vrijdag 19 december 2014

Kerstgroet….

 

 

Maar voor ik dat doe, wil ik iedereen die mij het afgelopen jaar trouw gevolgd heeft bedanken. De reacties en de mails die ik krijg, laat mij na al die jaren nog steeds blozen. Ook op Pinterest komen er dagelijks vele volgers bij, en het is voor mij niet mogelijk om iedereen terug te volgen, want dan heb ik er echt een dagtaak aan. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Maar weet dat ik het heel erg op prijs stel, en ik doe mijn best om af en toe er eens iemand uit te pikken om dat blog of borden te bekijken.

Er is het afgelopen jaar weer heel veel gebeurd, een jaar met mooie en minder mooie momenten. Het mooiste was natuurlijk onze kleinzoon. Maar er hebben zich ook trieste gebeurtenissen voorgedaan, zoals het overlijden van mijn zus. Gelukkig eindigen we dit jaar weer met een mooi vooruitzicht, en dat is het huwelijk van onze zoon.

Op woongebied staat er ook wel weer het een en ander in de planning voor 2015/2016, en om te beginnen de slaapkamers, douche, overloop en trap. Dus er is nog genoeg te posten in het komende jaar.

 

 

page

 

Ik wens iedereen die dit blog leest,

 

Hele fijne kerstdagen

en een

mooi, gezond en sfeervol 2015

 

Liefs Lia

52 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel mooi nieuw jaar toe....en ja moeilijk toch allemaal soms..sterkte lieverd x!...bedankt voor dit jaar het was gezellig het bloggen.....liefs Ria..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige feestdagen en een liefdevol 2015. Ik geniet iedere keer weer van je blog, bedankt daarvoor.
    Lieve groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2015....
    Mooie vooruitzichten Lia.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lia, fijn dat je blijft bloggen en ik volg je zoals altijd nog steeds met veel plezier.
    Leuk dat er weer plannen zijn om je huis nog meer te verfraaien, daar kunnen
    we dan weer lekker van mee genieten.

    Ik wens je voor het nieuwe jaar naast de bruiloft van je zoon nog veel
    meer mooie momenten toe.

    Tot de volgende keer, heel hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou ook alle goeds toe voor het nieuwe jaar en fijne feestdagen! Het is leuk om je te volgen vanwege je mooie verhalen en foto's. Het is altijd weer
    genieten!
    Ik wens je veel sterkte met het verwerken van het verlies van je zus:het blijft moeilijk om de mensen
    die je zo lief hebt te moeten missen
    maar je mooie herinneringen houd je
    vast.
    Een heerlijk vooruitzicht is het huwelijk van je zoon:wat dat betreft gaan we samen op: die van ons trouwt in mei.
    Dat zijn weer de pareltjes in het leven!
    Ik wens jou ook een goed 2015 toe met veel geluk maar vooral gezondheid!
    Wanneer je ouder bent merk je om je heen dat dit toch wel heel belangrijk is!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je fijne feestdagen en vast een gelukkig nieuw jaar, mogen je voornemens allemaal uitkomen!

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het is een maand waarin we terugkijken op het afgelopen jaar. Voor jouw zeker een heftig jaar. Met veel ups en downs . Ik hoop van harte dat het volgend jaar een topjaar voor jullie wordt.
    En ik wil ook jouw bedanken dat je altijd reageerde op mijn blog of berichtje, het is mij zeer dierbaar.
    Lieve groet, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstcollage heb je er zo van gemaakt Lia. Ik wens jou en je familie hele gezellige dagen toe en vooral een gezond 2015 want dat is het allerbelangrijkste. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wens jou/jullie ook heel fijne dagen toe en voor 2015 alles wat wenselijk is !!!
    En bedankt weer voor een heel jaar mooie posten ;)
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens jouw ook fijne feestdagen en een gelukkig en een inspirerend 2015!
    Ben alweer benieuwd naar jouw posten.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi jaar toegewenst en bedankt voor al je mooie post. Een prachtig vooruitzicht de bruiloft van je zoon.
    Fijn en bedankt dat je ons ook volgend jaar laat meegenieten met je leuke verhalen en foto's.
    Fijne jaarwisseling, liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is voor jullie een jaar van uitersten geweest... Op naar een jaar vol mooie momenten Lia...
    Ik wens jullie ook heel erg mooie feestdagen en alvast een super 2015...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spannende vooruitzichten Lia!
    Ik geniet al jaren van je mooie foto's, hoop dat je nog lang door gaat met bloggen :-)

    Hele fijne dagen gewenst voor jou en je gezin
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij en je familie ook, een warm en gezellig kerstfeest en een fantastisch 2015...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elk jaar kijk ik even terug naar wat er allemaal gebeurt is. Elk jaar weer verbaast het mij hoe het leven veranderd. Besef mij dan ook steeds vaker dat je moet genieten van het leven.
    Fijne feestdagen Lia en een gelukkig en gezond 2015.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Lia , ik volg je al heel wat jaren en met heel veel plezier , en hoop dat nog vaak te doen !
    Leuk vooruitzicht het huwelijk van jullie zoon ,en allerlei andere bezigheden die gaan vast weer heel mooi worden !
    Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2015 !
    Lieve groetjes Ida.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een jaar met diepe dalen maar ook vreugdevolle momenten.
    Ik wens je samen met Jan een heel mooi jaar toe!
    Fijne kerstdagen en liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn om toch het jaar te eindigen met iets positiefs.....ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2015....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil jou ook bedanken voor het maken van je vele inspirerende en sfeervolle posten, zodat wij op en top kunnen genieten.
    Hele fijne kerstdagen en een prachtig 2015!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij wensen jullie mooie kerstdagen toe en een gelukkig nieuw jaar .
    2014 eindigt alvast zeer mooi.
    Lieve groetjes
    Jilly en Christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De decembermaand is de maand bij uitstek om de balans op te maken... en er zullen altijd mooie dingen en verdrietige dingen op ons pad komen... ik hoop dat de mooie dingen bij jullie zullen overheersen voor het komende jaar! Maar nu eerst nog een paar sfeervolle feestdagen doorbrengen met de mensen die je lief zijn! Geniet ervan samen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Lia, bedankt voor je mooie kerstgroet! Het verlies van je zus is een heftige gebeurtenis, wat altijd bij je blijft. Gelukkig zijn er ook mooie dingen gebeurd in de afgelopen maanden.

    Niet te vergeten de beide keren dat we bij De Potstal hadden afgesproken, elke keer is het weer gezellig om elkaar te zien. Ik hoop dat dat ook het komende jaar weer gaat gebeuren!

    Ik wens jou, Jan en uiteraard ook je gezin hele gezellige feestdagen en een sprankelend en gezond 2015 toe. Ook in het nieuwe jaar blijft je blog tot mijn favorieten behoren!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij ook hele fijne feestdagen en een heel goed en gezegend 2015 toegewenst!

    Lieve gr uit Frankrijk, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een bewogen jaar wat je af mag sluiten met een blij vooruitzicht, verdriet en geluk liggen zo dicht bij elkaar m het hoort bij je leven ook al zouden we graag nader willen.
    Bedankt voor al je mooie posten, het is altijd fijn om even bij je mee te kijken, de tips, je interieur...
    Samen met je gezin wens ik je heel mooie kerstdagen en een heel gelukkig 2015.


    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een jaar met ups en downs, met verdriet maar vooral ook alweer een jaar genieten van die kleine man. Hele gezellige dagen samen met je gezin, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja dat doe je zo in de laatste dagen /weken van het jaar terugkijken op wat was ....
    En dat zijn heftige tijden geweest voor je ....maar ook weer fijne momenten om naar uit te kijken met de trouwdag van je zoon op komst !
    Ik ga je zeker verder volgen ook in 2015 met wat je weer allemaal voor spannends voornemends ben te gaan doen in huis !

    Fijne dagen gewenst en veel Geluk en Gezondheid in het nieuwe jaar !

    Lieve groet Johanna Elfies Home

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook via deze weg wil ik je hele fijne feestdagen toewensen en heel veel liefde, geluk en gezondheid in het nieuwe jaar!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lia, ja eens de balans van het afgelopen jaar opmaken hoort een beetje
    bij deze dagen denk ik, ook hier is veel gebeurd, bij jouw ook lees ik ...
    Het was in ieder geval héél leuk je posten te lezen en dit keer op keer, dus
    zie ik alvast uit 2015 !
    Ik wens jouw en je familie een Prettig Kerstfeest en een Fijn Eindejaar en het
    voornaamste...een héél goeie gezondheid !
    Fijne zondag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het leven is soms niet eerlijk, zeker wanneer er dierbaren moeten heengaan. Maar positief blijven is de boodschap. Fijne feestdagen en een heel mooi 2015 ! Ik kijk al uit naar jou posten voor volgend jaar, spannend ...
    Lieve grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wens jou en je familie een hele fijne en sfeervolle kerst toe.

    Liefs, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een bewogen jaar, met grote vreugde, maar ook een heel groot verdriet, ik wens jou en je dierbaren hele fijne dagen met mooie herinneringen en een heel mooi en vreugdevol 2015!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijne kerstdagen toegewenst voor jullie en alle goeds en een gezond 2015.

    Succes weer met het klussen/verven. Wij gaan nog een slaapkamer, overloop en trapgat in de kalkverf zetten.
    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kerstgroet en ja, wat kan er veel emotioneels gebeuren in een jaar tijd. Maar voor volgend jaar zijn er mooie vooruitzichten. Ik wens jou en Jan fijne feestdagen met jullie gezin en een zonnig maar vooral gezond 2015!!

    Liefs en groetjes,
    Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia,

    Ik wens jouw en je gezin ook hele fijne Kerstdagen en een heel mooie fijn en gezond 2015.
    En heel veel plezier met de voorbereidingen voor het aanstaande huwelijk van je zoon!

    Liefs Vittoria :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik kijk uit naar je nieuwe posten in 2015!
    Jullie ook hele fijne dagen en een liefdevol nieuw jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2015!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wens jou ook hele fijne dagen toe met je gezin en een vreugdevol en vooral gezond 2015.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Voor jou en je familie, hele fijne dagen en alle goeds voor 2015!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hele fijne, warme en dierbare kerstdagen toegewenst ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ook bij jou moeilijke en mooie momenten het afgelopen jaar......
    Ik wens je een warme en fijne kerst met al je dierbaren en een gezond en gelukkig 2015.
    Benieuwd naar al je klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wens jullie ook fijne feestdagen en een mooi, gezond en liefdevol 2015!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dankjewel Lia, voor je mooie reactie. En het is druk met mijn moeder omdat ze juist niet in een tehuis zit, ze woont op zichzelf dus dat maakt het moeilijker.

    Ik wens jou en je familie mooie feestdagen, geniet van je kinderen en je kleinzoon.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Voor jou en je gezin ook hele mooie fijne feestdagen en alle goeds voor 2015!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een lach en een traan, zo is het leven. Hoe hard het soms kan zijn er zijn altijd wel weer lichtpuntjes. Ik wens jullie hele fijne dagen een een mooi 2015! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lieve Lia,

    Hele gezellige kerstdagen toegewenst en een mooi en gezond 2015! Leuk om de bruiloft van jullie zoon te hebben om je op te verheugen.

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dat wordt volgend jaar een mooie krans bestellen? :-)
    Laat maar weten!!

    Ik wens jou en je gezin (dat zich steeds mee uitbreid..) een hele mooie Kerst toe en een liefdevol en warm 2015.

    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wens jullie ook een hele fijne dagen en een gezond 2015 toe ... geniet lekker mat je gezin en je kleinkind van deze mooie dagen ... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Het leven is echt een rollercoaster soms met vreugde en verdriet dicht bij elkaar.
    Via deze weg wens ik jou en je gezin nogmaals fijne feestdagen en een geweldig, gezond en gelukkig 2015.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ook bij jou een bewogen jaar.....
    Ik wens je een gezond en gelukkig 2015.
    Benieuwd naar alle nieuwe klussen!

    Liefs!
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dank je wel Lia dat je me het afgelopen jaar bent blijven steunen. Ik heb genoten van je mooie blogposten!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia