donderdag 5 maart 2015

In the picture……

 

 

Vandaag ben ik toch maar even snel naar de winkel gegaan om de nieuwe WLS te halen. Het is een tijdschrift wat ik iedere keer koop, ook al staat er soms helemaal niets leuks in. Het is een gewoonte geworden.

Maar vandaag was ik toch wel nieuwsgierig omdat er een kleine rubriek in staat over mij en mijn blog. Een aantal weken geleden werd ik benaderd door Tinneke Vos of ik hieraan mee wilde werken. Ik vond het eigenlijk wel leuk om te doen, en wist al heel snel wie mijn favoriet was die ik wilde noemen.  Behalve misschien dat er een foto van mij bij moest zijn, maar ja wie A zegt, moet ook B zeggen… En nu had ik helemaal geen mooie foto van mezelf. Tenminste niet die geschikt waren voor zoiets. Dus ik met een statief in de weer om een leuke foto te maken van mezelf. Uiteindelijk is het een foto geworden waar ik Yoris vasthoud, want ja die heren zijn nu eenmaal altijd nieuwsgierig naar wat je aan het doen bent.

En zo krijgt iedereen die er afgelopen Zaterdag niet bij was op de Bloggersdag toch een beetje mijn gezicht achter het blog te zien.

Benieuwd wie er straks aan de beurt is.

 

256

 

Leuk dat er nog steeds nieuwe volgers bijkomen. Ik waardeer dat heel erg.

Voor nu alvast een heel fijn weekend, en geniet van het mooie weer wat we schijnen te krijgen.

53 opmerkingen:

  1. Ik heb het gelezen Lia, mijn favoriete van alle blogd is ook van Marjan.
    Je staat leuk op de foto. Ik ben ook benieuwd wie de volgende is.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Lia! Ga dit weekend de WLS even kopen ;-) Geniet van het lente weekend!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanmiddag boodschappen doen......je weet vast wel wat er ook op mn boodschappenlijstje staat...Hihi.
    Leuk hoor!
    Fijn weekend
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Lia dat je er in stond.
    Je foto is mooi geworden met die prachtige kat bij je op schoot.
    Ik koop de WLS ook omdat ik anders denk dat ik wat mis, maar soms staan er hele mooie dingen in en soms wat minder.
    Het is ook maar net wat je smaak is.
    Fijne dag liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren lag de WLS nog niet in de winkel dus vandaag moet hij er toch zijn. Ben heel benieuwd . Fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe trots kan je zijn Lia. En ik vind het nog eens een hele mooie foto van jou samen met Yoris!
    Leuk als profielfoto op fb :-)

    Geniet vast van alle complimenten die je in ontvangst mag nemen!

    Fijne Lente weekend
    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het gelezen, leuk om jou gezicht achter l found my home te zien.

    Ik wens jou ook een fijn zonnig weekend toe.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto van jou en Yoris en wat leuk om je eens op de foto te zien. Super dat je in dat blad staat, er zullen vast veel mensen een kijkje gaan nemen op je mooie blog. Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja...ik had je ook al gespot...;))
    Mooie foto!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! Ik ga de wls ook halen en doornemen!
    Ik ken het.. Sta ook niet graag op foto's.

    Het is een leuke foto geworden!

    Fijn weekend!

    Liefs
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Lia! En wat knap dat je de foto zelf gemaakt hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Lia! Toch apart zeker om zo jezelf te zien ;-)
    Fijn weekend.

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia
    Leuk om je in de WLS te zien in de blogrubriek. Geniet van het mooie weekend dat voorspeld is.
    Groet, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia, ik was er wel bij op de bloggersdag..., heb gistermiddag de WLS gekocht, maar ben nog niet bij "jouw" pagina aangekomen. Leuk, ga ik meteen lezen! Groeten van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En dan vergeet ik nog te zeggen dat ik bij een gewerkt heb en daarin schreef ik een rubriek die "In the picture" heette :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had de WLS dinsdag al in de bus en zag je er in staan. Ook de foto die je gemaakt hebt met Joep is erg goed gelukt. Ben erg benieuwd naar wie de volgende is.
    Mooie zonnige dagen gewenst en groetjes,

    Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De WLS koop ik niet zo vaak, maar nu er zo vaak leuke blogster in staan is de verleiding wel groot....
    Ik heb de foto even vergroot hoor;)...zo leuk een gezicht bij een blog.
    Geniet van een mooi weekend..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga de WLS vandaag halen, dus ik ben benieuwd. Leuk dat je er in staat, ik denk dat jouw blog trouwens ook bij velen favoriet is.

    Fijn weekend Lia! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, was een leuk "stukje van jou"!
    Wat vond je verder van de WLS?
    Beter dan vorige keer of niet?
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,
    Ik had je berichtje op FB gezien, heb het magazine nog niet maar ga het zeker even halen hoor, ik koop het meestal in de winter in de zomer eigenlijk nooit.
    Geniet er van.

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk Lia! Ik zag het al het is een leuk artikel geworden. Dat is toch leuk om in een woonblad te staan. Mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Lia,
    de WLS koop ik altijd direct en kwam jou bijdrage tegen. Leuk artikel en omdat wij elkaar hebben gezien op de bloggersdag is het extra herkenbaar.
    Je blog is altijd leuk en vlot geschreven en natuurlijk doe ik er veel ideetjes van op.
    Liefs
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik moet de nieuwe WLS nog gaan halen, al was het alleen maar om jou stukje, want ik lees overal weer verschillende meningen over deze uitgave.
    Leuk Lia...mag je trots op zijn.
    Fijn zonnig Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een leuk stukje geworden Lia. Heb je veel foto's moeten maken voor je een bruikbare van jezelf had haha, wij vrouwen zijn altijd zo kritisch op onszelf hè ;-) Ik vind het echt een leuke foto van jou met de kat.
    Ik denk dat ik een van de weinige ben, maar ik vind deze uitgave echt geweldig mooi, er staan prachtige interieurs in die niet alemaal op elkaar lijken, heel veel eigenheid en daar hou ik van.
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een eer Lia! Ontzettend leuk en je hebt dat plekje in de WLS natuurlijk dik verdiend! Misschien dat ik morgen in de supermarkt kom en dan zal ik 'm ook halen, hier is het ook een gewoonte namelijk ;-)

    Fijn weekend!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het ook weer een superleuk stuk ... en jou profielfoto vind ik ook heel leuk !!! Marjan heeft inderdaad ook een prachtige blog ik geniet vook altijd weer van haar mooie foto's ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik had m ook dinsdag al in huis (abonnement genomen nu ik mijn huis of nieuwe huis wil gaan veranderen) maar kan op de een of andere manier niet reageren op mijn ipad alleen op de computer :O(. Het is een hele leuke pagina geworden en een geweldig mooi foto van jou en je kat.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,
    Ik had net bedacht dat ik ze niet meer koop voorlopig, die tijdschriften. Ik heb er stapels van...
    Maar ja, nu toch nog maar een keer eentje halen... eentje nog dan...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook ik heb de nieuwe WLS nog niet in huis koop hem ook elke keer maar vind de nieuwe stijl iets minder geslaagd moet ik zeggen ....maar ja dat is persoonlijk ..ben benieuwd naar je artikel :-)
    Wel ERG leuk hoor dat je erin staat !
    Ook ik hoop op een mooi weekend met eindelijk een zonnetje en wat warmte ..

    Liefs Johanna Elfies Home

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hee Lia leuk stukje in de wls en een mooie foto van jou en je kat (of poes, ik weet niet meer wat het het is :) )

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk!!!I ik heb hem nog niet gehaald, maar dat gaat niet lang meer duren..

    Gr Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb m ook gekocht en de rubriek gelezen waar jij in staat.
    Leuk,hoor! Mooie toto van jou én je huis!!

    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's life)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Vanmiddag heb ik onder het genot van een bakje koffie je stukje gelezen. Erg leuk Lia! En wat een mooie foto van jou met Yoris. Jij ook een fijn weekend en hopelijk komt die zon er lekker door.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook ik koop hem uit gewoonte nog iedere keer, nu dus ook en groot was mijn verrassing toen ik jouw mooie stukje zag staan...en ja die foto was een extraatje..ha, ha....hel leuk om je in het echt te zien en een leuke foto!!!
    Mooi weekend met een mooie zon erbij.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk lia....heb hem nog niet gekocht vond de vorige zo tegen vallen....hoe is ie deze maand..?...liefs Ria ..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Moet 'm nog halen, maar zo leuk dat jij erin staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ontzettend leuk dat je ook voor deze rubriek gevraagd bent!
    Je hebt dan ook een ontzettend mooi huis en je blog lees ik na alle jaren ook nog steeds met veel plezier...

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk om je in de WLS te zien Lia. Leuke rubriek ook.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een eer lia! Maar dik verdiend!
    Leuk stukje van je met prachtige foto's!
    Jou foto met de kat is ook heel erg mooi!

    Fijn weekend!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo leuk om jouw favorieten te lezen (en toevallig niet alleen omdat ik daar een van ben,,,,,, ) maar omdat we een aantal dezelfde favorieten hebben....
    De foto van jou met Yoris is top want hij hoort er ook echt bij...
    Geniet van het lekkere zonnige weekend,

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik heb 'm vanmiddag gescoord... en meteen helemaal naar achteren doorgebladerd haha! Super leuk Lia; jij hebt er weer een bewaarexemplaar bij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuk dat ze je hier voor gevraagd hebben; terecht!
    Je blog is heel mooi & het artikeltje ook!
    Fijn weekend! Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super zeg! Van harte! Je wordt nog beroemd....ha...nee...dat ben je al een beetje ;)
    Ga gauw naar de winkel hoor.......dat wil ik lezen!

    Fijn weekend

    En hoe lief samen met Yoris.......

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Lia,

    Heb het stukje gelezen en het is heel erg leuk geworden.
    Heb ook een kijkje genomen op de blog die je noemt en ook die is erg leuk.

    Fijn weekend.
    Liefs Vittoria;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtig stukje Lia...en precies zoals ik je vorige week gezien heb.....
    Het is maar één bladzijde, toch met precies datgene dat jij uitstraalt in je huis!

    Fijn weekend,

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb het gelezen, wat ontzettend leuk en ook om er nu een foto bij te hebben!
    Lieve groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik heb eindelijk je stukje kunnen lezen. Echt leuk om te lezen hoor. De Stamkamer is zeker ook mijn winkel. En wat een mooie foto van jouw.
    Even nog over de kleur piombo. Wij hebben nog steeds een vanille kleur keuken wat ik helemaal zat ben. En ik denk dat onze verhuizing ook nog wel een poosje duurt. Dus wil ik mijn keuken van de zomer verven. In seizoen en stijl stond een kast waar we de kleur erg mooi van vonden. Ze hebben voor ons gekeken en het was piombo. De kast stond in het licht en onze keuken is vrij donker dus toch nog maar even goed nadenken over de kleur. Is altijd zo moeilijk vind ik. Een fijn weekend. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke foto van jou en Yoris! Knap dat je 'm zelf hebt gemaakt. Haha, ik had wel een andere voorstelling van je en dacht dat je blond was (vraag me niet waarom?). Zelf ben ik ook niet zo graag herkenbaar op foto en kies liever de luwte. Voel ik me net wat prettiger bij. Misschien toch een kwestie van wennen, dus misschien ooit...
    De WLS koop ik al een tijdje niet meer, omdat het steeds van hetzelfde was. Maar dit is toch een mooie uitzondering...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zo gaaf!!! En terecht vermeld in het blad!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk dat in weer in de WLS staat! En terecht, maar het zou nog leuker zijn wanneer er weer een complete reportage zou komen over jullie huis, dan kan ik de andere vervangen die ik in een map heb met favoriete interieurs! :-)

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel leuk de rubriek, met een mooie foto van jou!
    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ga morgen WLS even kopen en ben benieuwd !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuk stukje en geslaagde foto! Ik heb en abonnement maar het blad zat nog in de folie. Vanmorgen begonnen met ongelezen blogs te bekijken en toen las ik pas deze post en heb maar snel even folie verwijderd en jouw artikel gelezen. Je kunt er weer trots op zijn hoor!
    Fijn weekend en groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia