oh, verschrikkelijke om je zus te verliezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!! En ik hoop dat je toch nog kunt genieten van je vakantie, knap je miss een beetje op. Gr. Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat erg om je zus te missen! Je deelde zoveel met haar en dat valt nu weg.... Heel veel sterkte allemaal!


    Groetjes Gea W

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ohhh......lieve Lia, nu begrijp ik je berichtje op FB. Wat een verdrietig nieuws.
    Gecondoleerd met het verlies van je zus en heel veel sterkte.

    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Pff Lia.... lees het nu pas..door je Facebook berichtje......Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! X
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ach lieverd, wat moet dit vreselijk voor je zijn...
    Gecondoleerd...

    Nu weet ik dus eventjes niet de juiste woorden te vinden...

    liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oh lieverd lees je berichtje nu pas!
    Wat vreselijk om afscheid te hebben moeten nemen van je zus: gecondoleerd.
    Wens jullie alle sterkte voor de komende tijd.
    En ondanks al het verdriet hopelijk, met je zus in je hart, toch ook geniet momentjes tijdens jullie vakantie.
    Een hele warme knuffel van mij komtie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Heel veel sterkte Lia, gecondoleerd.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Gecondoleerd Lia, wat een vreselijk bericht...

    Those we love, don't go away,
    they walk beside us, every day.
    Unseen, unheard, but always here,
    still loved, still missed, still very dear.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Lieve Lia
    wat lijkt me dat vreselijk om een zus te verliezen .
    Ik wens je heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Goh Lia, wat een verdrietige post. Gecondoleerd met het verlies van je zus... helaas zijn dit zijn de mindere kanten van het leven en al helemaal door ziekte of als iemand nog zo jong is. Kan me voorstellen dat het nu heel dubbel voelt, moegestreden van zorgen en verdiet krijgt de vakantie waar je zo naar verlangde nogmaals een andere wending. Gelukkig waren jullie dichtbij en heb je haar nog een hele mooie kaart gestuurd met woorden waarvan de warmte duidelijk zullen zijn aangekomen.

    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Beste Lia,

    Veel sterkte! Iemand verliezen waarvan je houdt is altijd een dag te vroeg op te gaan...probeer de moeilijke dagen door te komen en als het weer wat beter gaat, denk dan aan die mooie momenten SAMEN ... Liefs XXX

    Lieve Lia,
    Het is een wondje dat moet helen, maar het zal een lidteken blijven. Heb zelf een broer verloren en dat is al een poos geleden maar steeds voel ik de pijn en ook de lach van toen hij er nog was...
    dikke knuffels ook aan je mooie poezen!

    XXX
    Anoniem uit België

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gecondoleerd met het verlies van je zus, ik wens je samen met degene die je lief zijn ontzettend veel sterkte toe!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Lieve Lua
    wat een triest bericht.
    Heel veel sterkte voor jou en je familie.
    Soms zou je willen dat gisteren vandaag nog was.
    Gecondoleerd
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Lieve Lia, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe!

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Lees net je berichtje pas (ook wij waren op vakantie). Heel veel sterkte met dit grote verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Och meid, wat een in en intriest bericht... ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Hopelijk heb/kun je nog wel wat genieten tijdens je vakantie. Sterkte en liefs Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oh wat vreselijk, Lia. Mijn oprechte medeleven en sterkte gewenst. Ik hoop dat je ondanks dit trieste nieuws toch ook nog kunt genieten van je vakantie. Mooie woorden!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Lieve Lia,
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.
    Lieve groet Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hoi Lia, ik lees nu toevallig deze post. Ik wil je heel veel sterkte toewensen met het verlies van je zus. Je had al eens verteld dat ze ernstig ziek was. Ik denk aan je! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Lia,
    Ik lees ook heel toevallig jou post. Ik kan je enkel maar sterkte wensen in deze moeilijke periode. Vakantie zal er begrijpelijk dit jaar niet bij zijn ... maar verdriet heeft tijd en rust nodig om te helen.
    Lieve grtjs Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Lieve Lia,
    Je zal me wel gemist hebben op blog en op facebook...
    Ik open net mijn blog en zag je nieuwe blogpost langskomen. Dus ook je vorige (deze) blogpost gekeken.
    Wat een triest bericht over je zus. Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies. Koester de mooie en bijzondere momenten die jullie samen hebben gedeeld.
    Knff voor jou.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hallo Lia,
    Allereerst gecondoleerd met het verlies van je zus. al geruime tijd ben ik niet in blogland om diverse redenen,1 daarvan is dat mijn vader is overleden, 2e is dat mijn collega met haar gezin is omgekomen op de vlucht van de mh17. We zijn nu inmiddels terug van vakantie en dat heeft ons goed gedaan. We koesteren de mooie herinneringen en kijken met een goed gevoel weer naar de toekomst. Ik wens je heel veel sterkte met de verwerking van het verlies van je zus.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Lieve Lia,

    Hoewel dit berichtje even geleden is wil ik hier toch nog op reageren en je condoleren. Want het gemis blijft en daarom wil ik je nog sterkte en kracht toewensen. Ik kan me voorstellen dat je met een dubbel gevoel vakantie hebt gehad. Je zus wil je voor altijd bij je houden, maar een langdurig ziekbed gun je niemand. En soms zeggen we dan "het is beter zo". Klinkt stom als ik het zo schrijf, maar wij hebben dat zo ervaren bij de oom van Fabian.

    Koester in ieder geval de mooie momenten die je met je zus hebt gehad en ik ben ervan overtuigd dat ze altijd een beetje bij je is!

    Veel liefs,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia