vrijdag 11 december 2015

Tinnen schaal.....





Jan heeft in December wat vrije dagen opgemaakt,
en die hebben we ook besteed om af en toe een winkel te bezoeken.
Zo kwamen we deze mooie oude tinnen schaal tegen.
Ik had al wat kleinere, maar die waren het net niet op tafel.
Ik houd zoals jullie weten niet van te klein, en al helemaal niet van te veel tuttemerul.







Maar deze heeft precies de goede afmeting.
Leuk om alleen neer te zetten, maar ook met een simpele kaarsenstandaard.

En nu in de Decembermaand mag er ook wel wat mos bij.




Heel langzaam komt er ook hier wat kerstdecoratie in huis.
Ook dit jaar komt er geen boom binnen
maar branden de kaarsjes buiten in de boom


Fijn weekend...



42 opmerkingen:

  1. Mooi Lia en de foto's zijn ook prachtig. Ik heb ook weer heel veel mos gehaald bij het tuincentrum, voor in de potten in de tuin, staat zo gezellig!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk een mooi rustig plaatje.
    Fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie schaal Lia en met wat mos en lichtje geeft het al een kerst sfeer !
    Fijn weekend!
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi weer , Lia .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En prachtig plaatje. Geniet van de dagen!!
    Fijn weekend, groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi en rustig!! Je tinnen bord is prachtig, ik heb ook zo'n groot bord/schaal en wordt regelmatig gebruikt! Weer prachtige foto's Lia!
    Fijn weekend!
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n schaal is heerlijk om mee te decoreren. Hier staat er ook eentje. Mooie sfeerplaatjes weer Lia. Heb toevallig vorige week bij het tuincentrum hier gevraagd naar mosbolletjes, maar natuurlijk hadden ze dat weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben dol op tin, heb hier een paar grote en kleinere borden en schalen die ik vaak gebruik. Mooie combi, zo met dat mos en kandelaar.
    Fijn weekend.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Lia,

    Wat een mooi SOBER sfeertje! Mooi in zijn eenvoud!
    Mooi gestyled. Ik volg je al ruim een jaar als stille volger en heb nu ook een eigen blog aangemaakt! Fijn weekend!
    Groetjes Marieke
    www.rustiekbijmariek.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super en zijn zo mooi voor decoraties maar ook om hapjes op te serveren .. prachtige sfeerfoto's hier ook nog geen boom twijfel nog maar heb de tijd ... wens je een fijn weekend ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Wat blijft een toefje mos toch sfeervol. Fijn weekend!

    Liefs!
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige schaal. Fijne decembermaand Lia, groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige sfeerplaatjes..mooie schaal.
    Gezellig om er samen op uit te gaan,
    vooral in deze tijd.
    Fijn weekend.
    Groetjes Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi die eenvoud!

    Fijn weekend,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is mos toch mooi!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie schaal en ook de kandelaar vind ik erg mooi.

    Fijn weekend,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tin met mos: altijd een mooie combinatie! Ik heb ook een aantal schalen en gebruik ze regelmatig....
    Hier moet de boom nog komen: kerst zonder boom bestaat bij ons niet, evenals het geruzie bij het optuigen, haha!
    Fijne decembermaand toegewenst!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zeg en inderdaad prachtig door zijn eenvoud.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia,
    Hij lijkt wel wat op de tinnen schaal die ik al wat jaren hier op de salontafel heb staan. Inclusief de wat beschadigde rand. Heel mooi vind ik hem, waarschijnlijk juist door die butsen. Ik heb er meestal een paar gewone kaarsen op staan, zonder kandelaars en nu liggen er wat mosballen bij.
    Zo met dit bolmos is het ook helemaal mooi bij je.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige schaal en mooi gedecoreerd.
    Liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In dit formaat zie ik ze niet zo vaak, ik heb er zelf een paar die een paar slagen kleiner zijn. Een hele mooie combinatie met de kaarstenstandaard en de bollen mos!

    Fijn weekend Lia! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zo met de kaarsenstandaard en mosbollen...zo zie je maar weer, je hebt echt weinig nodig om sfeer te creëren.
    Wil ook weer mosbollen maken net als vorig jaar...mos al in huis nu nog maken.
    Hoop morgen daar de tijd voor te vinden.

    Fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie combinatie mos en tin...
    Prachtige foto's

    Fijne Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi hoor !!...hier ook niet veel hoor...geen zin in.....komt wel weer ooit....mooi dat bord liefs van mij x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig, ik heb er twee 1 gekocht op een brocante markt en de andere van mijn moeder gekregen.

    Fijn weekend!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Staat mooi hoor :-)
    Ik heb er hier ook een ..staat alleen op pootjes ...maar van mij mag hij wel verhuizen ha,ha ...heb het even gehad met al het tin ..kannetjes enz enz...wel leuk maar voor mij tijd voor wat anders :-)))) Fijn weekend Groetjes Johanna Elfies Home

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi. ...fijne dagen. ..groet Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi sereen... Anders dan bij ons! ;-) (zie mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi Lia ... het tin zo met het mos ...
    Prachtige foto's weer !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer een prachtig plaatje!!
    Prachtig tinnen bord.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi dat tinnen bord!! Stijlvol met bolmos...heerlijk genieten deze tijd met decoreren!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi hoor! Je kandelaar vind ik ook een plaatje, zeker bij die prachtige moskussentjes...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk rustig! Prachtige plaatjes weer 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi Lia,wat een beetje groen altijd niet doet he? Fijne avond nog, groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beter laat dan nooit.... ;)
    Het bord is prachtig. Zo mooi sober met het mos en de kandelaar.

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. We kopen niet veel spul meer, maar sommige dingen kun je echt niet laten staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een mooie aanwinst in jullie huis Lia! Ik wens jou en je gezin fijne feestdagen toe. Veel plezier!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia