zaterdag 30 mei 2015

De douche....



Op goede vrijdag is Jan begonnen met het slopen van de douche, en er werd een nooddouche gemaakt in de schuur. Wat ben ik daar blij mee geweest, want je wilt toch niet al die weken bij een ander gaan douchen. We zijn al met al 8 weken bezig geweest in de avonduren en op de zaterdagen. Ook al is het maar een kleine ruimte, er was veel werk te doen. Tegels eraf, plafond eruit, muur eruit, en zelfs een vloer eruit. Er kwam veel puin uit, maar er moest ook weer van alles in zoals nieuwe leidingen voor de kranen en een verwarmingsmatje op de vloer. De cv ketel liet het in deze periode ook afweten, en er werd meteen een nieuwe geplaatst. Toen kon de tegelzetter de vloer leggen, en konden we de stukadoor bellen dat hij kon beginnen.

Die was nog ergens bezig en moesten we dus heel even wachten. Toen we het over de kleur hadden, zei hij dat het misschien nog wel moeilijker was om een kleur uit te zoeken, want hij had er nog meer kleuren bij. Zijn vaste leverancier via eStudio is namelijk gaan samenwerken met carte Colori, en hij kon mij nu dus ook de kleurenlijn van Carte Colori aanbieden. Je begrijpt dat dit mij vele malen makkelijker maakte om te kiezen. Hij had 7 stalen bij zich, en we hebben daar de kleur leem uitgekozen.

Nadat de muren de eerste speciale laag cement hadden gekregen, waren wij de eerste in Nederland die beton cire van carte colori in huis hadden. Hoe leuk is dat…. De beton cire word in twee lagen aangebracht, waarbij je in de eerste laag aan kunt geven hoe druk je de schakeringen wilt hebben, wij hebben voor rustig gekozen, vanwege de kleine ruimte.

Buiten het feit dat het leuk is, is het ook nog eens erg mooi geworden. Mooi van kleur, mooi van schakeringen, en absoluut topwerk van stukadoor Slotboom uit Tiel.


Goed zullen we dan maar eens wat laten zien… Ik heb geprobeerd om zo goed mogelijk foto’s te maken, maar het valt in een kleine ruimte niet mee.


Waar je eerst in een bak moest stappen, heeft de tegelzetter (wat trouwens ook een vakman is) de vloer keurig af laten lopen zodat het water ook op de juiste manier naar de douchegoot loopt. Hierdoor lijkt onze kleine douche ( 1,07 bij 2,35) opeens vele malen groter. We wilden graag rvs kranen, maar ik schrok enorm van de prijzen, en we hebben dus voor een rvs look gekozen die mooi en betaalbaar is. 


We kunnen we niet veel kwijt, maar we moesten natuurlijk wel een wasbak hebben. Overal gekeken en ook daar schrik je soms van de prijzen. We hebben dezelfde wasbakken gezien die gewoon 500 euro in prijs verschilden. Het is dus zeker de moeite waard om vroeg genoeg te beginnen om naar allerlei dingen te speuren. Zo kwamen we 11 km van huis in een zaak waar we deze bak tegenkwamen. En eigenlijk wisten we meteen dat we deze wel heel mooi vonden. 


Het moest wel in een meubel gebouwd worden, en daar gingen we natuurlijk zelf voor zorgen. We zijn naar de zaak met oude bouwmaterialen gegaan waar onze tafel ook vandaan komt, en gezocht naar hout wat we wilden gebruiken. Het is soms even zoeken, maar we vonden drie planken die qua kleur en maten geschikt waren. En daar hebben we samen bepaald hoe we het meubel wilden hebben. 

En dan moet je nog een spiegel. Nu ben ik in de keuken wat van plan, en dan is die spiegel die daar bij de tafel staat overbodig. Dus eens kijken of dat wat voor de douche is, en ja… het is meteen goed, hij past er zo mooi bij. Zo werden er meer dingen hergebruikt, want het houten schaaltje op voet van hoffz stond op de toilet voor de rollen, maar daar zag je niets van. Hier heeft hij een opvallende plaats gekregen met wat zeepjes. En aan de andere kant staat een oude apothekersfles van Eau de cologne die ik nog had uit mijn brocantetijd. De houten plukmand die op zolder stond heeft een plek gekregen onder de wasbak waar ik mijn dagelijkse spullen in heb liggen.





Nu loop je niet meer tegen de wasbak aan als je de douche instapt, maar daar staat een oud krukje waar we voor het gemak even een handdoek op gooien als we gaan douchen.


Voor deze foto ben ik door de knieën gegaan om alles erop te krijgen, dan heb je toch een beetje een idee. Dit alles staat overigens in het gedeelte wat erbij is gekomen.
Het is ons die 8 wk douchen in de schuur zeker waard geweest, want nu past het echt bij de rest en bij ons.

Gisteravond had ik de post die ik altijd met live writer maak klaar en drukte op publiceren, en er gebeurde niets... Er is iets aan de hand waardoor het programma tijdelijk niet te gebruiken is. Nu een avond later heb ik het dus weer op de oude manier gedaan, en wat een gedoe met dat uploaden e.d. Als je dan even wilt kijken via voorbeeld dan staan de foto's veel verder uit elkaar dan ik ze gezet heb. Ik baal daar echt van, want ik wil het altijd perfect... Dus als het niet zo is als anders, sorry...., ik kan er niets aan doen.

Na heel veel keren testen en proberen, lijkt de enigste oplossing om de foto's te centreren, niet wat ik wil, maar het is even niet anders.

Update klussen deel 3..


Inmiddels zijn we weer een dag verder en kan ik vertellen dat er nieuwe vloeren op de logeerkamer, overloop en de kastenkamer liggen. Plinten zijn gezet, en kunnen de vloeren geverfd en de muren gekalkt worden. Dan nog de trap afschilderen en dan zijn we zo ongeveer klaar.... 






66 opmerkingen:

  1. Mooi geworden hoor...!!.....prachtig liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je blogbericht is prima gelukt, en jullie badkamer ( geen douche meer zeggen hoor!) nog beter. Echt heel mooi, leuk dat jullie zo samenwerken.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi geworden
    ook wij hebben betoncire bevalt ons erg goed
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De badkamer is zo mooi geworden, een kleine ruimte zeer sfeervol gemaakt.
    Het meubel en wasbak zijn ook prachtig.
    Nu lekker van genieten.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er super mooi uit, Lia! Daar mogen jullie heel trots op zijn, want naast de hulp van vakmensen is Jan er absoluut ook één. Ik vind het helemaal geweldig en zoals je zegt, past het nu heel goed bij de rest van jullie huis.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Lia helemaal pérfect. Zo mooi de keuze van de tegels de wasbak de muren. Het overtreft echt al mijn verwachtingen.
    En nu erván genieten he?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi Lia. Wij hebben ongeveer dezelfde grootte van douche 😉
    Fijne zondag morgen!

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi, wat zullen jullie er blij mee zijn!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi geworden Lia, wat zullen jullie genieten van deze mooie badkamer. Zonde om de deur dicht te doen, maar die laat je nu vast openstaan (iets wat je hiervoor misschien nooit deed hihi).
    De foto's staan toch prima in het midden? En weet je wat nu een heel groot voordeel is? Wij lezers kunnen nu de foto's achter elkaar doorklikken en ze allemaal bekijken, bij een post die gemaakt is via live writer gaat dat niet ;-)
    Fijne zondag en heel veel plezier van jullie mooie sfeervolle badkamer hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In een woord: p r a c h t i g !!!
    Gr. Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeel erg mooi Lia! Top!
    Wat zul je daar nog veel van genieten!
    Liefs Daniëlle
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben jullie eer van je werk!
    Echt prachtig geworden!! Helemaal passend bij de rest van je mooie huis.
    Ook wij hebben ervoor gekozen om de tegels op de vloer van de douche door te laten lopen, is veel mooier en rustiger idd! Onze vloertegels lijken zelfs erg op elkaar :-)

    Fijne zondag en succes met de rest van jullie klussen
    Ik heb ook weer van alles in mijn hoofd, de juiste tijd afwachten om het manlief te vertellen ;-)

    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig resultaat Lia, wat zal je hier blij mee zijn.
    Meer ruimte en wat een mooie keuze aan materialen.
    Een mooie stoer wastafelmeubel, tegels en wanden.
    Past helemaal bij de rest van jullie huis
    Wat heerlijk dat nu alles achter de rug is en je kan genieten.

    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lia, wat jullie hebben gedaan , gewoon prachtig !!!!
    De wastafel en de spiegel , de kleuren en de decoratie zijn zo mooi op elkaar afgesteld.
    Ik zou zeggen geniet er van , het was het stof en vuil wel waard.
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zeg!!wat hebben jullie dat mooi voor elkaar zeg!!Een plaatje Lia!!.lieve groet Dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is prachtig geworden! Zo zie je maar weer dat een grote badkamer helemaal niet nodig is. Deze ruimte heeft alles wat je nodig bent. En ook nog eens heel veel sfeer! Het wastafel meubel is ook erg mooi geworden. Het hout heeft een prachtige kleur. En nu maar lekker genieten van de fijne ruimte!
    Gezellige zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig!! Echt mooi geworden Lia!
    Liefs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw....wat is het mooi geworden. Zo zie je maar weer dat een ruimte niet groot hoeft te zijn voor zo'n mooie sfeer neer te zetten!
    Echt heel mooi, Lia!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jullie hebben veel werk gehad, maar het resultaat mag er wezen, echt schitterend.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, daar ga je veel plezier aan beleven. En past mooi bij de rest van jullie huis.

    Liefs Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De badkamer is super mooi geworden met de betonciré in leemkleur. Hij mag dan niet groot zijn, maar alles zit er in en hij ziet er prachtig uit.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. In een woord, PRACHTIG!!!
    Wat zullen jullie nu heerlijk douchen. Je hebt echt eer van je werk. En jou Jan heeft een pluim verdient met al het harde werken. Wens je nog een fijne dag en groetjes,

    Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is de moeite van het wachten waard Lia, wat een plaatje van een badkamer! En wat maakt het uit dat hij klein is....alles zit er toch in? Mooi hoor het beton cire, zou het heel spannend vinden om daar te douchen ;-)
    Mooi wastafel ook, lekker stoer! Kortom jullie hebben echt eer van je werk! Genieten elke keer dat je binnenstapt!!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een perfecte post wil je graag....nu perfect is ie. Zo super zeg, hoe mooi is deze douche ruimte......Oh hier blijf je toch zitten......ha...zou de hele dag douchen......
    Als je hier niet heerlijk fris en ontspannen wordt.........

    Ben benieuwd naar de trap....ha zit hier ook al tijden van wat doen we ermee........

    Succes met de kamer nog en geniet ze en liefs en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gewéldig !!! Wat een prachtige sfeer hebben jullie ervan gemaakt.
    Alles past zo mooi bij elkaar. Mijn complimenten!!

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig geworden jullie badkamer!!Vooral ook de spiegel in combinatie met de wasbak/meubel erg mooi!
    Fijne Zondag!!

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig geworden Lia! Genieten zo'n nieuwe badkamer..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Stoer, sober en.....prachtig! En wat een gave wasbak!
    Live writer geeft ook bij mij peblemen, grrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is de douche mooi geworden. Precies in de stijl die ik ook in gedachten heb voor onze badkamer. Super Lia. De betoncire vind ik een prachtige wandafwerking. Strak maar door de kleur ook sober. De wasbak......hier droom ik van. Jullie hebben het maximale uit de beperkte ruimte weten te halen. Nu is het genieten geblazen.
    Groet, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, Lia wat is het mooi geworden. En da beton ciré is ook mooi. Wij hebben 2 jaar geleden niet voor gekozen, maar met deze kleuren van CC is het toch echt mooi. Ik heb er bijna spijt van, wij hebben toe gekozen voor een speciaal cement wat de stukadoor heeft aangebracht. Daarover hebben we een saus aangebracht in het natte gedeelte en kalkverf op de andere muren. Ook wel mooi, maar dit is mooier. Jullie hebben echt eer van het vele werk. Geniet er dan nu maar va iedere keer weer als je onder de douche staat. Dat is pas echt relaxen ;-)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. In één woord SCHITTEREND!!!
    Het hoeft niet altijd groot te zijn om sfeer te maken.
    Wat past alles mooi bij elkaar.
    Het is echt een super aanwinst in jullie al mooie huis,

    Nog even en dan is alles op orde. Wat gaan jullie dan doen met al die vrije tijd..... ;)

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat is het gaaf geworden!!
    In 1 woord prachtig, ja zo zou ik het ook wel willen en velen met mij denk ik die deze foto's zien!
    Het is absoluut niet te zien dat het klein is, het lijkt zo mooi ruim, ik ben echt helemaal weg van je badkamer, alles vind ik mooi, de kleur, het wasmeubel, de kranen, de accessoires....het past allemaal even perfect bij elkaar, wat mogen jullie hier trots op zijn!
    Ik zat al heel lang op deze post te wachten om het beton cire te zien, nou ik ben overtuigd na je post haha, ik heb mijn wederhelft er net even bij gesleept om dit te laten zien en hij vind het schitterend, jippie!
    Geniet van jullie mooie douche!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lia, wat is het mooi geworden, echt geweldig!
    Die beton ciré is grandioos, als ik weer zou moeten kiezen zou ik dat ook nemen, hoor. En bij zo'n kleine ruimte natuurlijk ideaal, lijkt meteen een stuk groter. Ik denk dat we die beton ciré veel terug gaan zien in diverse posten, denk je niet :-) ?
    Alles past zo goed bij elkaar, leuk dat je overal in je huis weer dingen vandaan haalt om een leuk plaatje te realiseren. Je hebt het echt mooi afgestyled.
    Geniet van jullie prachtige nieuwe doucheruimte en veel succes met verder klussen!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt geweldig mooi geworden Lia!
    Morgen krijg ik de demonstratie van het Betoncire van Carte Colori. Wat leuk om het nu al zo te zien bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat is het mooi geworden Lia...helemaal niet te zien dat het een kleine ruimte is...goed opgelost zo.
    Je badkamermeubel vindt ik geweldig...ik heb zeker wat inspiratie opgedaan voor onze eigen badkamer, dat gaat in het najaar gebeuren.
    Fijne zondag nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jeetje wat een drukte met al het werk maar het is echt een plaatje geworden ..prachtig die Beton Ciré .
    Hier ook nog een stille wens voor de badkamer :-)

    Lekker relaxen nu en genieten van je mooie spullen het is echt supermooi !

    Liefs Johanna Elfies Home

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig allemaal !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat is dat mooi geworden net met mijn man naar de foto's gekeken die vond het ook helemaal super,vooral het meubel. Het oude hout maakt het helemaal af.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oké je hebt 8 weken gekampeerd, maar dat ben je acuut vergeten als je deze prachtige badkamer binnenloopt, klus geklaard Lia en Jan! Jullie zijn ook 'vakmensen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat ontzettend mooi is het geworden!! Lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig is het geworden en zo is het altijd, als je eenmaal begint, komt er altijd meer los. De badkamer is in ieder geval een plaatje geworden. Flink hoor om gelijk de slaapkamer aan te pakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel erg mooi,Lia ! Ik ben weg van je badkamermeubel en je spiegel! Van alles eigenlijk,hihi.
    Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat is je badkamer super geworden. Heel veel inspiratie voor ons. Wij hebben nu ook zo'n douchehok, haha. Een plaatje is het geworden, de muren, je wastafel met meubel. Mooie decoratie....

    Groetjes Inge
    de knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw Lia, het was even afzien maar je hebt er echt een prachtige badkamer voor terug gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw.....heel erg mooi. Ik vind die tafel met wasbak heel stoer. De spiegel past er perfect bij. Gaaf die beton cire muren. Ik had dat in mijn vorige huis op mijn aanrechtblad, ook via Estudio. Geniet van je mooie badkamer.
    Groetjes van Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  46. *WOW*
    Wat is je douche prachtig geworden!
    Heel mooi van stijl en sfeer, je zult hier echt van genieten!

    Ik moest wel even lachen om je nooddouche, die hadden wij een paar jaar geleden ook in de schuur..koud..en met 3 kinderen..maar het was een goede oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh Lia, wat is het mooi geworden bij jullie. En dan ben je de ongemakken van 8 weken douchen in de schuur snel vergeten hè? Bij ons is het alweer bijna 2 jaar geleden dat we de badkamer verbouwden, maar daar deden we toen ook een behoorlijke tijd over. We begonnen in maart/april 2014 en de badkamer is pas in juni/juli afgemaakt...
    Een hele tijd hadden we toen nog een hoekje in de badkamer gelaten zoals het was, met wat oude tegels nog aan de wand, en een lelijk douchegordijn tijdelijk in het midden van de badkamer. Maar toen kon er wel al een heleboel aan het toilet gedaan worden... ach, je bent echt de ongemakken heel snel weer vergeten.
    Ik vind jullie keuze voor materialen en kleuren echt heel erg mooi en warm...
    Ik dacht net, waar laat je dan je shampoo en zo, maar toen zei je dat je de alledaagse spullen in een bak onder de wastafel hebt liggen.. prachtig gedaan...
    Fijne dag vandaag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Het zijn die 8 weken douchen in de schuur waard geweest, het is prachtig geworden! Wat kan jouw Jan veel, een topper! Zeker als je dit allemaal ná het werk moet doen, petje af. Maar ook je stucadoor en tegelzetter hebben mooi werk verricht. En nu constant die duur open houden, zodat je zelfs bij het voorbij lopen ervan kunt genieten. Of héél lang douchen....
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Lia,

    Dit is zeker de moeite waard geweest, om 8 weken in de schuur te douchen.
    Je douche is prachtig geworden, klein, maar alles wat je nodig hebt om te douchen zit erin.
    Wat ik me wel af vraag is, worden de muren niet aangetast door het vele douchen, of heeft deze een speciale behandeling gehad, zodat je het schoon kunt houden.

    Liefs Vittoria :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn twee lagen van twee componentenlak overheen gegaan. Dus ze zijn zeker goed beschermd.

      Verwijderen
  50. Prachtig Lia! ! Jullie mooie douche heeft exact dezelfde maat als de onze:-)! Ook de kast van de slaapkamer ernaast erbij getrokken zeker?
    Geniet ervan...... ik heb hier steeds het gevoel dat ik op vakantie ben in een duur hotel als ik ga douchen ....Voelt zó luxe!!

    Gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Echt heel erg mooi... Lijkt erg op mijn droom badkamer... Geniet er maar lekker van. Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Na al die reacties kan ik alleen maar beamen...zo mooi...
    jullie hebben een warme douche verdient na al die inspanningen:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Schitterend! Heel gaaf die muren, wat bijzonder om dat zo in de douche te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wij hebben de renovatie van de badkamer er ook net opzitten Lia, dus ik weet wat voor enorme klus het is. Wat fijn dat jullie een tijdelijke douche hadden. Wij hebben ons vijf weken aan de aanrecht gewassen. Was even terug in de tijd, maar gelukkig waren we er snel aan gewend.

    Je douche is prachtig geworden Lia! Ik kan mij voorstellen dat je er volop van geniet!

    Veel doucheplezier!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat is het mooi geworden Lia. Ook het wandmeubel vind ik erg mooi. Heel veel plezier van je badkamer. Liefs Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Please put a translate to English option. I love your home and want to be able to read about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw Lia.....zo is douchen helemaal een feestje: er komt vast en zeker een hoge waterrekening want je wilt er niet meer onderuit!! wat is dat mooi geworden en idd passend bij de rest van je huis.....

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik vind jullie douche echt prachtig geworden Lia!
    Helemaal mijn smaak. Onze douche is net zo groot. Maar goed, wmhet scheelt dan ook een hoop schoonmaak werk :-)
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. GAAAAAAAF!!! Een plaatje,en die spoelbak en en en ...mn complimenten

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  60. echt ik ben zo zwaar onder de indruk! het is zo enorm gaaf!! en precies hoe ik het zelf zou willen, ben zo blij met deze post!! wil heeeeeeeeelllllll graag onze badkamer ook zo hebben, en ik hoop dat het van de zomer gaat luken, ik ga ze gelijk aan mn man laten zien, wie weet:))))))
    je badmeubel is stoerrrrrr, heel heeel gaaf!!
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zooooo mooi! Zo'n badkamer zou ik ook wel willen, wie niet? De wastafel is ook super en de spiegel past er perfect bij. Proficiat met het prachtige resultaat.
    Lieve grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  62. In 1 woord " GEWELDIG" !!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik wil nog even reageren op deze post, nu weer terug gezien via seizoen en stijl.
    Wat is je badkamer prachtig geworden! wij gaan de badkamer ook verbouwen en deze
    manier van stuukwerk vind ik erg mooi. Ik gebruik ook de kleuren van carte colori in huis
    dus zou het heel mooi zijn om in de zelfde kleuren te blijven. Mag ik je vragen welke stukadoor
    dit is geweest? Het is fijn om iemand te hebben die met deze kleuren serie werkt.
    Groet, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Heel knap wat jullie gedaan hebben met die ruimte, zeker inspiratie voor ons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een ontzettend prachtige nooddouche heb je daar. Ik ben echt super onder de indruk.

    Wat mij vooral goed bevalt zijn de kleuren waarvoor je gekozen hebt. Ik ben super jaloers!!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia