maandag 12 januari 2015

Eindelijk…..

 

 

Eindelijk tijd om de eerste post van dit jaar te maken, en dan gaat die niet eens over wonen..

 

Met de feestdagen had ik er gewoon niet zo’n zin in door allerlei dingen die door mijn hoofd gingen, en later doordat je weer gaat werken, het Daandag was, en nog allerlei laatste dingen die ik moest doen voor het huwelijk van onze zoon.

Een bruiloft die even in een kleine 10 wk geregeld werd, en natuurlijk hoef ik dat niet te doen maar je denkt toch mee. Ik mocht mee om de bruidsjurk uit te kiezen, en ging natuurlijk met mijn zoon zijn pak kopen. Maar je moest in die drukke dagen toch ook zelf op stap voor kleding. Want je wilt toch net even wat anders dan anders ten tonele verschijnen. Ook nog even een week ervoor naar de kapper voor die grijze haren die steeds meer te voorschijn komen, wat op de dag zelf geen goed idee is. Kortom druk druk druk….

Wat ik wel heb opgezocht was deze fotolocatie. Het moest binnen zijn, en dat was maar goed want afgelopen Zaterdag stormde het behoorlijk. We hadden nog geluk, want de dagen ervoor en erna waren en zijn nog erger.

Van tevoren zijn we even gaan kijken, maar konden niet echt in die locatie komen. Maar ze waren al snel weg van deze locatie en die is het dan ook geworden.

 

Enka (19)

 

Enka (12)

De dagen ervoor waren nat en stormachtig, maar gelukkig viel het op de dag zelf mee. Het bleef droog totdat we op weg gingen naar het gemeentehuis, dat was Jammer maar het weer kun je helaas niet regelen. Ondanks alles kunnen ze terug kijken op een geslaagde dag die ze nooit meer vergeten.

En nu is alles weer voorbij, wat niet wil zeggen dat ik niets te doen heb hihi…. Want onze jongste krijgt op 26 Januari de sleutel van zijn huis, en dan kan het klussen, schoonmaken en het bezoeken van woonwinkels weer gaan beginnen.

We hebben intussen ook wel wat boven gewerkt, zoals de trap van boven naar de zolder geschilderd, en de muur erboven in de kalkverf gezet. We hebben in de vakantie ook inspiratie opgedaan voor onze douche. Het is teveel eer om het een badkamer te noemen, want het blijft klein in vergelijking met wat ik bij andere zie. Maar het komt vast goed…

Ik ga nu even proberen om bij te lezen bij iedereen…

43 opmerkingen:

  1. Ook via deze weg van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon!
    Zo te lezen hoeven jullie je de komende tijd dus ook niet te vervelen :-)
    Wij gaan ook weer een drukke klusperiode tegemoet maar ik zou niet anders willen ;-)

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik miste je posten wel Lia, gezellig dus dat je er weer bent. Maar heel begrijpelijk dat je er even geen tijd voor had, want jullie hebben drukke weken achter de rug met als bekroning het huwelijk van je zoon. Wat een mooie lokatie voor een fotoreportage. Gelukkig dat het binnen was want het was inderdaad niet best de afgelopen dagen. Het lijkt mij zó bijzonder wanneer je kind gaat trouwen! Alsnog mijn hartelijke felicitaties, ook voor het bruidspaar!

    Succes met alle klussen, ik ben benieuwd naar de resultaten! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd lia met het huwelijk van je zoon! Wat zullen jullie inderdaad een drukke tijd achter de rug hebben! Maar wat is dè dag dan een mooie afsluiter daarvan hè!
    Ik wens je verder heel veel klusplezier en ben benieuwd naar de resultaten!:)

    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals gefeliciteerd! Wat een leuke locatie voor de fotoreportage, gelukkig hadden jullie er al rekening mee gehouden dat een reportage buiten te riskant zou zijn in januari. Dit is ook helemaal van nu, een fotoreportage in een stoere industriële setting. Ik vind dat echt heel gaaf!!
    Ik ben er ook nog niet aan toegekomen om een nieuwe post te plaatsen op mijn blog, soms komt het er gewoon even niet van.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon. Wat een bijzondere locatie , ik zag al iets op Facebook voorbijkomen, en ook die schattige foto van je kleinzoon :-). Succes met alle nieuwe klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het weer van zaterdag stond vast symbool voor hun leven, het leven waarin hun liefde sterker is dan de storm!
    Prachtige fotolocatie hoor! Nu even een week rust en dan bij jongste aan de gang. Het leven is niet saai :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft dus nog even druk maar blij dat je toch weer een blogje had vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zag het al op fb....mooie locatie gaaf en stoer...!!...leuk dat je er weer bent....lefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zullen jullie een mooie dag gehad hebben....ondanks de storm....Gefeliciteerd!
    En bezig blijven zullen we allemaal blijven doen, dat zit in onze aard wanneer het gaat om wonen en klussen.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg van je huis!

    Lieve groet Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de trouwdag van je zoon en schoondochter. Ze zagen er prachtig uit!
    Nog genoeg te doen als ik dit zo lees. Wij zijn ook inspiratie aan het opdoen voor de douche. Ook bij ons niet groot. Kan net douchen en er zit een wasbak ik. Weet denk ik al wel wat ik ongeveer wil. Ben wel reuze nieuwschierig wat jou plannen zijn met een kleine douche....
    Succes met klussen bij je zoon straks.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eerst en vooral mijn felicitaties aan het jonge koppel .
    Te begrijpen dat je het druk had met de voorbereidingen van het huwelijk. Maar wat een prachtige locatie zeg.
    Die plaatjes moeten prachtig zijn, wat jammer van het weer maar dit kan je helaas op voorhand niet bestellen .
    Ik wens je veel succes met de komende klussen .
    Ook ik ben benieuwd naar de resultaten.
    Groetjes
    Christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je posten wel gemist Lia, maar gelukkig was er Facebook en Instagram. Mooie lokatie voor de fotoreportage, zullen vast mooie foto's geworden zijn. Nogmaals gefeliciteerd en veel geluk voor die twee.
    Veel succes met de klussen en we zien de foto's wel!
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon! Mooie fotolocatie heb je ontdekt. Zeer sfeervol en toch stoer.
    En nu weer aan de slag bij je andere zoon...vervelen hoef je je dus niet. Succes met alle klussen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met het huwelijk! Mooie locatie! Dat zullen prachtige foto's hebben opgeleverd.
    Jullie hebben zo te lezen nog genoeg te doen. Ben benieuwd....

    Succes met klussen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter.
    Je hebt een prachtige locatie voor foto's uitgezocht...helemaal anno 2015....moest even terug denken aan onze locatie...hihi...een oud huisje met heel veel oude spulletjes...ja...dat was het toen hé...32 jaar geleden.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd Lia! je zoon die alweer getrouwd is nu... ik kan me er nog weinig bij voorstellen, die van mij is pas 6 jaar maar het lijkt me heel bijzonder. Je ziet ze toch nog steeds een klein beetje als dat kleine knulletje hé ;-)
    Ik ben zelf ook net getrouwd en wij hadden net een zonnetje te pakken, alsof het zo heeft moeten zijn...

    Fijne dag!

    liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon.
    Op naar de andere klussen.
    Groeten Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartelijk gefeliciteerd met het huwelijk van jullie zoon en schoondochter. Mooi plekje om trouwfoto's te maken. Het zal best een drukke tijd geweest zijn, al die voorbereidingen. Ik vond het ook al zo stil op je blog maar snap nu dat daar ook weinig tijd voor was. Ik ben erg benieuwd naar alle nieuwe klussen die op het programma staan.

    Groetjes, Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met huwelijk van je zoon!

    Wat betreft de badkamer, ik Denk niet dat hij kleiner kan zijn dan onze badkamer. Wij hebben m ook een tijdje terug verbouwd. Het is toch spannend om te zien hoe je een kleine ruimte om kan toveren.

    Ben benieuwd naar je volgende blog!

    Groetjes
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Op fb had ik je al gefeliciteerd maar ik doe het hier graag nog een keer! En wat een schitterende fotolocatie!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter. Mooie lokatie dat heeft vast mooie foto's opgeleverd.

    Liefs marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nogmaals gefeliciteerd. Wat een schitterende fotolocatie heb je ontdekt. Echt super. Als ik terugdenk aan toen wij trouwden waren het altijd kasteeltjes enzo waar foto's gemaakt werden. Ja nu kan veel meer. Gelukkig hadden jullie rekening gehouden met het weer.

    Ben benieuwd wat jullie met de "doucheruimte" gaan doen.
    En dan ook nog klussen bij jullie zoon. Jullie hebben het maar druk.
    Succes....

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Jij hebt het al weer achter de rug: die van onze zoon en schoondochter komt nog in mei.
    En dat is dus ook: samen met hem een pak kopen, de bruidsjurk is al gekocht en ik mocht ook mee. Dus die is al geregeld. De locatie is in Drenthe: een mooie plek in het bos.
    En het kledingadvies is: vintage!! Wat moet je daar nou mee.....dat vind ik dus niet leuk!
    Fijn dat je samen met hen zo hebt genoten, ondanks het slechte weer!
    Ik ben benieuwd naar de foto's van deze pracht locatie ( maar die laat je zeker niet zien of vind het paar dat niet erg?)

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja de bruiloft, ik heb de foto voorbij zien komen op FB...zo mooi !!! en kleine Daantje in zijn minipakkie ;-))
    Zou mij dat ook ooit te wachten staan ?? een bruidsjurk uitzoeken met een schoondochter, hihihi ik ben er nog niet helemaal klaar voor geloof ik hoor ;-)
    Ze wonen samen en dat vinden zij prima en ik ook..
    Nu kun je weer even je gewone gangetje gaan Lia en dat is ook best fijn.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere dag, heerlijk om terug te kijken op een geslaagde en feestelijke dag.
    De locatie ziet er bijzonder uit, heel mooi dat je ondanks storm en regen zo genoten hebt.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat!!!
    Heerlijk die verflucht, alleen daarvoor zou ik iedere week bijna gaan verven hahaha
    Fijne week verder
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie locatie, mooi bruidspaar, nogmaals van harte!
    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,
    Nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon. Wat lijkt me dat een super mooie locatie om voor een bruiloft de foto's te maken. Mijn dochter (de fotografe) zou het er helemaal mee eens zijn... Zij komt ook op de mooiste locaties voor bruiloftreportages...
    En wat kun je er dan druk mee zijn, met zo'n groot feest. Wat een voorbereidingen allemaal...
    Wel heel fijn dat het ondanks het weer toch een heel mooie dag is geworden, voor het bruidspaar en voor iedereen.
    En nu weer aan de slag met de volgende klussen...
    Ik ben heel benieuwd naar hoe je badkamer gaat worden en wat fijn dat je jongste zoon straks ook zijn eigen stekkie heeft. Lekker om je daar ook te mogen uitleven qua klussen en inrichten...
    Ik wens je een heel fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon. Ondanks de storm is het vast een onvergetelijke dag geworden.En nu weer op naar al die klussen, jullie zijn er maar druk mee. Onze douche mag ook geen badkamer heten, het is hier vaak dringen geblazen, ben wel erg benieuwd wat jullie er van gaan maken. Succes!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter, wat leuk dat je mee mocht om de trouwjurk uit te zoeken! Gave locatie om foto's te maken, ik hou daar wel van.
    Ben nieuwsgierig naar je douche, ach wat maakt het uit dat het niet groot is, mijn woonkamer is weer best klein, die zou ik best groter willen, maar ach je kunt niet alles hebben, ik weet zeker dat jouw douche weer supermooi wordt, want ik vind jouw stijl prachtig!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon en schoondochter.
    Wat een superlocatie heb je voor ze uitgezocht. Heb jijzelf ook nog foto's gemaakt?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat met het huwelijk van jullie zoon en schoondochter! Super locatie, met die retro muren gaan de foto's fantastisch zijn. Ben al benieuwd naar de doucheruimte, zal weer AF zijn, zoals steeds .... succes met het klussen!
    Lieve grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd!
    Mooie locatie, lijkt wel op het Enka terrein in Ede. Woon ik vlakbij, blijf het een prachtig plaatje vinden.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. toplocatie! zal heel mooi zijn geworden:) jammer geen foto.....snif, ben gek op trouwreportages;-)
    en nu al eer voorbij, en gelijk druk met je andere zoon, als ze jou niet zouden hebben, haha
    hou t rustig!
    groethes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nog gefeliciteerd met jullie zoon en schoondochter Lia ,en wat een mooie locatie zeg !
    Succes met klussen !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke dingen allemaal!! Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Allereerst van harte gefeliciteerd Lia! En wat een mooie plek heb je gevonden voor de foto's. De plek zegt mij zo niets maar het moet een prachtige bijdrage hebben geleverd aan de foto's. En zo sta je in je nette kleren en zo kan je de klusoutfit weer aan, heerlijk die afwisseling. En met het inzicht van jou en je man gaat dat klussen helemaal goedkomen!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd! Wat een mooie fotolocatie! Succes met klussen.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Via deze weg nogmaals gefeliciteerd met je zoon en schoondochter.....wat zagen ze er prachtig uit !! Gezien op FB.
    En OOO Daan dan wat een prachtig ventje!!
    Mooie locatie ook en ja ik moest gelijk ook denken aan het Enkaterrein in Ede😉
    Succes met het woonshoppen en klussen bij jongste zoon en jullie douche!
    Denk dat we( bijna ) hetzelfde huis hebben qua indeling maar dan in spiegelbeeld.......dus die douche daar weet ik alles van....... En hij moet bij ons ook nodig opgeknapt worden ........maar hoe je het ook went of keert klein blijft tie.....tenminste hier zijn nog geen uitbouw mogelijkheden van de douche met nog drie thuiswonende kinderen.
    Hartelijke groet Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nog van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je zoon, bijzonder hoor. Ook leuk om weer even een blogje van je te lezen. Drukke tijden voor jullie. Oh een trap verven...moeten wij ook nog steeds doen. Succes met de volgende klus! Ben benieuwd naar het resultaat. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nogmaals gefeliciteerd! en wat een gave locatie, zal mooie plaatjes opgeleverd hebben!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. van harte gefeliciteerd, Lia. Bijzonder om te mogen meemaken dat je kinderen op deze manier de deur uit gaan. En wat een mooie locatie hebben zij uitgezocht. Heel sfeervol en dat zal vast hele mooi plaatjes worden die later gekoesterd worden!

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia