vrijdag 13 februari 2015

Kletspraat 2…

 

 

 

De weken vliegen letterlijk voorbij, en zeker als je druk bent met allerlei leuke dingen. Eerst druk met het huwelijk van onze middelste, en nu druk met het woon klaar maken van het huis van de jongste. Het loopt allemaal voorspoedig, en word een hele mooie woning. En ben dan ook reuze trots op hem dat hij niet alleen een huis heeft gekocht, maar zeker ook dat hij smaak heeft wat inrichten betreft.

Het voordeel als je zoon alleen gaat wonen is dat je mee mag om alles uit te zoeken en te kopen. Want als er een vriendin in het spel is dan doen ze dat natuurlijk samen. En tja, dan mag je als moeder natuurlijk ook mee helpen om alles schoon te maken. En daardoor had ik de laatste tijd minimale tijd om bij jullie allemaal langs te komen. Maar ik probeer iedereen zoveel mogelijk te volgen

En als ik dan even wat vrije tijd had, dan zijn er zoveel dingen die ik wil doen. Het huiswerk van de fotocursus moet gemaakt worden, en je moet af en toe ook je vriendschappen onderhouden. En er was ook nog iets met “favorieten”….

Vandaag had ik een extra oppasdag, en toen de kleine man lag te slapen heb ik eerst maar eens even mijn lamp op de foto gezet. Deze mooie oude looplamp heb ik gewonnen bij Els van Vlakbij de Molen. Hij staat nu even voor de foto in de woonkamer, maar het is de bedoeling dat hij straks op de logeerkamer  in wording of op mijn werkkamer komt te staan, maar daar is het nu een puinhoop door alle spullen van onze jongste.

 

125

 

Nogmaals bedankt Els, en je komt deze prachtige lamp straks nog een keer tegen op de juiste plaats.

Afgelopen week had ik ook contact met Meriam van Sfeertje bij Meertje die een blog wilde beginnen, het zou leuk zijn als jullie even langs gaan.

 

Voor nu wens ik jullie een fijn weekend.

36 opmerkingen:

  1. De lamp zal straks mooi staan op je werkkamer, gefeliciteerd met deze gewonnen give away! Leuk dat het bij je jongste zoon zo mooi gaat worden, maar dat kan ook bijna niet anders als hij door jou daarin geadviseerd wordt.

    Fijn weekend Lia. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes Lia, je hebt wat gewonnen. Een prachtige stoere lamp....gefeliciteerd!!
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb bij de nieuwe blogster al kijkje genomen...altijd leuk een nieuwe blogster.
    Hihi...hoe zou dat nou toch komen, dat je Zoon een goede smaak heeft...
    Het gaat inderdaad weer snel...soms wilde ik dat een dag wat meer uren had.
    fijn weekend.

    Groetjes,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals heel erg graag gedaan! Hij krijgt straks beslist een mooie plek!

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die lamp, die vindt straks wel een mooi plekje.
    Ik hoop dat je straks het eindresultaat mag laten zien op je blog van je zoon, het gaat vast mooi worden en het leukste komt straks, inrichten en stylen.
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha..Lia...ik moest lachen om je reactie...wat ik straks ga doen...de buitenboel...alles moet geverfd worden...daar zijn we heel de Zomer mee bezig....dan de kastenkamer nog...de zolder, waar ik het kleurverschil nog weg moet werken...en als laatste de badkamer...toen we hier kwamen wonen hebben we daar niet zoveel aandacht aan geschonken, waar ik nu blij om ben...want nu weet ik wat ik wil.

    Groetjes,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo vliegen de dagen wel voorbij natuurlijk!
    Leuk hoor, dat je zoon je zo betrekt bij zijn nieuwe huis. Dat is vast en zeker net zo mooi als het huis van zijn ouders.
    Wat fijn dat je een lamp hebt gewonnen, die komt op een goed plaatsje, dat is zeker.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stoere lamp!
    Fijn weekend hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het lekkage probleem opgelost is Lia…de rest komt ook vast goed. Het inrichten en smaak voor interieur is je zoon natuurlijk ook met de paplepel ingegeven. Wat heerlijk voor je, dat je er zo bij betrokken bent en daardoor ook weer nieuwe ideeën voor je eigen huis gaan borrelen ;-)

    Super leuk dat je je er nog meer in gaat verdiepen in fotografie, het zijn nu al plaatjes! Vooral Joep…maar ook de lamp heb je heel bijzonder gefotografeerd. Gefeliciteerd, deze komt vast heel mooi te hangen, als je werkkamer klaar is. Allemaal leuke dingen op stapel, je hebt het er maar druk mee…geniet er van.

    Wens je een heel fijn weekend!
    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben blij dat ik niet de enige ben met weken die voorbij vliegen haha. Ach, ze zijn wel gevuld met leuke dingen, dat scheelt al weer. Wat leuk dat je zo samen met je zoon, zijn huis aan het inrichten bent. En gefeliciteerd met je gewonnen give away, stoere lamp zeg! Ik ga ook nog even een kijkje nemen bij de nieuwe blogster, altijd leuk. Een heel fijn weekend Lia.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je zoon ook 'smaak' heeft qua inrichten. Las even blog posts terug, wat een gedoe met de lekkage.Hoop dat de verzekering geregeld is en jullie straks weer bezig kunnen met het opknappen. En dan die stoere lamp, zo mooi! Die krijgt wel een mooi plekje.

    Fijn zonnig weekend!

    liefs, Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Have ik zag het...stoere kamp...fijn weekend...ga even kijken bij Miriam ...liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, what a beautiful fund !!! happy valentine !!! hugs, angie from germany

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte met je lamp....lekker stoer. Leuk om samen inkopen te doen voor het huis van je zoon.
    Fijn weekend.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ,,Smaak,, heeft je jongste met de paplepel ingegoten gekregen, lijkt me. Zo moeder zo zoon. Heerlijk om mee te mogen uitzoeken en te adviseren.
    Een gezellig weekend en ik ga even kijken op dat blog.
    Liefs,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een stoere lamp. Die zal vast een heel mooi plekje krijgen in huis.
    Wat leuk dat je zoon ook smaak heeft. Dan kunnen jullie dat leuk samen delen.

    Fijn weekend.

    Groeten,
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja altijd fijn he, dat je zoon he leuk vind dat moeder mee helpt met inrichten...en je lamp is leuk, brengt me wel op een idee, die ligt er hier ook nog eentje gewoon in de schuur....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heel erg mooi die lamp en leuk dat jij hem hebt gewonnen. Hij zal vast een mooie plek krijgen. ben wel heeel erg benieuwd naar de woning van je zoon maar jou kennende zal het wel heel erg smaakvol zijn. Deel je een keer de foto's op je blog? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de prachtige looplamp.

    Fijne zonige weekend.
    Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi stoer lampje! Ga eens even bij de nieuwe blogster kijken...

    Liefs Marieke
    WONEN a la Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk de looplamp zal je vast een leuk plekje voor vinden. Hoop dat we misschien als 't huis van je jongste ingericht is we mogen binnenkijken op jouw blog!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat toch heerlijk om het zo druk te hebben! Jij zit dus nog niet achter de geraniums te koekeloeren: en dan zo veel leuke dingen.
    Vooral zo met je zoon bezig te zijn is zo leuk: hij is het van huis uit wel gewend om met wonen bezig te zijn.
    Gaat hij nu "I found my home nr.2" maken??

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met de lamp. Daar vind je vast een mooi plekje voor.
    Wat leuk dat je zoon ook gevoel voor het inrichten van een huis heeft. Kwestie van goed voorbeeld?
    Fijn weekend.
    Groet, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie lamp, daar is altijd wel een plek voor te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk cadeau , de mooie lamp .
    Die vind vast wel zijn eindbestemming .
    Leuk toch dat je zoon de smaak van zijn mama heeft .
    Lieve groet
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat een leuke lamp heb je gewonnen! Lekker hoor om zo bezig te zijn, toch leuk dat hij op jouw goede smaak vertrouwd, dat is toch wel het grootste compliment!!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk zo'n stoere lamp te winnen, daar komt vast een mooi plekje voor!
    Succes met al het klussen bij je zoon ben benieuwd naar het resultaat!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nogmaals bedankt Lia voor het helpen met mijn blog! En nog heel veel succes met het klussen bij je zoon maar dat moet voor jou een eitje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Lia,
    Wat kan een mens toch druk zijn hè, maar gelukkig met allemaal leuke dingen. Wat heb je een leuke lamp gewonnen bij Els, ik had het bij haar al gezien dat jij de gelukkige was...
    Ik ben ook even bij Meriam wezen kijken... en volger geworden...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo leuk dat jij die lamp gewonnen hebt, die krijgt vast een mooie plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke, stoere lamp heb je gewonnen. Die zal zeker een mooi plekje krijgen.
    En ja de dagen vliegen voorbij..... En als je dan vraagt wat heb je gedaan moet ik altijd denken, want met 2 meiden die studeren en thuis wonen lopen dagen vaak anders dan dat je in gedachten heb omdat het openbaar vervoer nog al eens roet in het eten gooit. Gelukkig studeert de een in Utrecht en de ander in Amsterdam dus ze kunnen er op verschillende manieren komen en anders...... blijven ze gezellig thuis en is je dag zo voorbij.... haha.

    Fijne week (die vast ook weer zo om is)
    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat gezellig om samen met je zoon spulletjes voor zijn nieuwe huis te shoppen. En met een moeder met zo'n goede smaak is dat vast wel gelukt. Wat een stoere lamp heb je gewonnen. Die krijgt vast een mooi plekje.
    Ik heb de blog van Meriam ook bekeken, ziet er goed uit en ik ga haar zeker volgen.
    Ik wens je een mooie zonnige week.

    Groetjes, Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het klinkt als een drukke, maar wel heel gezellig en waardevolle tijd! Je lamp is prachtig Lia!

    Fijne week verder!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt een super gave lamp gewonnen zeg!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. je hebt t er maar druk mee :))
    Gave lamp heb je gewonnen en dat fotograferen gaat je goed af
    Fijne avond
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik fiets even om! #sfeertjebijmeertje

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia